לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

אנטון צ'כוב


עליו- למדתי באוניברסיטה, בשיעור תאטרון (מודרני)

נכתב על ידי , 29/1/2010 21:09   בקטגוריות תמונות יפות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערן רבל ב-29/1/2010 21:30
 



איזה אסון


ההתפתלות שלה הובילה לזה שהיא החליקה לי בכיור שהוביל לזה שהיא נכוותה ממים רותחים ברגל שמאל.
איזה נורא..
היה בכי רב.
הייתה ריצה מהירה בגשם, קור וערפל אל הרופא.

כרגע היא עם רגל חבושה ומנת אקמול לתינוקות- ישנה.
איזה נורא!
נכתב על ידי , 20/1/2010 19:08   בקטגוריות זוועה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-21/1/2010 08:09
 



ה-שלַשָה


כשספי הייתה בת כמה שבועות ספורים, כ"כ חיכיתי שהיא תגיע לשלושה חודשים....

חיכיתי שהגזים יעלמו (הם לא). חיכיתי שהיא תישן יותר בלילה (ממש לא תמיד). חיכיתי שאני אהיה פחות עייפה (פלא שלא עשיתי תאונה עם האוטו אתמול). חיכיתי לתקשורת טובה יותר (עם הסביבה לפחות). חיכיתי שאני אהיה פחות היסטרית..

אני כבר לא היסטרית, אני כבר לא מפחדת מהיצור הקטן שתלוי בי כ"כ. אני הרבה יותר רגועה אולי חוץ מהפעמים שהיא בוכה בצרחות ואני עומדת מולה חסרת אונים וחסרת יכולת להרגיע את הכאב.

 

היא הגיעה לשלושה, נראה שהיא נמצאת אצלנו כבר 3 שנים . אני חושבת שאהובי ואני נרגענו הרבה יותר.

פיתחנו שיטה שעובדת לנו, פחות או יותר, אני איתה הרי כל היום; אהובי מגיע הביתה ונח. אני משתדלת לתת לו עד שעתיים מנוחה (!). בלילה אני מניקה וחוזרת למיטה, אהובי הוא זה שמרדים אותה. השיטה עובדת עד כדי כך, שאני לא מצליחה להרדים אותה, ברגע שאני מניחה אותה במיטה, הופ, היא פוקחת עיניים. ערן עושה את זה הרבה יותר טוב.

 

כשהיא מחייכת, שנינו שוכחים את כל הבכי, את הצרחות, את חוסר השינה ופשוט נמסים. היא רואה ושומעת אותנו, היא מגיבה והיא מחזירה אהבה. זה מרגיש שיש אדם שמתקשר איתנו. עכשיו רק לחכות שהיא תתחיל לדבר (אמרו לי בקופ"ח שכשזה יתחיל, אנחנו רק נתפלל שהיא תיסגור את הפה )

 

היא עדיין לא מוכנה לקחת את המוצץ, מתרגזת כשנותנים לה חלב בבקבוק. כשהיא מתעצבנת, אז גם את השד היא לא מוכנה לקחת (זה קטע חדש מאז החיסונים של גיל חודשיים). יש לי הרבה דילמות לגבי חזרה לעבודה ומוצקים עקב כך.

נראה מה יהיה בארבעה חודשים

נכתב על ידי , 18/1/2010 17:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אייזיק ניוטון (המניאק) והתפוח


-210){v+=2}else{h=(v>9)?v*0.1:0;v*=(v>9)?-0.3:0}}},25);google.rein&&google.rein.push(function(){clearInterval(i);h=0;v=1})},2000)" border=0>

נכתב על ידי , 4/1/2010 20:25   בקטגוריות תמונות יפות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mathilda Kozel ב-9/1/2010 01:47
 



לדף הבא
דפים:  

24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)