לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

עזיבות, נסיעות וכססססססססססף


לפני בערך שבוע וחצי קיבלתי מייל מהאונ' שבו יופקד לחשבון הבנק שלי קרוב ל-4000 שקלים. לא התייחסתי לזה במיוחד, תיארתי לעצמי שכל זה נובע מגרירות, הרשמות מאוחרות וכד', אז הם גבו לי קצת יותר מידי כסף. אבל.. מישהי מהעבודה שלי שאלה אותי בתמימות, אם גם לי הכניסו 2000 שח לחשבון. אז אמרתי לה שלא...

לי הכניסו יותר...

רק אח"כ התברר שזה חריג, הכסף נכנס מסיבה עלומה כלשהי שגם בחשבונות סטו' לא יודעים אותה. בפרטים של האונ' כתוב שאני בסטטוס של "עובד מיוחד". אבל, אף אחד מלבדי ועוד 2 בנות עובדות איתי לא קיבל כסף. מלבד זאת, המכנה המשותף הנוסף לשלושתינו, הוא שהיינו יחדיו במכינה, לפני 200 שנה...

מעולם לא קיבלתי כסף סתם כך. זה מוזר קצת. לא שאלתי שאלות מיותרות וישר הלכתי לשלם את המקדמה לאונ' איתו. בתקווה שלא יגלו בהנהלת החשבונות שהם עשו טעות כלשהי ויבקשו אותו בחזרה. זה יהיה דבסטייטינג מבחינתי...

נשואה1 לקחה את עצמה ואת בעלה ועזבה!

היא עדיין גרה בירושלים, אבל כבר לא קרוב אליי. היא כבר לא לומדת, כך שמה שקשר אותה לאונ' כבר לא קיים. גם לא אני.. אני יודעת שאמרנו שנשמור על קשר. אבל, זה לא פשוט, כשלוגיסטיקת הגעה ממקום למקום היא מסובכת.

גם תיפלצת עזבה!

לפחות זה מה שרשום במחשב של רכזת המעונות. מה הבעיה???

היא שורצת אצלנו בדירה!!!

אי אפשר להפטר ממנה, היא כזה קרץ. בגלל שכפרה עדיין גרה איתי, אז היא כביכול לא רוצה להשאיר אותה לבד ובאה לספק לה תמיכה מוסרית. אני כמעט מתפללת שכפרה תלך, רק כדי שאני לא אראה את תיפלצת יותר. רק היום היא אמרה שחסר לי אם אני לא אשמור איתה על קשר, עכשיו שהיא עוברת לגור במעונות אחרים.. אני באמת לא מבינה למה היא מתעקשת. הרי זה ברור אחת לשניה כשמש, שאנחנו לא סובלות אחת את השניה (אני לא סובלת אותה יותר). כשהיא גרה אצלנו, ניסיתי להיות פחות או יותר נחמדה, כי היא חברה טובה של כפרה וכדי לשמור על שלום בית.

בעעעעע!!! שתלך כבר!!

מה שמוביל אותי לעובדה שבאמצע ספטמבר, גם כפרה עוזבת!

זה לא פשוט. גרתי איתה יותר משנתיים.. היא עזרה לי במקומות בהם אף אחד אחר לא הצליח לגעת. היום אני יכולה לומר, שבאמת ובתמים, בגללה השתנתי. נהייתי מי שאני היום. ואני אוהבת את עצמי הרבה יותר ממה שאהבתי פעם. בגללה היום, אני לא חושבת שלא מגיע לי. אני יודעת שאני מדהימה וראויה לטוב ביותר  ואני לא אוותר ולו בקצת ואני אקבל את מה שאני רוצה..

אני מפחדת מהעזיבה של כפרה, מאוד!!

כשהשכנה מהמעונות הקודמים שלי עזבה, גם פחדתי נורא. עברתי דירה ותהיתי איך אני אתמודד עם העובדה שהיא לא תהיה בסביבה לתמוך בי... כמעט מיד הכרתי את כפרה הויא נכנסה לחלל אותו השכנה הותירה. ואפילו עשתה עבודה טובה יותר.

אבל עכשיו...

כפרה מתפוגגת לה לאיטה, בחצי שנה האחרונה לפחות. אני מרגישה שאני הרבה יותר ברשות עצמי. מקבלת החלטות מבלי "להתייעץ" עם אף אחד- גם מיצי הרי לא בסביבה שלי. באופן כללי, אני מתמודדת הרבה יותר טוב. כנראה שאני אצליח להיות ממש לבד. תמיד טענתי שאת ההחלטות הכי נכונות שלי עשיתי כשהקשבתי רק לעצמי.

לסיום, בתחילת ספטמבר אני טסה לחול, לרוסיה ליתר דיוק.

אני הולכת לעשות קולטורה ולראות ארמונות, מוזיאונים, קדרלות וכו וכו.

אני לא יכולה לחכות כבר לזה. כל יום נמתח ונראה לי כאילו הוא שבוע.

היום ט'ו באב. אין לי את קומבי שיתנהג באופן דביק ויעלה לי את הסעיף. הוא תמיד טען שאני בחורה אבנורמלית- שונאת פרחים ולא יודעת להתמודד עם קבלת מתנות  הטענה שלי שלא הצלחתי להתמודד רק איתו, או לא רציתי...

שיהיה לכולם חג שמח וסופ"ש נפלא ומרגש ביותר

פריה

 

נכתב על ידי , 20/8/2005 02:35   בקטגוריות חפירות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-20/8/2005 22:01



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)