לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

לא מתקדם, לא מצליח, לא הולך.


מסתבר שהשמחה הייתה מוקדמת מידי.

הלכתי היום לבוס החדש, שטרח ליידע אותי שבסופ"ש צצו לו בעיות תקציביות שהוא מנוע מלפרט אותן באזניי ולכן הוא לא יכול לקבל אותי לעבודה.

שיט!! חרא!! מסריח!! &#$@!!

האוני' בכלל לא עובדת בסופי שבוע, איך צצו לך איי אילו בעיות?..?

אני לא מפקפקת. אין לי ברירה, אלא להאמין. זו שהמליצה עליי לעבודה הייתה מופתעת ביותר ואמרה לי לא לוותר. אפילו שבוע הבא לשאול אותו מה המצב עם זה.

ובנתיים..

עוד חודש נטולת עבודה ועם חוב מצטבר לביטוח לאומי.

 

אם ביום יום שלי, אני לא חושבת עליה. אז, בחלומות- בעיקר לאחרונה, היא מופיעה לי יותר מידי. אבל, מעולם לא היה לי חלום כ"כ צלול ובהיר כמו החלום של הלילה האחרון על נשואה1. זה מרגיז אותי, כי היא ממש לא מתאימה לי עכשיו, הכי לא בחיים שלי.

הייתי במרכז המסחרי ליד הבית שלי בצפון. חלמתי שהיא פתחה שם כנראה איזו שהיא חנות, כיוון שהיא נמצאת שם. אני רואה אותה וניגשת אליה לאט. אומרת לה שלום מדוד והיא עונה לי באותה הצורה.

אני שואלת אותה: "מה?.. מה נסגר עם ההתנהגות שלך בשנה האחרונה"?

היא עונה לי: "פשוט שמתי וילון על כל העבר שלי. מחקתי את כל מה שהיה לי פעם וזה כולל גם אותך"

אז אני שואלת אותה: "סתם ככה?"

היא עונה: "כן". אני יודעת שלא עשית שלום וראיתי את כל הטלפונים שלך ואת ההודעות, אבל מכיוון שאת חלק מהעבר שלי אז גם את מחוקה".

אני בשוק: "ואין סיכוי לשום חזרה?" (כאילו אנחנו גבר ואישה)

אז היא עונה לי: "לא".

אני מתעקשת: "בטוחה?"

אז היא אומרת: "לחלוטין".

בהיתי בה בתדהמה...

פתאום התעוררתי!

התחננתי אליה כמו שמתחננים לגבר שעוזב אותך אחרי מערכת יחסים, כמו כלבלבה. ככה נראה לי. לכן קמתי מאוד מאוד עצבנית. וגם מאוד מוטרדת. חלומות הם ראי למחשבות הפנימיות והעמוקות ביותר שלנו-אלה שאנחנו מתכחשים אליהם במודע הפעיל. אולי היו לי בעצם רגשות שחורגות מרגשות של חברה לחברה?

אם רציתי תשובה. המיינד שלי לא יכל לתת לי תשובה יותר טובה ויותר ברורה מזה, נכון (ולא בקטע של לסביות!!!)? אנחנו לא בחיים אחת של השניה יותר!!!

אבל, כמו שהיא לא בחיים שלי ואיזה קטע, אני לא חושבת עליה יותר מידי. אני לא רוצה שהיא תופיע לי גם בחלומות.

 

עכשיו החלטנו קרמיט ואני לנסוע בערב לבבייאגה, אמא של כפרה ולשאול שאלות. בין כה ערן עסוק הערב.

אולי היא תוכל להשקיט את המוח שלי.

 

נכתב על ידי , 28/5/2006 12:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של G_dot ב-2/6/2006 00:34



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)