לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

כל יום מתחילה שנה


הרקיע עוד בהיר
אך בערב כבר קריר
בחלון אשר פונה לים
אי אפשר אולי לאמר
שהקיץ כבר נגמר
אך השמש מתעייף יותר מוקדם
על הדשא בחצר
יום מתחיל להתקצר
אך עוד כמו דבר לא השתנה
אם אתה ידיד אמת
העמד פנים כעת
אל תגיד לי שעבר כבר עוד שנה

לא זה לא יכול להיות
השנים הן לא שניות
אם תביט תוכל לראות
שכלום לא השתנה
כל חושי מתקוממים
תן לי עוד כמה ימים
לא הספקתי שום דבר השנה

אין עוד גשם בענן
אל תקפוץ על כל סימן
אל תרד לפני התחנה
אל תראה לי ביומן
תהיה כמו אב רחמן
אל תעיר אותי אני עוד ישנה

לא זה לא יכול להיות...

שננננה שננננננה
שננננננה עוד שנה
שנננננה שננננננה
אל תגיד לי שעבר כבר עוד שנה...

שנה טובה לכולם. מתוקה מבורכת

מי ייתן והשנה הבא תחול לטובה (יותר)

אני מאחלת לכם לעשות רק דברים מתוקים

נכתב על ידי , 22/9/2006 08:31   בקטגוריות אופטימי, ארועים  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה,ישראבלוג
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של G_dot ב-30/9/2006 14:20



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)