לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

נפילה


בזמן האחרון יש לי נפילות.

כאלה שממוטטות אותי ליום שלם. בפעם הקודמת זה היה בערך לפני שבועיים, לפני שהשותפה שלי הגיעה והיתה לי מיטה גדולה לעצמי. קמתי ב-8 כי הייתי צריכה ללמוד, אבל נפלתי למיטה באיזה 10 ולא הצלחתי להתרומם עד שתיים בצהריים.

גם היום זה קרה.

כפרה ואני יצאנו אתמול קצת. היא רצתה להתאוורר ואני רציתי בירה (ולשכוח שכתבתי עבודה מעפנה ולהתפלל לציון טוב). היא כרגיל הציעה את הפוקצ'ה ואני כרגיל עיקמתי את הפרצוף. בסופו של דבר מצאנו את עצמנו בטוגו. המקום נחמד, רק שביום ראשון דיי ריק שם ומי שהגיע היו הבעלים של ה"קמפוס" וילדים קטנים. המוסיקה הייתה סבבה, ישראלית. כפרה לא רצתה לשתות כלום, אז בלית ברירה גם אני ויתרתי- שתינו קפה

היה נחמד, כפרה שיעשעה אותי בסיפורי יומולדת (שזכה מצידי לסמס) ואני שעשעתי אותה ב... כלום! לא היה לי מה לספר, רק שבאיזה שהוא שלב, הבעתי את געגועיי לקומבי ..!! זה קורה אצלי בשלב מסויים, כשאני מרגישה שהייתי יותר מידי זמן לבד, אני מתחילה להתגעגע אליו. על אף שאני לא מתכוונת ליצור איתו קשר בכלל. אבל עדיין, מכל הגברים שיצאתי איתם, הוא הכי התאים לי (לא פיזית, בכלל לא פיזית) לא סתם הצלחנו לשגע אחד את השניה (אני שיגעתי אותו יותר) במשך שנה וחצי. אנחנו לא בקשר מאז היום הולדת שלי בנובמבר, זו התקופה הכי ארוכה שהיחסים ביננו בנתק. בתקווה שזה אכן ישאר כך.

חזרנו הבייתה בסביבות 12, אבל אני נשארתי לשחק בזלדה, משחק הגיים בוי החביב עליי מימי ילדותי, שאחגדול, אני לא חושבת שבחוכמה גדולה, מצא ב- Ynet, ועכשיו אני מכורה מחדש..

קמתי באזור 9 היום, שתיתי קפה ואכלתי סנדוויץ' ותכננתי להתחיל ללמוד, יש לי מאמרים בהיסטוריה לקרוא..

אבל אז.. נפלתי!

לא הצלחתי להרים את עצמי מהמיטה עד בערך לפני חצי שעה. אמא שלי התקשרה אליי וגם תפלצת..

אני לא בטוחה שזה מסמל טובות, מעולם לא היו לי נפילות כאלה- ממש חוסר הכרה. אפילו לא בימים של הצבא שהייתי יוצאת לתרגילי פלוגה עם הטירונים ב-4 לפנות בוקר...

טוב נו.. אני הולכת לנסות ללמוד קצת.

נכתב על ידי , 4/7/2005 15:06  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-7/7/2005 19:03



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)