לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

wake me up when september ends


הסתיימה הציפייה!

זהו זה! סיימתי לחכות. שום דבר לא צריך להגיע יותר. קיבלתי את כל התשובות לכל מה שהטריד אותי.

יש לי איפה לגור

יש לי איפה לעבוד

יש לי רעיון חדש. משהו מתבשל אצלי והורדתי מהאתר של אלעל את הטפסים לדיילי/ות אויר. אני לא יודעת כמה אני רוצה להיות מלצרית מעופפת. אבל, העבודה הזו מעגנת בתוכה את השאיפה והרצון הכי חזקים שיש בי..

לטייל!

כפרה עוזבת, תפלצת תעזוב עוד לפני. גם נשואה1 עוברת לגור באזור קטמון הישנה (איזה כיף לה). רק אני אשאר כאן לבד הפעם. הפעם זה באמת אני און מיי און.

לא שזה רע. אני חושבת שלהיות לבד זו שאיפה מספר 2 שלי.

מישהו מהעבודה שלי מטפס הרים. הוא הבטיח שיהיה לנו יותר זמן, אז הוא יקח אותי איתו וילמד אותי לטפס. נשמע מלהיב. מלבד זה, יהיה לי הרבה יותר זמן פנוי (וזה כנראה אחד גדול) אולי אני אעשה את קורס הצלילה שאני רוצה לעשות כבר הרבה מאוד זמן. אולי אני אעשה את הרשיון שאני רוצה לעשות כבר כ"כ הרבה זמן, מגיל 16.

כבר הבנתי שאני צריכה לחזור לקבוצה. עכשיו אני עסוקה בלבחור איזו תתאים לי. במסגרת ההשארות הזמנית שלי בירושלים וכל עוד היא לא כוללת בתוכה את גורו לשעבר.

טל הוריד פרופיל..

אני לא יודעת מה קורה איתו ואיך הוא מרגיש. פעם דיברנו על שניפגש במרכז, אבל זה לא יצא לפועל ועכשיו הוא בכלל לא נמצא בספירה, אני לא רואה אותו. להרים טלפון משום מה עדיין קשה לי.

המצב קשה- לא הבאתי אוכל ובשעה זו של הלילה אני נורא נורא רעבה. הפעם האחרונה שאכלתי הייתה לפני 13 שעות.

יש לי בעיה באינטרנט. מאז שפירמטתי את ג'וני היקר ופתחתי פורט מחדש לאינטרנט, הכל נורא איטי. זו לא בעיה של הסרוור, כי אני יודעת שהשרת של האוניברסיטה הוא שרת מהיר. משהו לא בסדר בהגדרות של המחשב שלי. נמאס לי מהטרנטה המקרטעת הזו. אולי אני אחליף אותה כשאני אסיים את התואר (אם אני אסיים את התואר). לא שאני רואה איזה שימוש אני אעשה במחשב נייד חדש, כשהעבודה שלי תהיה סוג של מזכירות או מלצרות או שמירה..

שלשול מחשבות בחמש לפנות בוקר (ירדתי 2 קילו)

פאק, אני גוועת!!

נכתב על ידי , 3/8/2005 04:54   בקטגוריות חפירות  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya בעבודה ב-14/8/2005 16:51



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)