לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

סוף הוא תמיד התחלה חדשה.


אחרי שנתיים וחצי, עזבתי סופית את הדירה בה גרתי עם כפרה, הקרימנלית, לסביות פסיכיות והמשפטנית. הדירה בה הכרתי ועזבתי את קומבי

המובניג היה ממש קשה. מי היה מאמין, אבל צברתי כ"כ הרבה ג'אנק ב-6 שנים בהם אני גרה בי-ם. היה לי דה ז'ה וו מהפעם הקודמת שעברתי דירה. אז הנשוי היה בחיי, הייתי מאוהבת בו עד מעל הראש והעברתי את חפצי לבד. זה לקח לי כמה ימים טובים ולא הפסקתי לקלל את כל מי שהתיימר להיות חבר שלי. בינהם: תומר, הנשואה1 ובעלה וכמובן, הנשוי. אח"כ הוא עוד אמר לי: למה לא התקשרת אליי, הייתי שואל מאבא שלי את האוטו".. כן בטח.

אבל זה כבר כ"כ היסטוריה עתיקה..

אהובי, היה חמוד ביותר, סינג'רתי את האמ-אמא שלו. הוא סחב לי את התיקים הגדולים והכבדים ביותר. אח"כ הוא עוד לקח אותי לפוקצ'ה.

(מתה עליך)

 

אני עייפה,עייפה מאוד.

יש לי ללמוד למבחן ולכתוב עבודה

ואני ממש עייפה

 

נכתב על ידי , 3/3/2006 11:48   בקטגוריות חפירות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי ב-8/3/2006 23:02



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)