לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

יום בי-ם


יום רביעי היה לקרמיט יום הולדת- היא בת 30. היא רצתה שבבוקר אני אבוא לטייל איתה בכותל וברובע היהודי. ובערב אצא איתה למסעדה כלשהי. התכנון שלה היה שנהיה רק שתינו וליבי טיפה נחמץ: אני יודעת מה זה שאת מגיעה לשלב בו אין לך חברים בכלל שיבלו איתך את יום ההולדת שלך. (רוב חיי היו ככה, דברים טיפה השתנו כשהגעתי לי-ם).

הסתובבנו בשוק של העיר העתיקה- ראינו דוכן עם צמידים מדהימים. אבל אני שכחתי להוציא כסף כך שיכלתי רק להסתכל עליהם.

 

    

 

בהסתובבות שלנו הגענו לרובע הנוצרי ואני התלהבתי. כ"כ הרבה שנים של לימודיי אמנות וסוף סוף אני אוכל לראות את כנסיית הקבר. הסתובבנו בתוכה ואני צילמתי את האיקונות ואת המאמינים ברלקוויות. אני יודעת שאסור לי לזלזל, אבל הם מאמינים שדברים קורים בזה שהם נוגעים בפסל..

    

 

אחרי שיצאנו כל מיני פלשתינאים "חביבים" עזרו לנו למצוא את הדרך במבוך של העיר העתיקה וצעקו דברים כמו "יאללה תנובה". הרבה זמן לא שמעתי כעבים טיפשים שמראים את רמת המשכל שלהם, הזכיר לי את התק' שעבדתי בתחנת הדלק. שיהיה.

הגענו לכותל וקרמיט התלהבה נורא מכיפת הזהב, מהמסגד.. לי היה ממש מגניב כי יכלתי להסביר לה דברים שלמדתי בלימודיי הארכ' שלי על האסלאם. נחמד לראות שהדברים לא התעופפו לי מהמוח כמו מסננת.

קראתי כמה פרקי תהילים וביקשתי כמה בקשות אישיות (כהמשך לשיחה עם הבאבייאגה) וצילמתי את האבנים. דווקא הרגשתי לא רע כשיצאתי משם.

 

     

 

אח"כ, אכלנו ברובע היהודי צ'יפס במחיר מופקע. בעודי אוכלת, נעצר מולי ילד קטן ושאל אותי: "נכון שאת בת דודה של אח של בת דודה דוגמנית? אני הבן שלו"..

חמוד.

זה סוג של אחיין ממדרגה שניה שבא מיבנה לטיול שנתי לי-ם. ילד כ" יפה, שאני שונאת את ההורים שלו. אבא שלו זה הכבשה השחורה בבית משפחת דוגמנית שתמיד הרגיש מקופח. הכי מצחיק שהוא הכי חתיך במשפחה הזו, שהיא באמת יפה. אישתו כוסית לא נורמלית ואני לא יכולה לסבול אותם- אופי מחורבן.

כשנפרדתי מקרמיט פגשתי את אהובי והלכנו להסתובב בקניון. אני הגשתי מועמדות לעבודה מסויימת (מקווה שיתקשרו אליי) ואהובי חטף שקשוקה בחיקו..

היה סוריאליסטי.

בערב נפגשנו עם קרמיט וכמה חברות דוסיות שלה בבית קפה כשר למהדרין וכך סגרתי את היום העמוס ארועים שלי.

 

אם אתם חושבים שאני לא- אז אני כן- אני הולכת להופעה של בלאק אייד פיז היום בערב!!!

כן! כן!

אני הולכת להופעה ויהיה מוי כיף!

שבוע טוב לכולם, חג שמח וחודש מרגש

 

 

 

 

נכתב על ידי , 3/6/2006 12:13  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי ב-6/6/2006 10:59



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)