לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

לילה שקט עבר על כוחותינו בסואץ


עבר זמן מאז  שכתבתי. עברו עליי באמת המון דברים שלא הצלחתי להביא לידי ביטוי כאן בבלוג.

כשישבנו, אהובי ואני בספרייה וניסינו לכתוב תרגיל, הידיעה של חנן דרך שירה חורש, על מותה של רפונזל הכניסה אותי לשוק מוחלט. לקח לי הרבה זמן להתאושש ממנו ולנסות לראות איך אני ממשיכה הלאה ומה אני מפיקה מזה. אני לא אכתוב כאן עוד פוסט לזכרה, מה גם שערן ואני (בבלוג שלו) עשינו את זה בצורה לא רעה בכלל.

אני אוכל להגיד רק דבר אחד, ראיתי פה תגובות רבות למה שהתרחש- הרבה קיבלו את זה קשה ונכנסו לסוג של אבל, היו כמה שנשמו לרווחה ואפילו שמחו (למרבה הזעזוע), רובם ככולם כתבו על ההתנסות שהייתה להם עם מירב. אבל אף אחד, אבל אף אחד, לא נשאר אדיש למה שקרה.

אני רוצה לציין שאני הייתי בצד הטוב שלה. חיבבתי אותה מאוד והיא אפילו דיי אהבה אותי- היא כינתה אותי "אישה אמיתית". לקראת סופה היא התחרפנה יותר ויותר, היה קשה מאוד לראות את מה שקרה לה והיא תחסר לי מאוד, ולו רק הקול הווירטואלי שלה שהתפוגג ונעלם…

L

כפי שכבר כתבתי, עבר שבוע לא פשוט. אני עובדת המון. הרגליים שלי כבר התרגלו לכל הפעילות הפיזית ואף שריר לא נתפס. אבל, אני עדיין יותר איטית מכולם. למרות, שאני חייבת לציין שתפסתי את העבודה (המאוד מסובכת). כנראה שאני "הבחורה החדשה והמעניינת", כי שואלים אותי המון שאלות- החל מאיך ערן ואני הכרנו (אנחנו לא מספרים על ישראבלוג, אלא על שיעור היסטוריה עלום  J) וכלה בדירה ובלימודים שלי בשנה הבאה.

אם כבר מדברים על דירה, אכן מצאנו סוף סוף דירה חמודה. ברגע שסילקנו את מכשול המרחק מהאונ/מרכז העיר/ היציאה מי-ם, מצאנו דירה חמודה מאוד. יש בה 3 חדרים עם רוב הריהוט, יש בעל בית נחמד מאוד שמבקש שכ"ד סביר ביותר, יש לה נוף מדהים לכיוון עין כרם שערן התאהב בו מייד. יש סופר (הזול ביותר בי-ם) מול הבניין ויש קווי אוטובוס ישירים לת.מ ולהר הצופים- אידיאלי..

היום, עוד 4 חודשים (תרשמו את התאריך- 22 באוקטובר) אני מתחילה את הלימודים שלי לתואר השני. נכון שנתנו לי הארכה עד סוף סמסטר ב, של שנה הבאה להגשת ציון התואר. אבל, אני רוצה לסיים לכתוב אותם עד תחילת הסמסטר הבא- לגבי מועד הגעת הציונים אני לא אחראית. ציון התואר שלי לא יהיה גבוה, לצערי. אבל, אני מקווה שאני אצליח להגיע לזה שעובר את הסף בחיפה.

(מה שמזכיר לי, שלפתע פתאום התקשרו אליי ואמרו לי שאישרו לי מועד ג באיזה שהוא קורס, מי בכלל ציפה לזה?..?)

אנחנו נוסעים בסופ"ש לצפון, האחת של אח גדול חוזרת לארץ ואני צריכה לספר לה את החדשות הטובות לגבי הלימודים. גם אחיו הקטן של ערן מגיע הביתה והוא משתוקק לראות אותו.

שיהיה לכולם סוף שבוע נפלא.

בילויים רבים והרבה הנאה.

 

 

 

נכתב על ידי , 22/6/2006 15:42   בקטגוריות ארועים, הרהורים ומחשבות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי ב-26/6/2006 23:32



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)