לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

שותפות ושאר ירקות (כגון בטטה)


תמיד תהיה אחת, שתהרוס את האיזון ותוציא אותי מהכלים.

אני מודה שאני הרבה פחות סבלנית מפעם, אני מתרגזת יותר מהר בכל הקשור לאנשים בעיקר אלה שגרים איתי. אבל אני הרבה יותר סובלנית כלפי הסביבה. אני מבינה את הצרכים של אנשים סביבי ומנסה להתנהל סביבם מבלי שיגרמו נזקים כבדים.

כבר כתבתי על השותפות שלי- אלה שהחליפו את כפרה ותיפלצת. אני עדיין מאוד מתגעגעת לכפרה ותיפלצת נהפכה לבן אדם כזה מדהים. חברה ממש טובה.

תמיד ידעתי שכשלא נהיה שותפות, אנחנו נוכל להיות חברות טובות. זה היה ברור, עניין של כימיה בין שותפים.

בנתיים, קרייז האהובה עליי עזבה את הדירה- מחלוקת בלתי ניתנת לגישור עם הכלכלנית, ששמה הוחלף (הסבר בקרוב). אותה החליפה אמריקאית מצועצעת, שהחזיקה מעמד חודש לפני שרצה בבכי לאחראית וסיפרה שהיא לא מסתדרת עם..

ניחשתם יפה, עם המכשפה מהדרום.

עכשיו, למרות שאני לא גרה איתה באותה החדר. היא החליטה לעשות לי דווקא ולהפריע לי אחרי משמרת לילה ובאופן כללי, לריב איתי.

אני לא אלאה אותכם בכל מה שקרה באמת. בשורה התחתונה, היא לא אוהבת את העובדה שלי יש חבר עכשיו ושאני עושה סקס. או כך נראה לי...

 קמתי כ"כ עצבנית היום וחשבתי להלחם בה. אם דבר כזה יתרחש, היא תעזוב בדמעות את הדירה. אבל במחשבה שנייה, יותר קל לי לעזוב למקום בו אני אהיה לגמרי לבד  ועם הרבה יותר שקט נפשי.

מלבד זאת, אני אהיה הרבה יותר קרובה לתפלצת (חייבים להחליף לה שם), לקרייז ולאהובי..

הדבר שהכי משעשע אותי כרגע, זה שאמרתי לה שהדבר היחיד שאני מאחלת לה זה...

את עצמה!!

זה כ"כ ביאס אותה..

אני לא חושבת שאני בן אדם כ"כ רע. אני לא חושבת שאף אחד לא מסתדר איתי- אני מודעת לזה שלא כל העולם יאהב אותי. היום אני מבינה שזה בסדר. אבל מי שבקשר איתי יודע- מי אני, מה נמצא בראש שלי, מה אני מוכנה לעשות עבור האהובים עליי ומה יקרה אם מישהו יעלה לי את הסעיף קצת יותר מידי.

הדבר היחיד שטיפה מבאס אותי: שעם העזיבה את הדירה, אני יודעת שהקשר שלי עם המשפטנית יתנתק והיא באמת בסדר..

נכתב על ידי , 1/3/2006 19:08   בקטגוריות מספיק.. ודי!  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמי ב-2/3/2006 17:03



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)