לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

עשו לי הפתעה..


מיצי התקשרה אליי, מסין!!

איזה כיף לשמוע את הקול שלה. חצי שנה שלא דיברנו, מלבד במסנג'ר. אצלה הכל בסדר, במסגרת המצב הנתון ובמסגרת המיצי שהיא.

היא יוצאת עם איזה אמריקאי (פריג'ידון ) ובסוף החודש היא מתחילה לטייל בסין עצמה- היא יוצאת מבייג'ינג סוף סוף. בסוף נובמבר היא חוזרת לארץ.

היה באמת מצחיק, היא רצתה לדעת את מי זיינתי לאחרונה. אמרתי לה שאני נורא רוצה להזדיין, אבל לא בא לי לצאת עם אפחד. אחרי הסיפור המפחיד עם ה-HIV אני לא מזדיינת יותר סתם כך. מכך נובע שאני לא מזיינת ולא מזדיינת, ככה זה.

לה יש בעיות עם הבחור שלה, כי הוא חושב שסקס מספיק לפעם אחת בלילה וזה מחרפן אותה...

היה כיף ומוזר כאחד, מבחינתי זה נראה כאילו עברו שנים מאז שהיא נסעה והיא בסה"כ עזבה במרץ. אצלה הזמן טס. היא בילתה וחוותה כ"כ הרבה. והיא אמרה לי ש-3 חודשים עוברים כמו טיל, אני לא אספיק לספור עד 10 והיא כבר תהיה בארץ. לא הצלחתי לקבל את זה. אולי בגלל כל מה שעברתי בחודשים האחרונים- העניין עם הדירה, הלימודים, הדבר ההוא מלמעלה.. כל יום נראה לי כמו נצח, במיוחד הימים בחודש וחצי האחרונים. אני כ"כ מבינה את ערן שהוא סופר לאחור, גם אני עושה את זה. העניין הוא..

שאין לי עבור מה, אני פשוט מסמנת איקסים בטבלת ייאוש לא קיימת.

אבל היה כיף ובאמת עשה לי טוב לשמוע את הקול שלה, משוגעת אחת!!

סיפרתי לה על החתונה של בדודוגמנית והיא מייד אמרה שהיא רוצה לבוא. זו חתונה במשפחה שלי, שלשם שינוי, יש עבור מה להגיע ולמה להתלבש יפה . אמרתי לה שהיא קראה את מחשבותיי בדיוק רב. היא כבר תהיה בארץ ואני ממש רוצה שהיא תבוא איתי, לגיבוי..

לילה טוב

פריה

אני חייבת, פשוט חייבת למצוא לעצמי קבוצה חדשה של ש.מ. מלבד זה, יש לי ים מקדמות לשלם.

 

נכתב על ידי , 6/8/2005 23:14   בקטגוריות איזה קצע..  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של penny_lane ב-14/8/2005 18:20



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)