לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

ומה אני הולכת לעשות היום???


המבחן חלף הלך לו. ומה אני אגיד, היה בסדר, אני מקווה שגם הציון יהיה בהתאם.

הייתה שאלה על אמנות ופולחן בא"י בתקופה הכלקוליתית.. מה אני אגיד, לו רק לא שגיתי בתאריכים בצורה כ"כ גסה.. איזו פאדיחה.

הייתה גם שאלה על מבני המגורים לאורך תק הברונזה..

אני מקווה לאיזה 80 שיעלה לי קצת את הממוצע.


אתמול בערב צילצלו אצלנו בדירה, אני פותחת את הדלת ולפני עומדת אישה מעט מבוגרת, עם חצאית ארוכה- דתיה.

"שלום, באתי לא'"

עמדתי מולה, "סליחה?, אין פה אף א'".

"בטח שיש" היא התעקשה איתי, א' *** הבת שלי, היא גרה פה, אני מאוד מודאגת, קבענו להפגש והיא לא עונה לי לטלפון". ואז נזכרתי על מי היא מדברת. לפני חצי שנה, הייתה לכפרה שותפה לסבית, מסטולה מסמים ומפחידה, שפחדנו שהיא תדקור אותנו באמצע הלילה. או לחילופין, שתעשה משהו לעצמה, רק כדי לגרום לנו להרגיש לא בסדר. אני התכסחתי איתה, אחרי שגיליתי שהיא חיטטה לי בחפצים. מבחינתי, הדרך שלה החוצה, ומצידי לשולי הכביש, הייתה מהירה מאוד.

אבל, כשאמא שלה עמדה חסרת אונים בדלת, ממש ריחמתי עליה ועל הבת המסכנה שלה- נזכרתי גם בכל הסיפורים שא' נהגה לספר לי על המשפ' שלה בימים טובים יותר מאלה. ניסיתי להפנות אותה למשרד שאחראי על המעונות, אולי הם יעזרו לה יותר ממני. אני מקווה שהיא מצאה אותה ושהכל בסדר.

הקטעים שקורים לי בזמן האחרון...


האונ' עדיין ממשיכה לשחק איתי בבירוקרטייה, עכשיו אני מתעסקת בעניין מעונות- לגור/לא לגור כאן בשנה הבאה. פייר.. נשבר לי מהמקום הזה סופית. אבל, מצד שני אני ממש רוצה קושקוש {רכב}, ואם אני אעבור לדירה, קושקוש בטוח אני לא אוכל להחזיק..

דילמה.. (ובעיקר עצבים)..


הבטחתי לכתוב על הפגישה המעניינת שהתרחשה ביום שבת. הטכניוניסט הגיע לי-ם ובא לבקר אותי.

הוא כבר כתב על זה בבלוג שלו

ואגב, אתה היחיד שלא סיננתי אותו {כבוד}, מבין כל "חברי" האינטרנט שלי. אולי בגלל שידעתי שאין לחץ של "פגישה" יחד איתו. היה אז הוא הגיע, ואכן.. יש לו עיניים ירוקות מדהימות

ישבנו בארומה, הזמנתי אותו לאייסקפה ,ואגב באמת לא הבנתי למה זה כ"כ לא שגרתי. דיברנו על בנים בנות, דייטים, אקסים ואקסיות. היה לי ממש נחמד, בהתחשב במה שהיה לי מוקדם יותר. חוץ מזה אחרי העצבים שפיצפיצון הביא לי, התנחמתי בזה שפגשתי את הטכניוניסט החביב.

מה שהכי הצחיק אותי, זה שבאמצע הפגישה שלי איתו, מיצי התקשרה והתחילה לשאול המוני שאלות.. איך הוא נראה?

הוא נמוך?

יש על מה לדבר איתו?

תיפגשי איתו גם אחרי יום שבת?   חחחחחחחחח  מצחיקה.


היום נראה לי שאני הולכת קצת למוזיאון, הרבה זמן לא הייתי שם רק בשביל לראות תערוכות..

for the soul..

נראה, אולי השותפה החדשה שלי תבוא איתי..


ולסיום..

כי הרי לא יכלתי לא לציין את זה. כי אני חושבת, למרות כל הכתבות, שהטוב יותר ניצח.. (באדיבות Eonline)

הראל מויאל

 

נכתב על ידי , 17/8/2004 14:48  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טכניוניסט ב-18/8/2004 03:49



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)