לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

איזה חרא 3


מה עשיתי עם עצמי בשבוע האחרון?

פירמטתי את המחשב ופתחתי פורט חדש לאינטרנט. אממה? הוא כ"כ איטי שזה משגע אותי. אני לא מחכה לדף שיעלה, אין לי סבלנות, אז אני לא גולשת בכלל.

אני יושבת בדירה שלי, לומדת למבחנים, כוססת ציפורניים ומקשיבה לחדשות בדאגה. ואני שונאת להקשיב לחדשות! זה כ"כ קשה מה שהולך עכשיו, זה כזה מסובך.

כל עניין ההתנתקות זורם באופן כ"כ מסורבל וכולם נפגעים.

אנשים שחיו 30 שנים במקום מסויים. בנו לעצמם בית, חיים, עולם. עכשיו הם נעקרים כשהאלטרנטיבה שלהם לא מזהירה במיוחד. מצד שני, אני יודעת שיום אחד יחיו על האדמה הזו 2 עמים ויש לי אמונה שלמה שזה יגיע, אני אפילו דיי מחכה לזה. לכל אחד יש זכות קיום עצמית ואנחנו צריכים להפסיק להיות עם כובש. אני לא מוכנה לראות את אחקטן והחברים שלו סובלים בגלל שנאה, אדמה ופוליטיקה. בשבילו אני לא מוכנה לשיר "טוב למות בעד ארצנו"

איך נהפכה אדמה ליותר חשובה ועקרונית מחיים?

אבל מה אני מבינה בפוליטיקה? אני נמנעת כמו מאש להתעסק בדברים הללו.

אם כבר מדברים על אחקטן, אז בשבוע שעבר הייתה לו יומולדת. הוא בן 20. הוא רצה בקבוק של ייגרמייסטר דבש. אז כיתתתי את רגליי ברחביי ירושלים למצוא חנות משקאות. אני לא אספר לכם כמה זה עלה (רמז, המון)

רוצים לדעת במה באמת התעסקתי בשבוע האחרון?

בקראש האחרון שלי!!

יש לנו בחור חדש בעבודה, יפה בלורית ויפה עיניים, גבוה ומרשים, שאי אפשר לא לפתח משהו כלפיו.

אני וכל הבנות במחלקה, כולל 2 קמפוסים...

אני לא יודעת מה יש בבחור הזה שגורם לכולנו ליפול שדודות לרגליו. ותאמינו לי אנחנו שדודות. הוא לא אפילו חכם במיוחד, הוא פשוט נורא נורא יפה. אתמול גילו לי שהוא נפרד מהחברה שהייתה לו. סביבי תהו במי הוא יבחר. 

אני לא הייתי רוצה לצאת עם מישהו שהוא כ"כ פופולרי, כשכל הבנות בסביבה מריירות עליו. הייתי מוטרדת שאף אחת לא מנסה לעשות פאני סטף עליו. כשעבדתי בתחנת דלק פעם, אמרה לי איזו רוסיה מבוגרת שאמא שלה אמרה לה פעם, שבחור יפה הוא לא שלך, הוא של כל הסביבה...

היא אמרה את זה כשהיא ראתה בזמנו את "המתאבד", החבר הראשון שלי 

אני חייבת להכיר מישהו. קראש זה דבר יפה ולגיטימי...

אם את בת 15!!!

לא אם את בת 20 פלוס (לא מגלה לכם כמה פלוס)

יש עכשיו פגרה. אז האוניברסיטה וכל הגורמים הנלווים עליה סגורים ומסוגרים. אין אפשרות לשאול ספרים. אין אפשרות ליצור קשר עם חשבונות סטו' או עם תמיכת המחשבים, עד עוד שבוע.

קשה. ג'וני משגע אותי עם האיטיות שלו.

אמנם באיחור, אבל שבוע טוב לכולם

פריה

נכתב על ידי , 15/8/2005 10:03   בקטגוריות ארועים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-18/8/2005 07:02



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)