לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

הורדתי את הפוך, איזה כיף!


החורף הגיע לעירנו, בערבים ממש ממש קר.

אז עכשיו אני מתכרבלת וכיף לי..




החיים של אחקטן לא משהו בלשון המעטה.

אני לא בדיוק יודעת מה קרה לו שם עם המפקדים, אבל הוא סירב פקודה- אמרו לו ללכת למטווחים והוא לא רצה.

מיותר לציין שלפני כן הוא ברח כבר פעמיים, וויתרו לו.

הפעם לא ויתרו לו והוא נכנס למעצר של 7 ימים, איפה שהוא בב"ש.

לא כ"כ הצלחנו לתפוס אותו ואני עדיין לא יודעת מה היו הבעיות, אבל אתמול הוא השתחרר והגיע הבייתה לאפטר.

כמובן שהוא לא הגיע בזמן שהקציבו לו.

אני לא יודעת מה יהיה- אני יודעת שהוא ממש לא מרוצה ביחידה שלו, ובצדק. אף אחד לא רוצה להיות ביחידה שמעמידה פנים שהיא חי"ר: עושה הכל כמו חי"ר, היציאות הביתה הם של חי"ר, הרובאית בסוף היא של חי"ר ומעבר. אבל השירות עצמו מחורבן- קשה ומסוכן, בלי יותר מידי סיפוק. גם לא מתייחסים אליהם כאל חיילים מובחרים, אלא כאל חרא, בררה, זבל.

חייל שלא יהיה לו סיפוק ב"עבודה" שהוא עושה, לא יתוגמל ולא יבין על מה הוא נלחם- יגרום לטעויות, יפסיד במלחמה ואולי אפילו (לא עלינו, לא עלינו) יהיו קורבנות בנפש.

אחקטן בקושי בצבא חצי שנה.



מיצי במצב לא משהו גם כן

היא ממש רוצה להכיר מישהו, נואשות..

ואולי זו הבעיה. יכול להיות, שהנואשות הזו באה לידי ביטוי. היה לה דייט שלכל הדעות היה ממש מוצלח, אבל הבחורון כנראה חשב אחרת, כיוון שהוא לא התקשר. למרות שכמובן הוא נישק אותה.

אח"כ היה לה דייט עם מישהו שהיה חמוד, מקסים, אינטיליגנט ומ-ש-ע-מ-ם..

במועדון היא הכירה איזה אחד, שהגיעה אליה הבייתה וממש התעצבן שהיא לא הייתה מוכנה לשכב איתו. הוא שאל אותה: למה את חושבת שבאתי? נורא מעליב..

וזה רק קצה המזלג.

היא נורא מבואסת מכל הסיפורים הללו, והם ממש גורמים לה (ולי) לחשוב- מה נסגר עם כל הגברים האלה, אי אפשר למצוא אף אחד נורמלי??

גם היא התעסקה לתק' מסויימת עם Jdate וממש התאכזבה ממנו. אני לא יודעת מה לא בסדר. האם היא זו שמתנהגת ומשדרת משהו מסויים- לא רציני ואולי כאמור, קצת נואש? או שבאמת הגברים פשוט ממש ממש דפוקים??

אין לי תשובות.



ומה יהיה איתי?

אני לא יוצאת עכשיו, אני פשוט לא מסוגלת לעשות את זה. אני לא מצ'וטטת יותר (פוסט יגיע על זה, זה יותר מידי חשוב מכדי שאני אוותר על זה) מלבד כמה אנשים ספורים באייסי, שאני לא מחשיבה אותם לדייטים פוטנציאלים. כפרה רוצה שאני ארשם גם לאתר שלעיל, ואני לא מצליחה להביא את עצמי לעשות את זה- מחסום פסיכולוגי כל שהוא.

 

נקודה- השותפה של כפרה עוזבת בשמחה ובששון (שלי).סוף סוף, כי ההתנהלות העכברית שלה כ"כ עלתה לי על העצבים..

נכתב על ידי , 13/9/2004 16:08   בקטגוריות ארועים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של margi ב-14/9/2004 16:25



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)