לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

ואם בעבר עסקנו..


אתמול הייתה לי עוד משמרת לילה, רק שהפעם היא עברה כ"כ לאט ובשעמום טוטאלי, לא היה סרט, גם לא אחד גרוע.

ישבתי בתחנה ב-22:05 חיכיתי לאוטובוס ואז ראיתי אותו..

 התימני הפלגמט הולך יד ביד עם איזו מישהי..

אני לא רוצה להיות מגעילה, אבל היא נראתה כ"כ הטעם שלו: קטנה, עם תחת ענק ולא אטרקטיבית.. הוא תמיד בוחר כאלו, הוא יודע שנשים שקצת מחזיקות מעצמן, לא יעפעפו לכיוון שלו. למה אני מתכוונת טיפוסים כאלו, כי בכ"ז, יש המון בחורות עם תחת גדול שמספיק אוהבות את עצמן, להלן..מיצי. זה אומר, כל הביישניות, הבחורות שלא היו נורא פופולריות בתיכון, שלא היו להן יותר מידי הצעות (או דייטים) שפתאום מקבלות תשומת לב מאיזה נפיל שיש לו בעיות אישיות מאוד מורכבות. אני יודעת מה זה, גם אני הייתי כזו בימי הפרובינציה שלי.

(אני יודעת שעכשיו תעלה השאלה.. רגע! מה זה אומר עליך? את לא מחזיקה מעצמך? הלכת עם בררה? אבל זה סיפור מורכב מידי, שלמען האמת- לא מגיע לו פה פוסט (הבהרה) בכלל).

אבל..

זה מאוד הרגיז אותי! חשבתי לעצמי שזה ממש יופי. בדיוק מה שאני צריכה לחשוב עליו כל משמרת הלילה הארוכה.

הכי קטע שהוא ממש לא מעניין אותי. אני לא רוצה לחזור אפילו להיות מכרה שלו. אני לא נמשכת עליו אפילו לא בפסיקון. אבל, עדיין.. יש לו מישהי ולי לא!

אחרי קומבי, לא יצאתי עם אף אחד, לא הכרתי אף אחד (ותפסיקו להגיד לי שזה היה מבחירה). ועכשיו זה קצת מציק לי- עונת החורף יחד עם הפוך מגיעה, ושוב אני לבד. כשלפגמט שמחליף כל חודשיים חברה, יש מישהי.

טוב שיהיה..

יש לו את הבעיות שלו- תודה לאל שאני כבר לא חלק מהן.

 

שיהיה סופ"ש נפלא

פרייה

 

נכתב על ידי , 10/9/2004 20:23   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של margi ב-12/9/2004 18:59



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)