לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

יש שביתה=אין הפלגה


אני רוצה להבהיר משהו אחד: החלפתי את השם בבלוג, אבל אני עדיין פרייה, בלב ובנפש. תמשיכו להתייחס אליי ככזו.

:)

אני גם רוצה להודות לכל אלה שהגיבו לפוסט הקודם, אף פעם לא היו כ"כ הרבה אנשים שאני לא מכירה בבלוג





עכשיו אני נמצאת בשלבי ההתארגנות האחרונים לפני הנסיעה לכיוון חיפה. הורדתי שיערות מכל איזור בגוף שלי , ארזתי את הבגדים הכי יפים שלי. עכשיו רק נותר לכסוס צפרניים, להמתין שתתחדש הפעילות בנמלים ולקוות שיהיה מזג אוויר בהיר.

את האמת, זו בין הפעמים היחידות שחשבתי שהשביתה הייתה מוצדקת, אנשים לא יכולים לבוא כל יום לעבודה ולעבוד במשך שנה בשביל כלום. אמא של כפרה עובדת בערייה (כלשהיא) והיא פתחה כבר כל תכנית חסכון שיהייתה לה, לקחה הלוואות וחייה ממש בדוחק.

אני מקווה שקברניטי הממשלה, יתעשתו על עצמם





כמובן שמיצי וכפרה לא מאושרות מההפלגה שלי בסופ"ש המאוד ספציפי הזה. כפרה אמרה שהיא תלך לבית הכנסת ותתפלל בשבילי. זה הרגיז אותי, אמרתי לה, שלא תדאג לי, שאני אסתדר אם המצפון שלי. שאם היא רוצה להתפלל שתתפלל בשביל עצמה ובשביל המשפחה שלה.

 

שיהיה לכולם צום קל ונעים

אם יהיו תמונות מעניינות אני אראה לכם

שלכם, אוהבת עד למאוד

פרייה

נכתב על ידי , 22/9/2004 10:54   בקטגוריות איזה קצע..  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טכניוניסט ב-22/9/2004 13:39



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)