לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2020    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מירוץ למיליון


לא הרבה שמים לב, כי זה לא בא לידי ביטוי עכשיו, עם ההריון והכל.

אבל בין ינואר 2012 ועד מאי, אני רזיתי 18 קילו. אם לא היה כל הסיפור של אבא שלי, אולי הייתי ממשיכה לרזות עוד ועוד.

ידועה בקרב המכירים אותי הבאסה הגדולה שלי שנכנסתי להריון בעודף משקל. בהריון הזה רציתי להיות קלילה יותר.

 

החלטתי שאני מחדשת רצון ישן שלי- לרדת במשקל ולהצטרף למרוץ למיליון.

לעונה הראשונה אהובי ואני לא התקבלנו כי היינו גדולים מידי. ואולי גם משעממים מידיי (אני מודה התרגשתי)- לא עוד!!

אני אלד, אני ארזה, אני אתחטב ואני אתקבל!

(שימו לב שאני לא אומרת שאני אזכה... חיוך)

 

אני מאמינה

 

נכתב על ידי , 20/2/2013 11:50   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-20/2/2013 12:02
 



זהו! החלטתי!


השנה האזרחית החדשה מתחילה עוד שניה וחצי. נכון שאני לא חוגגת אותה כי יש לי אמונה תפלה מבוססת לגביה (הייתי מפנה לפוסט ישן על זה. אבל הוא כבר מזמן לא בזיכרון הבלוג הזה). אבל, אין שום סיבה שאני לא אאזכר את השנה הזו.

יש את אלה שסבורים שב-2012 כולנו נמות (אמא'לה זה כ"כ מטופש). אני דווקא מאמינה שבשנה הזו דברים הולכים להשתפר לטובה.

אני מאמינה שגם אני וגם אהובי נרד במשקל ונגיע ל-BMI התקין שלנו.

אני מאמינה שסוף סוף יהיה לנו קצת כסף כדי לנשום (ולנסוע לחו"ל). יתרה מזאת, אני מאמינה שאני אצליח להתבסס יותר טוב בעסק שלי.

אני מאמינה שאהובי ימצא את הכיוון המקצועי אליו הוא שואף.

אני מאמינה שיהיה עוד הריון לבית משפחת פרייה- אודין

אני מאמינה!

אני בטוחה שדברים הולכים להשתפר!!

...

...

...

 

רק בואו נתחיל במזג אויר קצת יותר טוב... יאק

נכתב על ידי , 29/12/2011 19:30   בקטגוריות ארועים, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya the guru ב-30/12/2011 20:08
 



מעבדות לחירות


בבית משפחת פרייה אודין נפל דבר.

אנחנו טסים לחו"ל!!!

החלטתי לעשות יציאת מצרים מארץ ישראל אל יוון בפסח. האמת אנחנו נוסעים לרודוס ורק לארבעה ימים. האמת, אנחנו נוסעים עם אחגדול, אשת לוט וכל הפוצקות. האמת, אני קצת חוששת משעות ואיכויות השינה של ספקוציק.

אבל...

זו הפעם הראשונה שהקטנטונת תהיה במטוס. לא טסנו לחול כבר 3 שנים. עוד מעט אני אתחיל לעבוד ואהובי יתחיל את התואר השני, כסף וזמן בטח לא יהיה לנסיעות לחול.

אז, אני סופרת כל יום ויום. מחפשת אינפורמציה על רודוס ומה אפשר לעשות חוץ מלאכול הכל כלול ולשכשך עם ספי בבריכה המחוממת.

 

מצד שני, זו השקעה כספית לא נכונה, בהתחשב שיש לי לשלם ביטוח לאוטו, פליירים וכרטיסי ביקור לעשות. אבל לעזעזל, חיים רק פעם אחת

נכתב על ידי , 18/3/2011 10:07   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חיננית ב-24/3/2011 12:54
 



החלפת עיצוב כשמתקרר בחוץ


אחרי חודשים ארוכים כ"כ של התעניינות מינימלית בפרייה, החלטתי לחזור בפול גז בניוטרל!

אני חושבת שאני רוצה לחזור לכתוב.

אל תטעו, דודלים מטופשים ימשיכו לככב פה. אבל מידי פעם, גם דברים אחרים ואפילו, חלילה וחס, מחשבות שלי...

 

לכבוד החורף המגיע אלינו (לטובה או לרעה, כרגע אני לא כ"כ מסוגלת לשפוט), החלפתי את העיצוב של הבלוג. אהבתי את מה שיצא לי, נותן לי תחושה חמימה של חורף, צבעי ירוק וארגמן חמים שגורמים לי לרצות ללכת ולהתכרבל מתחת לפוך עם רומן זול.

(הממ.. לא יכולה, ספקוציק בוכה ואני צריכה לגשת...)

 

אז עם כוס שוקו חמה ומחשבות אופטימיות סבבי נתראה..



 

עריכה של עריכה- מה דעתכם על לינק? סבבי התמונה בכותרת

 

נכתב על ידי , 23/10/2010 20:00   בקטגוריות ארועים, תמונות יפות, אופטימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנווד ב-24/10/2010 12:43
 




דפים:  
24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)