לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

יהודי לא מגרש יהודי


הוא רק מזיז אותו הצידה..

אני לא הולכת להתעסק בזה. הססמא הזו סתם מצחיקה אותי.

רק דבר אחד אני לא מבינה..

למה בחרו בצבע הכתום? שדדו לי צבע! למה לא בחרו בצבעים שלא משתמשים בהם כמו חום, או אפור לדוגמא..

כמו הצבע של הבניינים פה בעיר.

כמו הצבע של עתיד המדינה..

חשבתי קצת על אנשים. פלא שהמוח שלי לא מתפוצץ מהשטויות עליהן אני חושבת.

כפרה לדוגמא

היא המקרה מהלך ביותר של "אל תסתכל בקנקן". כשמסתכלים עליה, אפשר להתפוצץ מצחוק. היא נמוכה, פחות מ-160. שיער ג'ינג'י בוהק (שום דבר לא טיבעי). שמנמנה. והיא מורחת על עצמה מלא איפור- כמה שיותר ציבעוני ומבריק יותר טוב. כשתומר, ידיד שלי מהמכינה ראה אותה בפעם הראשונה, הוא נבהל.

כפרה היא אחרי תואר שני, אותו כמו גם את הראשון, היא סיימה בהצטיינות יתרה. היא אחת הבחורות היותר מבריקות שיצא לי להכיר והיא מעבירה הרצאות בכנסים של האונ' העברית ואונ' תל אביב, בפני מומחים גדולים בארץ ובעולם של המזרח התיכון. יחד עם זאת, היא אוהבת להתלבש בבגדים מאוד צמודים שלא מאוד מתאימים לגזרה "עגלגלה" שיש לה והיא אוהבת את הבגדים הללו רק אם יש עליהם פייאטים או חרוזים.

מצד שני, יש את אישתו של.

גם היא אחרי תואר שני (בפסיכולוגיה). היא מתרגלת של סטודנטים והיא בשלבי סיום של תיזה. לאשתו של חשוב מאוד כל העניין הזה של צער בעלי חיים. היא צמחונית ואצלה בבית אסור לאכול שום דבר שקשור לבשר. הביצים הם ביצי חופש והיא רוצה להפסיק גם לאכול גבינות. מיותר לציין שגם אחגדול לא אוכל שום דבר שקשור לבשר בגללה? כשהייתי אצלם לפני כמה שבועות, אני לא יודעת איך, אבל התחלנו לדבר על כל העניין הזה של הניסויים בבעלי חיים, כמובן שהיא נגד ואני מבינה אותה לחלוטין, אני נגד ניסויים על חיות מסכנות בשביל שאיזו פאקצה תשים על עצמה מסקרה. אבל, ופה כנראה תתגלה האמת העירומה לגבי צורת החשיבה שלי, אני לא נגד ניסויים שאולי יצילו חיים של בני אדם (מחלות וכדומה). היא התווכחה איתי ורק חזרה על המנטרה של "לוקחים חיות ועושים בהן ניסויים רק בגלל שהן לא יכולות להתנגד ובגלל שבני אדם חזקים יותר" הסכמתי איתה בעניין הזה ושאלתי האם יש אלטרנטיבה? האם היא מכירה משהו שיכול להפסיק לחלוטין את הניסויים ועדיין להציל חיי אדם. אבל היא לא ענתה לי. לא נתנה פיתרון, בתור אחת שמכירה את כל הארגונים ומתנדבת בהם, וכמובן חזרה על הדיעה של עצמה מבלי שום אפשרות להקשיב למה שאני אמרתי. בסופו של דבר, כשראיתי שאנחנו לא מגיעות לשום מקום, סיכמתי את הוויכוח בזה שטענתי שאני לא יודעת מספיק על הנושא ואני לא מוכנה שהיא תשים אותי בתור סנגורית של חברות הקוסמטיקה הגדולות ובעד אכזריות על כל פניה. (אחגדול נשם לרווחה) בדבר אחד לא יכלתי להתאפק. אמרתי לה שהיא מגלה כ"כ הרבה סובלנות עבור הסבל של בעלי החיים, אבל האם היא כזו סובלנית כלפי בני אדם? אני לא כ"כ בטוחה...

אחגדול השתיק אותי לפני שנהייתה מריבה גדולה.

מצד שלישי, יש את נשואה2

זה כבר ידוע שאני מכירה אותה מגיל 8. לאורך כל השנים, היא היית הבחורה הכי חכמה בשכבה והכי מקובלת. תמיד חשבתי שהיא תגיע לגדולות ונצורות. מה היא בחרה לעשות? לעזוב את האונ', אחרי שהיא הייתה ממש מוצלחת במה שהיא עשתה, להתחתן עם חוזר בתשובה, שאני בטוחה שהחזרה בתשובה שלה לא הייתה בלב שלם, אלא בגללו ועבורו (מה שאני לא הסכמתי לעשות עבור הדוס (טפו, לירוק על הרצפה) שאני יצאתי איתו). היום היא גרה באיזה חור נידח בדרום, עובדת בקושי ומתכננת עוד ילד (יש לה ילדה בת 5 חודשים).

אני לא יודעת, מי אני שאני אשפוט?

ברור לי לגמרי שאני לא תמיד צודקת במה שאני חושבת ושאולי דרך הראייה של האחרים נכונה להם, גם אם אני לא מצליחה להבין את האבנים הצהובות שלהם. גם לכפרה, יש הרבה פאלטות והמון מגרעות. מלבד זאת, אשתו של היא לא בחורה רעה והיא באמת אוהבת את אחגדול וזה מה שחשוב.

מה שהכי חשוב אצלי...

אני צריכה למצוא לעצמי חיים ולהפסיק להתעסק באלו של אחרים.

נכתב על ידי , 21/7/2005 17:46   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-27/7/2005 10:04



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)