לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

will u still love me tomorrow



Will U Still Love Me Tomorrow

Tonight You're mine completely
You give your love so sweetly
Tonight the light of love is in your eyes
But will U love me tomorrow

Is this a lasting treasure
Or a just moment's pleasure
Can I believe the magic of your sights
Will U still love me tomorrow

Tonight with words unspoken
You said that i'm the only one
But will my heart be broken
When the night(When the night)
Meets the morning (Meets the morning)sun

I'll like to know that your love
Is love I can be sure of
So tell me now and I won't ask again
Will you still love me tomorrow
Will you still love me tomorrow
Will you still love me tomorrow

 

אחלה מצב רוח- משעמם לי קיומית, חרא בלימודים ואני לא מתפקסת על הדיאטה המחורבנת הזאת.

בעעעעע


 

נכתב על ידי , 28/2/2005 21:32   בקטגוריות שחרור קיטור  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הגרגמל ב-2/3/2005 09:22
 



סופש של יומולדת, שופינג ומחשבות על החתונה


שבוע טוב לכווווווולם..

מסיבת הכביכול הפתעה של אחגדול התקיימה במקום שנקרא, שימו לב- אימפריה!!

אני לא רוצה להתנשא, אבל מקום שבו נמצאים יחדיו -150 רוסים, וודקא אבסולוט וגפילטע מתוק, הוא לפי דעתי לא מקום בשבילי (אני בכלל שונאת וודקה).

הערב התחיל בזה שלא היו מקומות לכולם, כיוון שחברה של המיועדת החליטה להופיע. כמו כן, היא לא בנתה על העובדה שאבאמא יכריחו את אחקטן ואותי להופיע. אח"כ היו הופעות נורא ביזאריות של בולע אש במסיכה של שלד שהתגנב מאחורי והקפיץ את האמאמא שלי. חשבתי לשניה שהלב שלי עשה את הבלתי יאמן והגיע לגרון. היו כל מיני רקדניות סטייל זינה ופלאש דאנס. היו הרבה מאוד מאוד שירים ברוסית שפימפמו לי חזק לתוך המוח.

אחקטן ואני בהינו אחד בשני ובשעון. באיזה שהוא שלב הוא ברח (מנייק בר מזל) לצומת קריית אתא בשביל לדפוק איזה באגט ואני מצאתי נחמה באלכוהול- ובשיטתיות. בשלב מסויים אחגדול העיר ובצדק שאני "מפרקת" את הבקבוקים, ואז שמתי לב ששתיתי בקבוק וחצי של יין אדום- ולגמרי לבדי..  (אני בכלל שונאת יין אדום).

אני מתה על אחגדול ואין ספק שהמיועדת ממש השתדלה עבורו, היא באמת אוהבת אותו ואני שמחה שאחגדול מתערה בקרב הילידים, אבל לי היה קשה.. לאללה..

הדבר הטוב היחיד שיצא לי מהערב הזה (מלבד העובדה שכל המשפחה הייתה ביחד, צחקה ביחד ובסופו של דבר גם רבה ביחד) זו העובדה שמצאתי שם עט משובח- איתו כתבתי את הקטע הזה לפני שהעברתי אותו לבלוג.

אה, נזכרתי בעוד משהו. אמנם אנשים רבים רואים בי כופרת אתאיסטית נטולת כל אמונה, אבל היומולדת הזו הייתה הפעם הראשונה בה אכלתי סושי (  עכשיו אני בטוחה שיש כמה אנשים שחטפו שוק, כמו כל מיני נשואות למיניהן שיצא לי להכיר ) ושאכלתי מוֹל. לשרימפסים וללובסטרים כבר לא הייתי מסוגלת להתקרב. הסושי היה ממש טעים, הבנתי למה כל מיני חברות שלי (הלא שומרות כשרות) מתות על זה. לאכול צדפה היה קצת מוזר, היה לזה טעם של חול ונזקקתי נואשות למיץ לימון. אני לא חושבת שאני אחזור על החוויה הזו.


נסעתי בבוקר לעשות שופינג!

