לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

פוסט מיני כולבו


אם יש תהיות לגבי מה אני עושה בזמן האחרון עם עצמי. אז אני מתעסקת בזה.  

למרות שאני בטוחה שאין, את לא כזו מעניינת, יאלה סתמי..

(המאניה והדיפרסיה מתערבבות יחדיו).


בדודה דוגמנית מתחתנת!

יש כבר תאריך, ב-28 בנובמבר (אחרי ימי ההולדת שלנו). צחקנו בבית שצריך להראות ממש טוב, יהיו אצלה בחתונה סלברטי'ז. חוץ מזה, למיועד שלה יש הרבה חברים במקומות הנכונים. אולי יהיה מישהו "שממש" שווה להכיר.

אני לא מתחרפנת בארוע הזה כמו שהתחרפנתי בחתונה של אחגדול. אני לא אחזור על כל מה שעברתי בשביל שיהיה לי בנזוג- זה לעבור על כל ההיסטוריה של הבלוג הזה. בסוף מצאתי את עצמי עם שמלה ורודה מבריקה, וביננו, היא הייתה ממש מזעזעת. כשכל הציצים שלי פרצו החוצה מהמחוך, כי הוא לא ישב עליי כ"כ טוב.

הגישה, אוי הגישה..

היום אני לא יכולה להבין מה עבר עליי, או מה לעזעזל חשבתי לעצמי.

אני הולכת להיות אלגנטית ומהממת (יש עוד זמן לחשוב על מה ללבוש ואיך). אני הולכת לבלות (לבד או לא), לשתות, לרקוד ו... יהיה מה שיהיה..

tolk about בריאות נפשית, נכון?


רציתי לכתוב על המסיבה הגדולה שהבוס שלנו מתכנן בחודש הבא. אבל אני לא הולכת, עקב מבחן שיש לי יומיים אחרי והוא גדול מאוד וחשוב ביותר לתואר ולברה"נ שלי. חוץ מזה, זה יוביל להתברברות נוספת על המהות שלי בעבודה- איך היה פעם ואיך זה היום, איך אני רואה את עצמי ואיך אחרים רואים אותי. אז אני עוצרת את זה כאן. מספיק שאני חושבת על זה, למרות שלהפתעתי ואולי אף לשמחתי, פחות ממה שהייתי בטוחה שיקרה אולי בגלל זה שאני לא מתכוונת להופיע.

פייר, חבל. כי זו אמורה להיות מסיבה ממש מגניבה, עם הרבה אוכל, אלכוהול וזריקת אנשים לבריכה.


טוב אני הולכת לעלעל קצת בבלוגים שכנים, הרבה זמן לא הקדשתי צומת לב לאהובים עליי.

סופ"ש נפלא

פריה

נכתב על ידי , 29/7/2005 03:46   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-31/7/2005 02:18



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)