לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

קונספציות- חלק ב


אתמול עשינו ארוחה משפחתית. אח גדול היה עם המיועדת. אחקטן סוף סוף יצא מהכלא/שבת/אבטש"ים והגיע הבייתה. גם אני הגעתי, יחסית מוקדם ביום שישי בבוקר.

הייתי יכולה לספר לכם על המריבות הצרחניות שהיו לי עם ההורים, אבל אני מעדיפה שלא. למרות, שאתמול אני חושבת שנשברו כמה שיאים בדציבלים של הצרחות. אבאשלי גם התעצבן ואמר לי לשכוח מהרכב.

נו מילא, בין כה הוא היה אמור לעזור לי עם כמה אלפיי שקלים. את החלק הארי של הכסף אני זו שתוציא. אז נמתין עוד קצת זמן, עד שאני אאסוף מספיק מזומנים כדי לקנות אחד נורמלי.

לפני כמה שעות בא איזה חבר של ההורים כשאבאמא לא היו בבית והתחיל לשאול איזה רכב אני רוצה. כשעניתי לו שאוטומט כי זה  הרבה יותר נוח, אז הוא התחיל להרצות על שגיר רגיל הוא הרבה יותר טוב בגלל החיסכון בדלק, בלאי של הבלמים ומצב המים במזרח התיכון...

WTF???

אני שאלתי אותך מה השעה? אתה זה שמממן לי את הרכישה? מה אתה בכלל מתערב??

החברים האלה של ההורים שלי...

אז כפי שהתחלתי לספר לפני שגלשתי למריבות המשפחתיות, שעשינו ארוחה גדולה, גם הדודים היו. ראיתי את אלבום החתונה של בתדודה.

היא מבוגרת ממני ב-7 חודשים, היא התחתנה עם החבר הראשון שלה, היחיד איתו היא איי פעם נכנסה למיטה(!!)

אני יכולה להיות צינית ולפזר את הערות המקסימות שלי לאויר העולם, אבל אני אשאיר את המפלצת ירוקת העיניים להזדמנויות אחרות.

בכל אופן, ראינו את האלבום, התלהבנו בקולי קולות ובצביעות מכמה שהיא הייתה יפהפייה בחתונה שלה (בעעעע). אח"כ המיועדת דיברה עם ההורים שהיא רוצה שהם יעשו רשימה, לפחות ראשונית, של המוזמנים כדי שהיא תוכל לדעת לאיזה כיוון להתחיל לחפש ומתי, וגם כדי לראות איך היא מודיעה לקרובים שלה בחול, ואיך היא מביאה אותם.

בהחלט לוגיסטיקה מסובכת. בקטע הזה אני ממש לא מקנאה בהם- כל מה שלי יש לעשות הוא להוריד במשקל, למצוא בן זוג ולתפור שמלה- בסדר הזה. ממש קלי קלות, לא??

(לגבי הבנזוג משום מה יש לי ספקות...)

זה גרם לי קצת לחשוב. מי אני מה אני, איפה אני נמצאת בחיים שלי ומה הם המטרות שלי.

כ"כ נמאס לי מהמחשבות הקיומיות הללו. אתם יודעים מה הכי מרגיז בהן? שהמסקנה שתמיד מתקבלת מהן היא: שאני בשום מקום וצועדת לכיוון שום דבר..

כיף!!

בכל מקרה החתונה תתקיים או ביוני, או בתחילת אפריל לפני פסח, כי אסור להתחתן בין פסח לל"ג בעומר- הספירה אתם יודעים.

(אוייש, כמה שאנחנו דתיים)..

 

רציתי לכתוב על הטיול, אבל שוב פעם נכנסתי למחשבות אחרות, עד שלא כ"כ מתחשק לי לדבר עליו.

טוב, יהיה "קונספציות- חלק ג"

טוב חברים טובים, שיהיה שבוע נפלא וחג שמח

פרייה

נכתב על ידי , 2/10/2004 20:18   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-4/10/2004 18:54



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)