לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

ספירת מלאי של אחרי החגים


תודה לאל שנגמרו החגים. הם דפנטלי מתחו את קצה גבול הסבלנות והעצבים שלי.

האוני' והמעונות מפוצצים. מלא סטו' מתחילים להגיע. כל שנה אני שוכחת את התכונה הזו של תחילת לימודים ושל מילוי כל המקומות שהתרוקנו. השנה זו תהיה השנה האחרונה בה אני חווה את ההרגשה הזו. כי גם אם אכן אני אעשה את התואר השני שלי פה (מחשבה שאני משתעשעת בה לאחרונה), זה לא יהיה במעונות.

  1. מערכת שעות, מדוייקת עד הנ"ז האחרונה- יש!
  2. מועד מיוחד למבחן באיטלקית- יש!
  3. שותפות לדירה- (לצערי) יש!
  4. עבודה מרובה מצאת החמה עד צאת הנשמה- יש!
  5. חברים- (בערך) יש!
  6. מישהו לעשות אותו- את זה בעצם אין...  לא נורא, על פי מה שמסתמן בחודשיים הקרובים, גם לא יהיה לי כ"כ זמן להתאבל על חוסר בסיפוקים מיידיים.

הדבר היחיד שודאי כרגע הוא שבפברואר, עם סיום תואר או בלעדיו (אני מקווה שאיתו)- אני את המעונות ואת ירושלים, עוזבת.

שתהיה לכל הסטודנטים החרשנים שפוקדים את ישראבלוג שנה אקדמית מוצלחת ופורייה. אל תשכחו לנשום מידי פעם. תרימו את הראש מהספרים..

נתראה ביומולדת שלי.

 

נכתב על ידי , 26/10/2005 14:20   בקטגוריות ספירת מלאי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי ב-1/11/2005 12:24



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)