לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

שנה ביחד


היום לפני שנה נכתב הפוסט הזה. הפוסט הזה הוביל לקריזה עוצמתית מצידי. שהובילה לפוסט הזה.

(למרות שעכשיו אני שמה לב, שהתאריכים בבלוג לא תואמים כ"כ את התאריכים שהיו בזיכרון שלי)

ומאז?..

חלפה שנה!

ואנחנו ביחד!

מי היה מאמין? לי בטוח זה קשה. לפעמים אני תופסת שאני עם ערן רבל ומתחילה לצחוק. אתה?.. אני?.. מי היה מאמין?...

הקשר הכי ארוך שהיה לי ו..

כיף לי ונפלא לי ואהוב לי ומסופק לי ופשוט טוב לי.

 

ביום חמישי יש לנו אפוניינטמנט בספא איכותי.

היום נלך (כנראה) למסעדת סושי (או בשר) איכותית.

אנחנו הולכים לחגוג!

 

אני אוהבת אותך אהובוני שלי

:)

נכתב על ידי , 24/1/2007 10:09   בקטגוריות ארועים, הרהורים ומחשבות, אהבה ויחסים, אופטימי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-30/1/2007 17:38
 



מה קורה היום בערב לאחר המשמרת?




oh yea, oh mama...!

נכתב על ידי , 18/1/2007 19:19   בקטגוריות שטותי, ארועים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-30/1/2007 17:39
 



אי נוחות


כבר הרבה זמן שזה לא מסתדר לי. משהו לא מתיישב לי טוב.

יש בי תחושת אי נוחות קשה!

 יש בי אי נוחות שנתתי לרוסיה מהעיריה להשפיע עליי (עם כל המתלווה למה שהתרחש שם) ולכן, אני בתחנה מרכזית והיא.. כנראה עדיין על הכיסא בעירייה. מ-8 בבוקר עד 4, בעוד אני עושה משמרות לילה ושבת.

 יש בי אי נוחות לגבי הלימודים שלי. הם לא מה שציפיתי. רבתי עם איי אילו אנשים. אבל זה לא משנה, אני מרגישה שאני לא לומדת כלום.

 יש בי אי נוחות לגבי החתונה הזו. נכנעתי ל"מה יגידו האנשים בעבודה של אבא" והיא תהיה ארוע גרנדיוזי חסר פרופורציה בו אני לא אקח שום חלק ממה שמתרחש. (האמריקאית אמרה לי: you wish you could elope, true?)

 יש בי אי נוחות לגבי העובדה שאני לא מצליחה לרזות. מילא לרזות, אבל הכדורים המחורבנים שד"ר אלכסנדר נתן לי היו אמורים לפעול מתי שהוא, לא?

 יש בי אי נוחות לגבי הבגדים שאני לובשת. אז מה אם אני 180? השרוולים חייבים להגמר בכל חולצה קצת אחרי המרפק??.

 יש בי אי נוחות לגבי העבודה שלי (אבל זה גם ידוע לכל מתעניין. וגם למי שלא) אני לא רוצה לריב וזה הגיע למצב שאני לא רוצה לענות להם בכלל לטלפון, שלא לדבר על להחליף משמרות.

 יש בי אי נוחות לגבי העובדה שאני משלמת על שכר הלימוד, שכר הדירה, בקרוב על ביטוח האוטו לגמרי לבדי (עם עזרה מאהובי) ותמיד כמה מאות שקלים מלעבור את המסגרת.

אני חיה עם מועקה כזו, עם מעין משהו שתקוע לי בגרון כבר כ"כ הרבה זמן.

ואני לא יודעת..

אני לא יודעת מה לעשות כדי להפטר מזה.

נשבר לי, פשוט נמאס!

 

נקודת אור אחת, משדרים בערוץ 1 את כל פרקי "השבט" מההתחלה. באתר שלהם רומזים שאולי תהיה תחיה מחודשת של השבט... אולי? יש מצב? מישהו יקשיב לתפילתי?...

נכתב על ידי , 16/1/2007 12:41   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, זוועה, חפירות, פסימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-30/1/2007 17:43
 



פוחד בזהירות כורע נכון


אהובי המהמם שוב קיבל כרטיסים להופעה מפורום Ynet.

אני אוהבת את העובדה שאנשים מקבלים טובות הנאה ואני נהנת מהם.

הלכנו ביום רביעי לצוללת הצהובה. לא לפני שאכלנו ארוחה מזעזעת אצל ציון הקטן (ואני הייתי אמורה לאכול אצלו עם פרנצ'סקה, לא הגיוני בעליל).

טוב, מספיק עם הקישורים- כולי נפנופים.

הלכנו להופעה של אלי מגן (טוב, רק עוד קישור אחד).

בצוללת זו הייתה הפעם הראשונה שלי. היה נחמד לאללה. שתינו ברנדי עם קצת סיידר תפוחים (זה היה אמור להיות סיידר לא בתול והוא היה הכי לא בתול שאפשר לצפות).

ההופעה הייתה סבבה. הוא שר הרבה ג'ז, סגנון שאני מוצאת שאני מתקשה להתחבר אליו. כמו כן, שירים מהאלבום האחרון שלו, שזה מירון איזקסון (לזה אני מסרבת לשים קישור). השירים של איזקסון לא פשוטים וצריך להקשיב להם בתשומת לב.

אבל, כשהוא עשה דברים מ"אחרית הימים" זה היה מגניב. רוק כמו של פעם.

עכשיו..

תמונות!

 

פה הוא עם הקונטרה בס האימתני ומפיק אחלה צלילים



.


פה עם בס ועם הגיטריסט


עכשיו אני הולכת להקשיב לתכנית של אהובי, ששם אחלה שירים. אבל הבטיח כוורת ושימסור לי ד"ש על גבי האתר. בנתיים, אף אחד מהשניים עוד לא קרה.

 

נכתב על ידי , 15/1/2007 21:17   בקטגוריות ארועים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-16/1/2007 16:26
 



לדף הבא
דפים:  

24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)