לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

פרוTV בטלוויזיה


איך עושים את זה?

איך נהיים טלי, אחרי שנתיים של אלת אהבה סקנדינבית?

אחקטן בא אליי שלשום, החליף בגדים ויצא. אח"כ חזר, ישן אצלי ונסע לבסיס. שלשום הוא עוד היה מרוצה, הבטיחו לו ג'וב חביב בפלוגה והייתה לו חברה שהוא אהב. היום, היא זרקה אותו ב-SMS (הזונה) ושום תפקיד מעניין לא נראה לו באופק.

הוא כזה רגיש, קצת כמו אחותו הגדולה, כל דבר לוקח מאוד קשה. הוא בדיכאון מהזונה שחזרה לאקס שלה וממש מעוצבן מזה שהוא מסתובב בעופר באפס מעש.

לפחות הוא קרוב אליי. זה עושה לי טוב שיש לי את האפשרות הפיזית לקפוץ אליו.


אתמול רבנו.

לא מדוייק,כי ערן לא רב- הוא לא יודע לריב, הוא חמוד מידי. אני הצקתי והוא לא הבין מה אני רוצה.

זה קורה לעיתים, חוסר הסבלנות הזו שנובעת מ..

מי יודע?

כשחזרתי לדירה החדשה שלי, הבנתי שהתנהגתי כמו שהתנהגתי עם התימני הפלגמט. הייתי מתעצבנת ולא הייתי יודעת על מה. הייתי כועסת אבל לא סיפרתי לו אף פעם מה הטריד אותי. (אפרופו, תימני- היה קטע מצחיק איתו השבוע)

היום נסענו ביחד לצפון ואני הקראתי לו סיכומי מחשב לא ברורים במקרא. הכל חזר להיות פרחים, שושנים, דבש ודבק :)


מיצי באה לישון אצלי אתמול ובייסקלי הציקה לי מאוד.

דיי!! כמה עוד אפשר לשמוע סיפורי חארטה?!

היום אני פותחת קטגוריה חדשה בשם "עלילות המיצי", אני חושבת שהגיע זמן לשתף את קוראיי האהובים (כל השניים שלי) בסיפורים הללו. אני , בטח שלא הולכת לסבול את זה לבד.


באם בנוסטלגיה התחלנו לעסוק..

קליאו הרימה טלפון מהעבר והחליטה לשאול מה קורה איתי (איתה) ועם ש.מ..

התימני הפלגמט ראה אותי בספריה, עת סיימנו ערן ואני מבחן ואמר: "טלייייי, איזה קטעעעעע, שנים שלאאא ראיתי אותךךךךך, מה את עושה פההההה?" (אריכות ההברות מנסה להמחיש את הקול הנמרח שלו) עניתי לו שהוא לא "ראה" אותי, כי סירבתי לדבר איתו במשך 3 שנים. בליבי התפללתי שערן יגיע כבר (לספריה) ויגאל אותי מעונשו של זה. זו שהצילה אותי הייתה דווקא הספרנית, שהתפנתה וערן הגיע 20 שניות אח"כ, תודה לאל.

בעעעעע

קר לי, אין לי פרו- קשה לחיות בלי לראות את הסטטיסטיקות ואני צריכה ללכת ללמוד על ההיסטוריון הדויטרונומיסטי.

אלה סופ"ש

{פה היה פרצוף מחבק אם היה לי פרו}

טלי (אקס פרייה)

 

נכתב על ידי , 9/3/2006 21:01   בקטגוריות סיפורי חארטה  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי ב-14/3/2006 12:32



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)