לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

המירוץ למיליון...


חבל. אבל, ממש חבל שאף אחד חוץ מבן זוגי היקר כבר לא קורא כאן.

לפעמים מלבד לשים דודלים טיפשיים מבית גוגל, אני גם כותבת (פה ושם)

 

האמת, יש לי מלאנתלאפים לכתוב.

אני רוצה לכתוב על הלימודים, על סיומם ובעיקר על הרפרט שהעברתי מול הכיתה באומץ יחסי- מי היה מאמין.

אני רוצה לכתוב על זה שעשיתי די-אקטיבט לפרופיל שלי בפייס בוק ואני לא יכולה להפעיל אותו יותר כי אתר המייל שלי משום מה לא פעיל. המממ... נראה לי שסיפרתי עכשיו פוסט שלם בשורה וקצת...

אני רוצה לכתוב על אימפולסיביות (שוב) ועל לקח שלמדתי בגללה.אפרופו אימפולסיביות, היה מקרה מאוד לא נעים אישתו של אחיו של אהובי.  

חשבתי לכתוב קצת על העבודה שלי.

אולי אני אספר קצת על חיי הנישואין שלי.

 

אני יודעת....

(כאילו שאתה לא יודע על מה אני אכתוב מקריאה של הכותרת שלי), אני אכתוב על המירוץ למיליון.

(!!)

לפני כמה זמן שידרו את העונה ה-12 (נדמה לי) של הסדרה ביס. ערן הציץ ונפגע..

לכן, כשהציעו ברשת לאנשים לגשת למיונים במוניהם, ערן הראשון שהסכים. האמת, גילוי נאות, זה לא מדוייק כי אני נרשמתי ראשונה ורק אח"כ אהובי הצטרף. שילמנו 25 שקלים כל אחד ומילאנו מליוני שאלות.

רק שבדרך, אחרי שכולם עשו לנו דיסקארג' רציני. אמרו לנו שלא נקבל חופש מהעבודה ושאופציית השייט המרגש (שבנתיים נגוזה) עלתה לאויר, אז החלטנו לוותר על זה.

שכחנו מזה..

לא עשינו סרטונים ולא מילאנו עוד שאלונים (מורחבים) והמשכנו בחיינו. סיפרו לי שאני כנראה אקודם בעבודה, סיימתי את לימודי, אמור לנחות עלינו סכום כסף ושינינו את יעד הטיול שלנו.

פתאום..!

באמצע כירטוס ומציאת מלונות, אהובי קיבל טלפון ביזארי שמתוכו בקע קול של אישה צעירה שמאוד שמחה לבשר לנו שעלינו לשלב הבא במירוץ למיליון ושאנחנו מוזמנים היום לת"א לראיון מצולם...

....

 

 

....

 

....

זו בערך הייתה התגובה של שנינו. WTF? מאיפה היא צצה? שכחנו מזה לחלוטין ופתאום הם רוצים שנבוא?..

אני אוטומטית לא הסכמתי. רק סיימתי ללמוד, אני יכולה סוף סוף לדפוק שעות בעבודה ולצבור קצת כסף, בקרוב אני אצטרך להתייש שוב ולכתוב עבודות. אבל אהובי ממש מעוניין בזאת, הוא הצליח טיפה להדביק גם אותי בהתלהבות. למרות..

אני אדם שרואה את חציו הריק של הגביע, תמיד..

מה יקרה אם נתקבל? מה יקרה אם לא יתנו לנו חופש?? מה יקרה אם יכתבו עלינו טוקבקים רעים בוואלה!סלבס? מה יקרה אם יעקבו אחרינו פאפארצי? מה יקרה אם לא יתנו לנו חופש? מה יקרה אם תהיה משימה של גובה ואני לא אצליח לבצע אותה? מה יקרה אם זה יהרוס לנו את חיי הזוגיות? מה יקרה אם לא יתנו לנו חופש?

אכן שאלות קשות...

אולם הזוגי מיאן להקשיב וטען טענות יפות שאנחנו צריכים להפקיד את מצלמתנו החדשה והענוגה במעבדת תיקון אשר בתל אביבה וחוץ מזה, אנחנו יכולים ללכת לאכול סושי ובמקרה הכי גרוע... אז נתקבל...

 

אז אנחנו נוסעים. מסיימים את עבודתינו בשתיים בצהרים (נו שיגיע כבר) ונוסעים בואכה דרומה.

מעניין מה יהיה, אני אעדכן.

(את האיש היחיד שקורא ובא איתי בכל מקרה)

 



 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 18/6/2008 11:59   בקטגוריות ארועים, חפירות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של in the groove again ב-4/7/2008 11:48



24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)