לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

ביקור אצל באבאייגה


אני רושמת את זה כדי שאני אזכור.אני לא בטוחה שאני רוצה תגובות.

אמא של כפרה קוראת בטארוט. אני לא יודעת אם אני מאוד מאמינה לזה. אבל אחרי ההרגשה הרעה של אתמול, כשקרמיט הציעה שניסע, הסכמתי ישר.

הנסיעה הייתה חלקה- דרך כביש 443 ישר ללוד. בלי ללכת לאיבוד ובלי להתבלבל. כך, היה גם בדרך חזרה- אני מאוד גאה בעצמי.

- לא רציתי לדעת למה לא קיבלו אותי לעבודה- באונ' או באל על.

- לא רציתי לדעת שום דבר על הקשר שלי עם ערן, אבל היא אמרה בכל זאת מבלי ששאלתי.

- לא רציתי לדעת דבר על בעיות בריאותיות שמטרידות אותי עכשיו, כי לא הלכתי לעשות בדיקות ולא רציתי להבהל..

היו לי 2 שאלות מרכזיות: לימודים ועבודה באופן כללי.

לימודים:

בעניין הלימודים, היא אמרה שהמקום פחות או יותר מובטח. אם זה מה שאני רוצה ללמוד בתואר השני (אתם עדיין לא יודעים למה נרשמתי ואיפה), אני אצליח לעשות את זה. אבל מאוד כדאי לזרז עניינים. יחד עם זה, אם אני מכירה איזה מרצה שיסכים לתת לי המלצה, זה יהיה מצויין.

עכשיו אני צריכה  לחפש מרצה שיחשוב שאני מספיק חכמה ויאהב אותי כדי לתת לי המלצה.

עבודה:

מבחינת המשרה הקרובה שתגיע אליי. היה לה עצוב לספר לי שאני חכמה ואינטילגנטית ומוכשרת, אבל אני ארוויח חרא! פניס! למשכורת לא תהיה שום קשר ליכולת שלי. לגבי עבודה ממש, היא לא אמרה מה למה ומדוע. אבל, זה היא רואה בבירור שיהיה מצויין.

אני עדיין סקפטית

שאלה נוספת ששאלתי אותה, הייתה מה נסגר עם נשואה1 ולמה היא מציקה לי בחלום. כשהוצאתי את הקלף היא אמרה "אוי ואבוי". הוצאתי את הקלף של "השטן". היא תהתה אם בטוח שהיינו חברות? או שכל הזמן כעסתי עליה. אני זכרתי שהרגשתי דיי טוב בחברת נשואה1. אבל כנראה שהיא לא הרגישה טוב איתי. עפ"י אמא של כפרה, נשואה1 נדפקה!! משהו קרה לה. יכול להיות שטראומה אישית ,או משהו שקרה במשפחה- אני יודעת שהיא ילדה. אבל, היא לא בסדר! היא אמרה לי לשחרר אותה מיסטית, דבר שעשיתי אתמול והיא תשחרר אותי בחלום- דבר שקרה. לא חלמתי עליה הלילה. תודה לאל.

היא אמרה לי לא לריב עם אמא שלי ולא להתחרפו ממנה, כי היא לא תשתנה אז אין טעם להתעצבן. בקטע הזה, זה אכן סיפור מסובך שאני בוחרת לא לשתף אותו בישראבלוג. מלבד זה, אמורה להיות לי מתנה, או סכום של כסף שממתינים לי- אני יוצאת במצוד לחפש את המתנות הללו.

על החבר שלי היא אמרה:

הוא חמוד וטוב ומפנק והוא אוהב אותך, אבל....

לא לקחת אותו כמובן מאליו!!

על הבעיות אני מנועה מלכתוב, זה לא שלי. אבל אהובי המהמם, רוצה פינוקים . כדאי לי לתבל את הקשר שלנו בקצת "אקשן" כי יש תחושה שאנחנו כבר שנים ביחד והקשר נראה לה "זקן".

מה שנכון, אנחנו אכן מרגישים כאילו אנחנו מלא זמן ביחד וזה משתבץ לנו טוב. אבל אולי זה לא כזה נכון, או כמו שהיא אמרה, מובן מאליו...

אז "תיבלתי" קצת את העניין אתמול בלילה- אכן היה מעניין .

אנקדוטה קטנה...

"מי מזל בתולה בחיים שלך"?

ניסיתי לחשוב, מזל בתולה? כבר יותר משנה לא קיים לי כזה אחד בחיי. הוא היה המזל בתולה היחיד שיכלתי לחשוב עליו. היא אמרה שהמזל בתולה הזה, כאילו עדיין סובב סביבי..

אני מאוד מאוד מקווה שזה לא אומר שהדרדס הקטן הולך ליצור איתי קשר! למרות שיהיה מאוד מעניין לומר לקומבי שיש לי חבר...

 

טוב דיי.

חפרתי הרבה.

 

נכתב על ידי , 29/5/2006 14:14   בקטגוריות סיפורי חארטה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי ב-2/6/2006 10:26



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)