לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

וינסנט והדוקטור


אני רואה עכשיו את הפרק ה-10 בעונה החמישית של הדוקטור. בפרק הזה איימי והדוקטור מגיעים לאובר-סור-אואז בצרפת בה התגורר וינסנט ואן גוך לפני שהחליט לסיים את חייו.
נכתב על ידי , 26/10/2010 12:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הדוקטור שלי הוא הכי והכי


אמנם בהחלט הייתי מאוהבת בו. לא ידעתי מה יקרה כשהוא יוחלף. אני מודה, חששתי. התרגלתי לד"ר שלי. אנחנו כבר מבינים אחד את השניה היטב. מכירים את השטיקים. הוא אמנם מחליף חברות כמו גרביים, אבל נשאר בקשר טוב כמעט עם כל האקסיות שלו וכולן מאוד מחבבות אחת את השניה.

סבבי

יש לי עכשיו הרבה זמן פנוי כשאני מתעצלת לחפש עבודה. אז, התחלתי לראות כמו שצריך סוף סוף את העונה ה-5 של הדוקטור.

מה אני אגיד...

כאילו דיוייד מעולם לא היה קיים!!

אה?

מאט סמית משחק כ"כ טוב ואני אפילו מחבבת את קארן גילאן על אף היותה צעירה מאוד ואני מאוהבת לחלוטין בארתור דארוויל, הוא רורי המקסים!!

 

אני כבר יודעת איך נגמר הסוף ונשארו לי עוד 4 פרקים עד לסוף העונה. ובכ"ז מחכה שיגיע כל בוקר כדי שאוכל לראות את הסדרה...

 

סטיבן מופט שולט!!

נכתב על ידי , 25/10/2010 13:48   בקטגוריות סיפורי חארטה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya, but in the groove again ב-26/10/2010 12:21
 



החלפת עיצוב כשמתקרר בחוץ


אחרי חודשים ארוכים כ"כ של התעניינות מינימלית בפרייה, החלטתי לחזור בפול גז בניוטרל!

אני חושבת שאני רוצה לחזור לכתוב.

אל תטעו, דודלים מטופשים ימשיכו לככב פה. אבל מידי פעם, גם דברים אחרים ואפילו, חלילה וחס, מחשבות שלי...

 

לכבוד החורף המגיע אלינו (לטובה או לרעה, כרגע אני לא כ"כ מסוגלת לשפוט), החלפתי את העיצוב של הבלוג. אהבתי את מה שיצא לי, נותן לי תחושה חמימה של חורף, צבעי ירוק וארגמן חמים שגורמים לי לרצות ללכת ולהתכרבל מתחת לפוך עם רומן זול.

(הממ.. לא יכולה, ספקוציק בוכה ואני צריכה לגשת...)

 

אז עם כוס שוקו חמה ומחשבות אופטימיות סבבי נתראה..



 

עריכה של עריכה- מה דעתכם על לינק? סבבי התמונה בכותרת

 

נכתב על ידי , 23/10/2010 20:00   בקטגוריות ארועים, תמונות יפות, אופטימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנווד ב-24/10/2010 12:43
 



play with me Mr. Jazz man




יום הולדת לדיזי גילספי- מזל טוב
נכתב על ידי , 21/10/2010 02:29   בקטגוריות תמונות יפות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)