לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

אמרו לי שהתבגרתי


ביום העצמאות הייתי בבית בצפון ומצאתי את גזיר העיתון שהראה את המוות של קובי, עם עוד חייל שנרצח באותו היום. ערן היה איתי והראתי לו את העיתון. אני חייבת לציין שהיחס שלי היה אחרת- שונה מכל יחס שהיה לי בשנים קודמות. אני לא יכולה לשפוט עם זה טוב או רע. חוץ מזה, השנה לא ישבתי דבוקה לערוץ 33 ביום הזיכרון לראות את השמות של הילדים שהיו לי..

כנראה שהזמן באמת מסיע את הכל.

למה כתבתי את זה?

שלשום מצאתי את הטלפון שנשואה2 נתנה לי- זה של נשואה1 שילדה. באמת ששקלתי, בשיא הרצינות להרים לה טלפון, אבל...

לא טרחתי לשאול את  2 מה 1 ילדה: בן או בת. בכל אופן אם היא ילדה בן זכר בישראל, שבועיים עברו מאז הלידה, מה שאומר שברית המילה התקיימה ואני שוב, לא הוזמנתי...

הסתפקתי בלשלוח הודעת טקסט בטלפון: "שמעתי שמגיע לך מזל טוב. הרבה אושר, שלווה ונחת". אני יודעת ש-1 בחופשת לידה, כך שאת ההודעה היא ראתה. אחרי זה זרקתי את הטלפון שלה לפח ומחקתי את ההודעה מסלולרי שלי. מיותר לציין שנכון לעכשיו, כמובן שהיא לא חזרה אליי בשום צורה, נכון?

כשפוקה ניתקה קשר, בגלל שהיא רצתה לשמור על בול העץ שלה (בחירות בחיים או משהו כזה), היה לי קשה אבל עבר לי. ופוקה הייתה החברה הכי טובה שלי. גם את נשואה1 החשבתי בתק' מסויימת לחברה הטובה ביותר שלי- יותר משולר, יותר מהאמריקאית ואפילו יותר ממיצי. אז גם זה עבר לי- אני לא כועסת, אני לא מאוכזבת, אפילו לא אכפת לי. כל אחד והבחירות שלו בחיים.

בקרוב, יהיו הבחירות המיקצועיות שיהיו שבחרתי לעצמי. בקרוב, תהיה חתונה ויהיו ילדים (מטאפורלי ספיקינג). בקרוב, הכל יזרום הלאה ויסתיים..

אני לא מורבידית, אני דווקא מרגישה ממש טוב. בכלל,אמרו לי שהתגובות שלי נהיו ממש בוגרות- אוי מיי גוד, אני כבר לא אינפנטילית יותר.

ויוסי בנאי נפטר אחרי מאבק במחלה קשה- עצוב...

 

נכתב על ידי , 11/5/2006 15:39  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי ב-14/5/2006 16:39



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)