לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

ה- חודש


יש לי מלא לכתוב. אבל, אין לי חשק.

אין לי כוח להושיב את עצמי ולהתחיל לפרט את הכל, גם אם אני יודעת שאני אתחרט על זה, כיוון שבנתיים, זה היומן היחיד שיש לי. כשחושבים על זה, גם אין לי כ"כ כוח לקרוא אצל אחרים. יש לי הרבה מחוייבויות ואני רוצה להספיק את כולם עד פסח.

זה לא משנה, בין כה אין לי קוראים.

למרות..

שהיה מי שהתחכם ועשה לי מנוי מחדש, כיוון שהוא ידע שאני לא אוכל למחוק אותו..

חשבתי שהגיע הזמן לספר מה באמת התרחש בחודש האחרון.

אז נכון, הכרתי מישהו. למעשה אני מכירה אותו מזמן, עוד משנה שעברה. אבל, התקרבנו מאוד בשבועות האחרונים.

באם לעשות סיפור ארוך קצר (בעצם, הוא לא כזה ארוך), מצאתי את עצמי חושבת עליו יותר ויותר בזמן האחרון. חשתי שאולי כדאי להמתין קצת בצד, בשקט. לתת לזמן לחלוף ולו להבין שמה שהוא רוצה בעצם זה אותי. אולם, מקרה של שיברון לב (פיקטיבי) מצידו על מישהי שלומדת איתו גרם לסבלנות הלא קיימת שלי להגמר. אז, השארתי לו תגובה שלא משתמעת לשתי פנים. למעשה, הורדתי לו אולטימטום: או אני, או אני...

ימים אחרי זה, הוא שאל אותי איך יכלתי לפנות בצורה כזו אליו, הוא בכלל לא חשב שאני מעוניינת- מעולם לא הראתי סוג של רצון כלפיו. מלבד העובדה שאני לא חייה יותר את חיי בחרטות, הייתה לי תחושה- בואו נקרא לזה ניסיון רב (מידי)- שאני לא אקבל לא כתשובה.

היום חגגנו את החודש שלנו. מה שהתחיל כמתנת יום הולדת נגמר בהזמנה שלו אותי לספא- סוף סופי סופני..

היה נהדר.

התחלנו בג'קוזי. אבל מי יכול לשכב בתוך גיגית גדולה במשך חצי שעה בלי לזוז. הקוצים בישבן שלי, כבר מזמן מוחים על דבר שכזה. אז שלחתי ידיים לכל מיני מקומות...

בסוף חשנו שלא מיצינו את הג'קוזי בכלל. אני חושבת ש-30 דקות זה לא מספיק זמן. זה המשיך במסאז' מפנק לאללה שנמשך שעות.. זה כזה כיף- שמן חם, ידיים מנוסות ומוח ריק- אגדה. הכל הסתיים במקלחת אדירה...

{צונזר}

היו לי כ"כ הרבה ספקות: המראה החיצוני של שנינו (אני שיטחית- אני מודה), חוסר הניסיון בתחומים מסויימים, ההרגשה שלי שאנחנו לא משדרים על אותו הגל בעצם ושאנחנו אחד עם השניה בגלל ברירת מחדל (אחת של השני). אבל, היום אני חושבת שאנחנו יכולים להצליח. מדהים, אבל כל יום אני לומדת משהו חדש. והכי כיף..

הכי כיף זה לא לריב. הצלחתי לעשות את זה במשך חודש שלם. הצלחתי לא להיות מציקה (מקרה פלגמט) הצלחתי לא להיות לוחצת (מקרה מתאבד) ואני מצליחה לשמור על חוש ההומור (מקרה כולם).

אני יודעת שלא עשיתי את זה כשהגיע הזמן, אוטוטו מתחיל הסמסטר הבא, לאלה שאכן לומדים, אבל בהצלחה לכולם במבחנים

טלי (פרייה לשעבר ומרוצה מזה אפילו)

נכתב על ידי , 26/2/2006 21:00  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי ב-20/3/2006 19:54



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)