לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

תפסיקי לחכות ותתחילי להנות


ספי היקרה הייתה אופס.

כל מי שמכיר אותי, גם הכיר את ההצהרות שלי שאני- אני לא אביא ילדים לעולם.

במהלך ההריון היה לי מאוד קשה להתחבר אליה. הבחילות, כאבי הבטן (אולקוס), העייפות, שלפוחית השתן הנודדת ועוד דברים רבים גרמו לי להסתייג מהצעד הזה של הבאת ילדים לעולם. יתרה מזאת, פחדתי פחד מוות מהלידה. לא ידעתי איזה כאבים אני הולכת לחוות ולא רציתי בכלל להיות שם.

אחגדול שאל אותי כמה ימים אחרי הלידה: "נו, את כבר אוהבת אותה"?

אז כן, אני אוהבת אותה. היא דבר קטן ומופלא. והיא יצאה ממני.

אבל...

קשה לי להנות מהעכשיו איתה. היא קטנה ובוכייה. נראה שהיא סובלת מכל דבר ולא כ"כ מתקשרת עם הסביבה. יתרה מזאת, קשה לי עם העובדה שאני לא חופשייה כמו פעם. קשה לי עם זה שאני צריכה לקום באמצע הלילה ודחיל ראבק, לקום ב-4 לפנות בוקר זה לא דבר פשוט בכלל.

(אבל בכלל!!!)

אני לא תכננתי את ההגעה שלה לעולם. אני לא השתוקקתי להתרבות שיהיה לי ילד משלי. היא כאן ואני אוהבת אותה. אבל אתם יודעים מה- אני מחכה לזמן הזה שיהיה לי יותר קל.

 

נכתב על ידי , 25/11/2009 19:15   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya, but in the groove again ב-15/12/2009 11:36
 



עוד יום הולדת שלי


נכתב על ידי , 21/11/2009 16:28   בקטגוריות ארועים, תמונות יפות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya, but in the groove again ב-25/11/2009 19:15
 



חודשלדת


טוב, להגיד שילדתי זה לא ממש מדוייק. הילדונת לא עברה בתעלת הלידה, אני לא חויתי כאבים אדירים, קרעים ותפרים שבסופם מרגישות ספי ואני כגיבורות מלחמה.

אבל בכ"ז היא נולדה. היא כאן ושום דבר לא יהיה אותו הדבר יותר.

ב-12 לאוקטובר הלכנו אהובי ואני לביקורת שיגרתית אצל הדוק, שהיה מוטרד יותר מנשים אחרות עקב מיעוט מי שפיר לטענתו. הוא שלח אותנו למיון. עקב העובדה שכבר הייתי במיון בערב כיפור, לא התרגשתי, הייתי בטוחה שגם הפעם ישחררו אותי הביתה. עוד הספקתי להשתולל עם כוכבים מנצנצים על קירות חדרה של ספי, הקטנטונת שיהקה בבטן ואפילו לא הכנו תיק רציני- היינו בסדר.

נסענו יחד עם אמא שלי לרמב"ם, שם- רופאה נטולת עדינות (בלשון המעטה ) קבעה- הפעלת לידה!!

יומיים אחרי ג'ל ועוד ג'ל, שעות מייגעות ומכאיבות של מוניטור, דקירות ודחיפות בשעות לא שעות הורידו אותי לחדרי הלידה- פיטוצין.

וחיכינו...

 

וחיכינו...

 

וחיכינו וחיכינו וחיכינו עוד ועוד..

אהובי ואמא שלי נסעו הביתה, אני סבלתי שעות של שכיבה על צד שמאל ובכ"ז, לידה- אַיִן.

קיבלתי המון המון סמים ואפילו ירדו לי המים (חשבתי שלא שמו לי את הקטטר כמו שצריך).

בשלב מסויים באזור 12 בצהרים של ה-14 לחודש, נכנסו רופא ועוד רופאה, מנהל המחלקה וכמה אחיות ונראו מוטרדים ביותר. הם ראו האטות משתנות בתנועות עובר, זה יחד עם מיעוט מי השפיר שדיברנו עליו מקודם הם אמרו- ניתוח.

אני לא הייתי בפוקוס מכל הסמים, אז הסכמתי. בכלל לא בטוח שאם הייתי במחשבה מופכחת הייתי מסכימה לזה.

אבל זה חלב שנשפך, ב- 14 לאוקטובר, היום בו מיצי חוגגת יום הולדת, התוספת הקטנה למשפחה נשלפה אל העולם, בלי שהיא נושמת לדקה ארוכה



מה אני יכולה להגיד אחרי חודש?

היא סובלת מגזים, לא עושה קקי ואוכלת כל 3 שעות בערך. היא בוכה ולפעמים אני לא מבינה מה היא אומרת.

לפעמים אני מרוטת עצבים ומלאת אהבה כאחד כלפי החבילה הקטנטונת שכ"כ דומה לאבא שלה.

גיליתי על עצמי שאני חרדתית לא קטנה וכ"כ רוצה שהיא לא תסבול.

מחכה לשלב הזה בו היא תחזיק את הראש, תחייך באופן עצמאי ולא תסבול מכאבים.

 

אני אמא

 

נכתב על ידי , 15/11/2009 18:17   בקטגוריות ארועים, הרהורים ומחשבות, תמונות יפות, אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mathilda Kozel ב-22/11/2009 23:11
 



גילו מים על הירח!!


 

למרות שזה כלום, מחר מגלים מים על המאדים

 

נכתב על ידי , 14/11/2009 08:13   בקטגוריות ארועים, תמונות יפות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya, but in the groove again ב-14/11/2009 18:08
 



לדף הבא
דפים:  

24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)