לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

תפסיק כבר!


זה מעניין..

חשבתי על זה אתמול בלילה ועכשיו אני רואה שהנושא הזה מופיע כנושא החם של ישראבלוג.

למה חשבתי על זה, אולי כי חשבתי קצת על קומבי.

כל מי שמכיר את הבלוג הזה, יודע על מערכת היחסים הפתלתלה שהייתה לי איתו. אני לא סגורה על איך אני בכלל מציירת אותו כאן. כיוון שכתבתי ולא פעם שהוא היה (בדיוק, בלשון עבר) היה זה שהבין אותי הכי טוב  (היסטוריה עתיקה). הוא היה הבחור שחשבתי שהכי מתאים לי. והוא היה הבחור ששבר את ליבי.

אבל לא כתבתי על הפעם ההיא שדיברנו. אני אפילו לא יודעת איך התגלגלנו לדבר על זה- על זה שאני אוהבת להאבק בסקס ואז.. להכנע. כביכול, זה עושה את העניין להרבה יותר מרגש...

ערב אחד הוא הגיע אליי,חודשים אחרי שדיברנו על זה ואני כבר הספקתי לשכוח. העניינים התחממו, ומהון להון, הוא שם את הידיים שלו סביב הצוואר שלי- ולחץ. אני נבהלתי וניסיתי להלחם בו. זה כמובן ששימח אותו מאוד, כי הוא חשב שאנחנו משחקים.

אני נאבקת בו, מנסה להזיז את הידיים שלו ממני והוא נלחם חזק יותר. מרוב לחץ לא יכלתי לנשום וגם לא יכלתי לדבר, רק השתנקתי: "תפסיק כבר". כל מה שאני זוכרת, זה אותו מצחקק. בשלב מסויים, התגלגלתי מהמיטה ואז הוא הבין שהוא הגזים.

הוא מעולם לא חזר על זה, הוא תמיד היה מאוד עדין. אבל, אני הרגשתי לא מאוד בסדר. אני זו שרצתה את המלחמה את המאבק הזה, כשנלחמתי, הוא הסיק שאני נהנית.

לא נגרם לי שום נזק פיזי- הסיפור הסתיים מהר יותר ממה שנדמה. גם נפשית לא מאוד נפגעתי, הוא גרם לי לדברים אחרים, שהעניין הקטן הזה נדחק לקרן זוית. רק אתמול, פתאום אתמול בלילה, הדמות שלו עלתה יחד עם המקרה הספציפי הזה.

 

ביני ובין ערן יש התאמה שאפשר לכנות אותה קרובה למושלמת.

הסקס נהדר, הכימיה מטורפת. שנינו מרזים ושנינו נהיים יפים יותר מיום ליום. יש לנו תכניות גדולות לגבי העתיד וטוב לנו ביחד.

חשבתי שיחד עם הסיפורים המיותרים, שמצחיקים אותנו מאוד, צריך לספר גם דברים פחות יפים.

יודעת זה, שערן לעולם, אבל לעולם לא יבין לא כמו שצריך דברים שאני מספרת לו- מחשבות, רצונות, פנטזיות. דבר נוסף שאני יודעת, שערן לעולם לא יפגע בי בצורה כזו.

 

הכי חשוב, לא משנה באיזו מידה- מי שהוטרדה, הותקפה ואפילו נאנסה- לא לשתוק!!

חשוב לדבר וחשוב מאוד להתלונן. אנשים דפוקים צריך להרחיק מהחברה.

 

 

 

נכתב על ידי , 16/5/2006 16:50  
הקטע משוייך לנושא החם: הטרדה מינית
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של White Rose ב-19/5/2006 21:12



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)