בקטנה, לא משהו רציני. קניתי חצאית קצרצרה (אבל לאללה- עקב המחמאות של כפרה שיש לי רגליים סופניות ) וחולצה. בעודי נמצאת בתא ההלבשה, כולי לבושה בתחתונים וחזיה בלבד, פתאום פתחה איזו זקנה את הוילון והתחילה לחטט לי בבגדים: "לקחת לי את המכנסיים שלי, השארתי פה את המכנסיים שלי ואת לקחת לי אותם"

wtf??...

הייתי בשוק: "אין כאן שום מכנסיים שלך, את רואה שאני ערומה פה, מה את פותחת את הוילון". אז היא ענתה לי "אז מה אם את ערומה"..

אני מניחה שהייתי צוחקת, אם זה לא היה קורא לי

איבדתי את הסבלנות ,אז צרחתי עליה " סבתא!! אין פה שום מכנסיים!! תעופי מפה!!"

(מי אמר שאני לא בחורה סובלנית ואדיבה)

אח"כ אמא שלי אמרה לי שהיא הייתה עושה את אותו הדבר, אם היא הייתה במקום הזקנה הזו ואני תהיתי..

היית פותחת למישהו את תא ההלבשה שצופה לכל החנות כשהוא בתוכו ומחפשת בדברים שלו???

לצערי הרב, לזקנה שלום.


מצבי המישקלי בכי רע. אין מצב שאני מספרת לכם כמה עליתי מאז שנטשתי את ש.מ בפעם הראשונה.  עד החתונה והשבת חתן יש לי לרדת 7 ק"ג בערך..

הזמן שעומד לרשותי- 5 שבועות..

 

נזכרתי בעוד משהו בהקשר של המסיבה של אתמול.

אם ככה הולכת להראות החתונה ויש לי הרגשה מורבידית שאכן כך הולך להיות, אני חושבת שאני אוותר על הבאת בן זוג. אין מצב שאני מביאה מישהו חיצוני לקרקס הזה..

וואו.. חיפושים של חודשים ירדו לטימיון בלילה אחד..

שבוע טוב לכולם

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 26/2/2005 22:55   בקטגוריות א-ל-ו-ה-י-ם א-ד-י-ר-י-ם  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-1/3/2005 13:40
 



יומולדת


היום יומולדת

היום יומולדת

היום יומול-אדת ל-

אחגדול

(תדמיינו את זה עם המנגינה יחד עם קולי הערב)

הוא בן 30..

כבר ממש איש..

עושים לו מסיבת הפתעה והוא לא יודע מזה (אעלק באלק) הוא חושב שאני בי-ם חורשת למבחן שיש לי ביום ראשון, אבל לא..

הפי הפי הפי יומולדת

בה בה בה מסיבה

תביאו ת'עוגה

שיהיה לשנה הבאה..


מישהו חיפש את הספר והגיע אליי, אני חושבת שזה נורא יפה שאתם קוראים את הפוסטים שלי  וממשיכים איתם הלאה. היה נחמד אם הייתם מזדהים, שאני אדע מי חיפש אותי ומי קרא אותי, אם בא לכם כמובן...

שיהיה אחלה סופש..

רגוע אך מרגש כאחד

 

נכתב על ידי , 25/2/2005 13:44  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya בעבודה ב-28/2/2005 18:49
 



ובשיעור מוסיקה היום...


הוא כזההההההה סקסי..

היום דיברתי איתו בפעם הראשונה ועוד על אנרכיה בממסד

 

הוא אפילו חיבב את מה שאמרתי..

יקירי- אל תעלב, אתה יודע שאני מתה עליך ואתה מדליק אותי לחלוטין ובאופן טוטאלי-

אבל המרצה הזה כזהההההה סקסי

(אני מתחילה להרגיש קצת כמו ילדה בת 15)

 

 

נכתב על ידי , 24/2/2005 17:43   בקטגוריות א-ל-ו-ה-י-ם א-ד-י-ר-י-ם  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya בבית ההורים ב-25/2/2005 13:30
 



לדף הבא
דפים:  

24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)