לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

my new day at school


different city.

different university.

different people.

different feeling.

i miss my man..

נכתב על ידי , 29/10/2006 16:42   בקטגוריות בית ספר, הרהורים ומחשבות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערן רבל ב-29/10/2006 22:23
 



יחי הכוח!!


אני בעבודה!

קוראת עשרות על גבי עשרות מכתבים כל יום. גרוע מזה, עונה על עשרות על גבי עשרות של מכתבים.

באחד המכתבים גיליתי מכתב של אלי לוזון.

(ערן צחק ושאל אם הוא כתב את המכתב בלבן על לבן. לא יפה).

הדבר הלהיב אותי ביותר וגרם לי לחשוב שאולי יש עוד מפורסמים שעשו "חטאים" (יש סיבה לשם הזה- יש הבדל משפטי בין חטא לעונש).

מחיפוש גיליתי במערכת את..

שאנן סטריט.

דני ניב (מוקי די)

את אביתר בנאי והדוד שלו אהוד. (דוד או אבא?)

חיפשתי את סקעת, אבל לא מצאתי- חושבים שאני אמצא את נינט?

עכשיו לא משעמם לי...

אני יכולה להיות סטוקרית נהדרת. יש לי גישה לכתובות וטלפונים של כולם...

יחי הכוח!!

 

 

 

נכתב על ידי , 26/10/2006 10:55   בקטגוריות שטותי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של full Metal Jacket ב-27/10/2006 13:50
 



וריאציה נהדרת לפסטה בשמנת ופיטריות.


כשימי כבשלנית היו עדיין בחיתולים, הייתי לוקחת שמנת מתוקה- 32% שומן. את זה מקרימה עם גבינה צהובה, רצוי 22% שומן ומעלה. לשדרוג הייתי מוסיפה פטה או סתם בולגרית. כל זה, נכנס כרוטב אחד ומעניין לחבילת פסטה מסולסלת.

הטעם היה נהדר. אבל, הכולסטרול והקלוריות....

כשערן הציע את זה, אני הרמתי גבה (מטאפורית, כי אני לא באמת יודעת להרים גבות. אח של ערן כן): אתה רוקח את כל התבשיל. אבל...

הופתעתי לטובה וזה היה נהדר!...

  • 200 גרם פסטה לא מבושלת (אחרי הבישול זה יוצא משהו כמו 450 גרם, פשוט המון).
  • 1 כוס עגבניות מרוסקות
  • 1 קופסת פטריות טריות (אפשר גם מקופסא, אבל הרבה פחות טעים)
  • 1 בצל
  • 2 שיני שום
  • 1/4 כוס מים
  • אבקת מרק, פלפל שחור, מלח, ארגנו/בזיליקום, פפריקה, תבלין לעוף (התגלית הכי תגליתית שלי בבישולים לאחרונה) ואגוז מוסקט. אני רוצה לציין שהשימוש בתבלינים הוא חופשי ולחלוטין תלוי בטעם אישי.
  • 2-3 טיפות של סוכרזית נוזלית.
  • גביע ייוגורט ביו 0%
  • (אפשרי) 1 פרוסת גבינה צהובה 9% שומן.

מבשלים את הפסטה עפ"י הוראות היצרן. אני אוהבת להוציא אותה מהמים כשהיא עדיין טיפה קשה (שכחתי איך קוראים לזה באיטלקית מקצועית).

משחימים את הבצל, הפטריות והשום בהתאמה. (בעצם, אולי כדאי את הפיטריות קודם). בוזקים אבקת מרק בשביל הטעם. מכניסים את העגבניות המרוסקות ומבשלים מעט. (בשלב זה אני אוהבת להכניס נגלה ראשונה של תבלינים. ערן העדיף אותם אח"כ). שופכים לסיר את המים ונותנים להם להתאדות על אש גדולה במשך 7 דקות. שמים את התבלינים עם הסוכרזית כראות עיניכם ו.. שופכים את היוגורט (ט-דם.. נכון שהתפתעתי אתכם?)

נותנים לכל המרקחת להתבשל ומתקבל טעם מלוח מתקתק, משולב עם חמיצות היוגורט. אכן מפתיע- חגיגת טעמים על הלשון.

שופכים את הפסטה (ביסלי גריל, העדפה אישית) מבשלים עוד כדקה וחצי ביחד, כדי שהפסטה תספוג את הטעמים. בשלב זה, ניתן להקרים את הכל עם פרוסת הגבינה, על זה ויתרנו הפעם ו...

וואלה, בתאבון.

 

נשמע נורא?

תתפלאו, זה לא!

זה טעים והכל עפ"י מזבח שומרי משקל. מתבשיל שיחד עם הרוטב יגרום לי לנזק של 32 נקודות (ויש לי רק 22 ביום) הצלחתי להגיע לתבשיל של 8 נקודות, בו התחלקנו אהובי ואני יחדיו.

אני מרוצה.

נכתב על ידי , 23/10/2006 19:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



im gonna be filthy rich!




נכתב על ידי , 21/10/2006 18:39   בקטגוריות שטותי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צבון ב-18/11/2006 00:33
 



לדף הבא
דפים:  

24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)