לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2020    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני בדרכי למוסד הסגור


שלומות ממחלקת הריון בסיכון בבית חולים כלשהו בצפון.

קקה!! חרא!! ועוד@#$%@@#!

החל מיום ראשון. דוק טען שאני מאבדת מי שפיר ושלח אותי לבדיקות בבית חולים. הבעיה היא שהם רואים באופן יומיומי שאני ממשיכה לאבד מים. מה נסגר אצל נצר הקטן- דברים אינם ברורים.

כשהגעתי למיון הכרזתי- אני לא יולדת היום ואני דפנטלי לא עושה עוד ניתוח קיסרי!!

הם ניסו להתעלם ממני ולהתים אותי על כל מיני טפסים שאומרים שנאי מסכימה לזירוז (אוי ואבוי) למכשירים כגון מלקחיים (השם ישמור) ואמרתי שאני לא מסכימה. אם יגיע מצב לניתוח נדבר- אבל לא בשבוע 32

אז עצוב לי עכשיו. במקום לבלות את החג בטיולים ובבריכה עם אישי היקר והילדה היפה, אני כאן- רואה אותם שעתיים ביום וזה מאוד כואב להיפרד ממנה שהיא בוכה שהיא רוצה את אמא ולהשאר עם אמא...

 

אני מתגעגעת לאבא שלי (אבא בגרסה של לפני 2008)- עם כל העצבים וחוסר הסבלנות שלו לעיתים, אני כ"כ רוצה לדבר איתו ולשמוע מה יש לו לומר.

 

אני לא מוכנה פיזית לתינוק עכשיו.

אני לא מוכנה נפשית לתינוק רך כ"כ עכשיו

אני לא רוצה ללדת פג ואני לא רוצה ללדת אותו בניתוח

 

עצוב לי קצת עכשיו

 

 

נכתב על ידי , 29/3/2013 17:18   בקטגוריות זוועה, פסימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-31/3/2013 13:53
 



הייקו לתאונת עבודה


בלטה רופפת

אצבע מתכחלת-

חופש מחלה

 

נכתב על ידי , 26/8/2010 21:44   בקטגוריות זוועה, עבודה, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya, but in the groove again ב-27/8/2010 10:17
 



ניי נ-ניי ניי ניי


רבות נכתב וקוטר על הדברים הללו. אבל אני באמת חושבת שאסור. אבל, פשוט אסור לעבוד במקום שלא נהנים בו.

יודעים מה, בואו לא נכניס הנאה למשוואה. בכ"ז, עבודה. אבל לאף אחד אסור. אבל, פשוט אסור לעבוד בעבודה שהוא סובל בה.

נשארו לי עוד 3 וחצי חודשים לעבודה הזו. בממוצע מספרי אפשר לדבר על משהו כמו 40 משמרות. ובכ"ז?...

הרבה זמן לא כתבתי פה, ובאמצע יולי בלוג זה יסגר לנצח כשפרייה תעלם מהתודעה. החיים שלי- הם מורכבים ובלתי מסודרים. והעבודה... עבודה גומרת לי את כל בריאות הנפש.

כשה"אחראית" עזבה/הועפה מהתפקיד חשבתי שהנה, אוטוטו דברים סוף סוף הולכים להשתנות. דברים ישתפרו.

אבל..

כשהראש דפוק, אז כל הגוף סובל!

כשההנהלה גרועה, העובדים הפשוטים סובלים. כשלהנהלה אכפת מלעשות כסף ולא מרווחת העובדים. כשההנהלה מקדמת משמרות של 18 שעות, בלי כל המרכיבים המגיעים לעובדים בחוק (כן, עובדי קבלן). כשההנהלה לא מטפלת בעשבים השוטים, לכן הייבול הטוב נהרס- אז כך הכל נראה: אני מקבלת משכורת רעב על המון שעות עבודה וסובלת. אבל ממש..

אז לא! דברים לא השתפרו. להפך, הם נהיו גרועים יותר. אני לא מוצאת את עצמי ואם לא היינו מסובכים בחובות של שכ"ל+ שכ"ד+ ביטוח המקיף לצ'רלי+ לחיות טיפה (לנסוע לחו"ל), הייתי הולכת! פשוט הייתי קמה ועוזבת.

אז מה?..

אצל אהובי הדברים לא טובים יותר. מה קורה אצל איש שהיה רגוע, רציונלי אך מעט סרקסטי? עכשיו הוא עצבני וגם להיות ציני כבר אין לו חשק.

איך אני אסיים פוסט מעפן שכזה?

אין שום חדש תחת השמש, דבר לא השתנה מבחינת ריקבון.

רק אני, שמאבדת לאיטי את האופטימיות.

חרא!

דבר אחד טוב,עוד משמרת אחת למנאייק. המנייאק- החופשה הנהדרת שלי בכריתים עם אהובי

 

נכתב על ידי , 5/4/2007 16:46   בקטגוריות זוועה, עבודה, פסימי  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-13/4/2007 17:39
 



אי נוחות


כבר הרבה זמן שזה לא מסתדר לי. משהו לא מתיישב לי טוב.

יש בי תחושת אי נוחות קשה!

 יש בי אי נוחות שנתתי לרוסיה מהעיריה להשפיע עליי (עם כל המתלווה למה שהתרחש שם) ולכן, אני בתחנה מרכזית והיא.. כנראה עדיין על הכיסא בעירייה. מ-8 בבוקר עד 4, בעוד אני עושה משמרות לילה ושבת.

 יש בי אי נוחות לגבי הלימודים שלי. הם לא מה שציפיתי. רבתי עם איי אילו אנשים. אבל זה לא משנה, אני מרגישה שאני לא לומדת כלום.

 יש בי אי נוחות לגבי החתונה הזו. נכנעתי ל"מה יגידו האנשים בעבודה של אבא" והיא תהיה ארוע גרנדיוזי חסר פרופורציה בו אני לא אקח שום חלק ממה שמתרחש. (האמריקאית אמרה לי: you wish you could elope, true?)

 יש בי אי נוחות לגבי העובדה שאני לא מצליחה לרזות. מילא לרזות, אבל הכדורים המחורבנים שד"ר אלכסנדר נתן לי היו אמורים לפעול מתי שהוא, לא?

 יש בי אי נוחות לגבי הבגדים שאני לובשת. אז מה אם אני 180? השרוולים חייבים להגמר בכל חולצה קצת אחרי המרפק??.

 יש בי אי נוחות לגבי העבודה שלי (אבל זה גם ידוע לכל מתעניין. וגם למי שלא) אני לא רוצה לריב וזה הגיע למצב שאני לא רוצה לענות להם בכלל לטלפון, שלא לדבר על להחליף משמרות.

 יש בי אי נוחות לגבי העובדה שאני משלמת על שכר הלימוד, שכר הדירה, בקרוב על ביטוח האוטו לגמרי לבדי (עם עזרה מאהובי) ותמיד כמה מאות שקלים מלעבור את המסגרת.

אני חיה עם מועקה כזו, עם מעין משהו שתקוע לי בגרון כבר כ"כ הרבה זמן.

ואני לא יודעת..

אני לא יודעת מה לעשות כדי להפטר מזה.

נשבר לי, פשוט נמאס!

 

נקודת אור אחת, משדרים בערוץ 1 את כל פרקי "השבט" מההתחלה. באתר שלהם רומזים שאולי תהיה תחיה מחודשת של השבט... אולי? יש מצב? מישהו יקשיב לתפילתי?...

נכתב על ידי , 16/1/2007 12:41   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, זוועה, חפירות, פסימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-30/1/2007 17:43
 




דפים:  
24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)