לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

i didnt pass


לפחות לא נפלתי על ההתחלה. דבר שקרה ל-80% מאלה שניגשו. עברתי את המבחנים הפסיכוטכניים (הדפוקים) בהצלחה מרובה.

אבל לא עברתי את הראיון באנגלית.

זה דבר ,שיותר התמיה אותי מאשר ביאס אותי- אני לא עברתי את הראיון ?

אני שולטת באנגלית ברמה שמעבר למצויינת. חייתי שנתיים עם שותפות אמריקאיות. התקבלתי לעבוד במלון בזכות האנגלית שלי. (שכללה פלירטוט עם המנכ"ל)

מוזר..

אולי זה לתרץ את העניין כרגע, לא יודעת..

מרוב השוק שהיא אמרה לי שלא עברתי, שכחתי לשאול אותה איך בדיוק לא עברתי ומה הייתה הבעיה.

אני שוקלת אם להגיש ערעור, לנסות שוב עוד כמה חודשים, או להבין את הרמז שהגורל מרמז לי ולנסות לחפש לעצמי עבודה אמיתית.

טוב נו...

אולי עכשיו אני אתעסק בלסגור סוף סוף את התואר


עידכון- 20:38

חשבתי קצת לעומק ופתאום זה היכה בי..

כשקיבלתי את הדף שעברתי לשלב השני,היה כתוב שהמבחן הבא הוא ראיון באנגלית וועדת הופעה (!!)

אין מצב שדיברתי לא טוב, זה לא הגיוני.

אבל בהחלט יש מצב, שאני לא "ייצוגית" מספיק עבור אל-על. אני מקווה שזה לא נכון, כי אם כן, זו פאקינג אפלייה.

לצערי הרב, בבלוג לא הסתרתי את העובדה שאני לא רזה.יתרה מזאת, אני לא גם מלאה בצורה חביבה. כנראה גם אל-על שמו לב לזה.

אני אחכה למכתב הרישמי מהם, כדי לראות איך אני ממשיכה הלאה.

נכתב על ידי , 8/1/2006 20:38   בקטגוריות איזה קצע..  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של noah_210 ב-20/1/2006 15:04



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)