לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

יצאתי וואחד מעפנה


החלטתי שאין לי מה להפסיד.

עם הדברים שאמא שלי אמרה לי שמנקרים לי בירכתיי המוח, החלטתי להפגש איתו שוב. לתת לעניין צ'אנס נוסף כמו שעשיתי עם דובוני. אבל, כנראה שלא ממש נתתי לכל הסיפור צ'אנס. בצער רב, אני חייבת להודות שכנראה החלטתי עוד מלפני כן שלסיפור אין עתיד, אחרת הייתי מנסה להסתכל על הכל בצורה ממש אובייקטיבית ומנסה להנות מהזמן ביחד במקום להסתכל כל כמה דקות על השעון ולייחל שהזמן יעבור.

אני לא יודעת למה משכתי את כל העניין. בחור אחד אמר לי פעם שאין מה למשוך משהו שמההתחלה אין את הניצוץ הזה, הוא לא יופיע מאוחר יותר, מנסיון. וכל מה שיכלתי לחשוב עליו הוא..

אם אני חושבת שהסמסים שהוא שולח לי טיפשיים.

אם אני מסננת את שיחות הטלפון שלו, כי אני לא ממש מצפה בקוצר רוח לדבר איתו.

אם הוא מנשק אותי ואני מרגישה פשוט כלום, אז כנראה שזה לא זה..

כל הערב ניסיתי לחשוב איך אני חותכת את הסיפור בצורה מכובדת. בסוף זה יצא לי כ"כ קלאמזי. הוא אמר לי: "תתקשרי אליי מחר כשתתעוררי נראה מה נעשה ביחד?" ואני עניתי לו: "זה לא זורם לי כל העסק".

התחלתי לגמגם והסתכלתי לעצמי על ידיים. 

הוא התנהג בשיא הטיבעיות ואמר שזה בסדר. לא עושים שום דבר בכוח ואם אני רוצה, יש לי את מס' הטלפון שלו. נתתי לו נשיקה ויצאתי מהרכב.

הרגשתי הכי גרוע שבעולם!!

לא ניהלתי את העסק כמו שצריך ויצאתי הבחורה הכי לא סגורה על עצמה שקיימת- רגע אחד קופצת, צוחקת ומנשקת וברגע השני אומרת שהיא לא מעוניינת.

חשבתי להרים לו  טלפון ולהתנצל, על הצורה הגרועה בה הסיפור נגמר אתמול, מה אתם חושבים? כדאי?

 

נכתב על ידי , 25/4/2005 12:40   בקטגוריות סיפורי חארטה  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-29/4/2005 14:27



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)