לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

תשובות לשאלון השבועי


מהו הצבע השולט במלתחה שלך?

 

אדום, ירוק, כחול, לבן, , צהוב, (יש אפילו כתום), ורוד וואלה יש גם שחור. לשמחתי הרבה, המלתחה שלי ורסטילית להפליא. אין לי עכבות בנוגע לצבעי בגדים. לפעמים זה אומר שאני לובשת חום וצכלצ.

 

איך היית מגדירה את סגנון הלבוש שלך?

 

ספורטיבי ביותר. ג'ינס (ציפי) וחולצה (חזי) הם הבגדים שבדרך כלל יראו אותי מסתובבת בהם. יש לי ג'יינס עם רקמה וג'ינס עם ציורים. היה לי בצבע חום והיה לי עם קישוטים. אני משתדלת לתת טאץ' אישי לכל בגד שאני לובשת

 

איפה את בדרך-כלל קונה בגדים? שוק או מותג?

 

בחניות קטנות ונפלאות. ליד הבית של ההורים שלי יש חנות רפאים ממנה אני משיגה דברים רבים. בירושלים יש את ציפי סיקטיז (מומלץ) שם אפשר להשיג את כל סוגי/צורות/צבעים של מכנסיים. ובמידות רחבות עד למאוד

 

האם את טיפוס שמבזבז הרבה על בגדים, או חסכנית?

 

אפשר לומר שיש בי מן החסכנות . (או קמצנות) אני לא קונה בגדים כמו שהייתי רוצה וכמו שראיתי את שותפותיי מפעם קונות.

 

האם יש לך "חולצת מזל", או פריט לבוש אחר שאת מייחסת לו חשיבות כ"מביא מזל"?

 

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אני לא מאמינה באמונות טפלות. (טפו טפו טפו, מלח מים, שום ובצל, לא לשבת בקצה של שלוחן אם את עדיין רוווקה).

 

האם קרה שקנית בגד והצטערת על זה לאחר מכן?

 

פעם אחת? מליון בערך! זה קורה, לצערי הרב, כשלא אני משלמת על הקניות ואז לא נעים לי לומר שהבגד הזה, מזעזע בעיניי. לעיתים, אני במֹה מוחי הקודח עושה את הפאלטה, להלן: השמלה בחתונה של אחגדול.

 

מנוי הפרו שלי מתפוגג עוד מעט. בכלל, עשיתי אותו שוב כדי למחוק את התגובות של סיייקו בזמנו.

(זהירות, בקרוב ספויילרים נוספים של השרדות 13, להנאתי הרבה ביותר) מואההההההה....... נראה לי שהעובדה שאני עונה לשאלונים כ"כ מטומטמים ובשמחה כה גדולה, מראה על הכוח הרב שנשאר אצלי לישראבלוג. טוב, זה גם מראה על רמת המשכל הגבוהה שקיימת אצלי...

שבת שלום

נכתב על ידי , 20/10/2006 16:25   בקטגוריות אקטואליה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערן רבל ב-20/10/2006 18:15



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)