לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

המולדת הישנה


כשהייתי בת 15 וחצי (וקצת יותר) טסתי פעם ראשונה לחו"ל.

טסתי לאנגליה!

 

לפחות 3 שנים לפני, נידנדתי להורים שלי שאני רוצה לנסוע לסאמר סקול. לכל סוכנות נסיעות שנכנסתי אליה כל קיץ (הייתה תקופה שההורים שלי היו טיילים לא קטנים) היה ריח כזה מרגש, של דפוס וניירות קשיחים ושל שדה תעופה. הייתי גומזת את החוברות בשקיקה שכזו ומפנטזת על האירופאים החתיכים ועל קיימברידג' הנהדרת. במה רוחי בניתי לי סיפור (כמו בשיר של גלי עטרי) ומה שהיה קורה לי בו...

 

פינטזתי שאני מגיעה למשפחה אנגלית עשירה, כאלה שהם ממשפחת המלוכה, הבן שלהם נראה כמו שהנסיך וויליאם נראה היום, כולם נורא אוהבים אותי ואחרי הרבה תלאות אני מגיעה לשמחה ולנחלה.

נכון שאחרי פנטזיה כזו, נראה שמרפי יפעיל את כוחותיו המופלאים , נכון?

ובכן...

 

בקיץ של 94 אבא שלי הגיע עם ברושואר כלשהו שהוא קיבל מחברה לעבודה ועליו והיו פרטים על סאמר סקול באנגליה.

אמנם.. זה לא היה בקיימברידג'.

אמנם.. זה היה בתנאי פנימייה ולא אצל משפחה בריטית.

אולם, אני לא נתתי לדבר קטן שכזה להפריע לצרחות האושר והגיל הרב שמילאו אותי, אחרי כ"כ הרבה שנים (נכון מפתיע שבגילאים קטנים יותר כל שנה נראית לפחות כמו חמש?) המשאלה המשאלתית ביותר שלי מתגשמת.

 

השמחה עועממה קלות כשהלכתי לפגישת חבר'ה וראיתי שאני הכי מבוגרת מכולם, תרתי משמע. כל הילדים שם היו הרבה יותר קטנים ממני באופן משמעותי, הילדה הכי קטנה שם הייתה בזמנו בת פחות מ-12. (היום היא צריכה להיות בגיל 25 בערך, איזה קטע). חשבתי ששוב, לא יהיו לי חברים.

 

הנחיתה בהית'רו הייתה משמעותית עבורי. העובדה שהילדים הקטנים הללו נתמכו רק בי והייתי עבורם אלילה הייתה משמעותית עבורי. העובדה שנחשבתי "מלכת הכיתה" גם בקרב הקבוצות האחרות שהיו שם (גרמנים [חברים טובים], צרפתים, איטלים, ספרדים, צ'כים [חתיכים] ואפילו המוני יפנים [מושי מושי]) הייתה משמעותית עבורי. העובדה שלא בכיתי שם אפילו לא פעם אחת, העובדה שלא הציקו לי אפילו פעם אחת, העובדה שהתאהבתי אהבת נעורים שם פעם ראשונה- כל אלה, היו מאוד משמעותיים עבורי..

 

פעם אמרתי לחברה שלי, בבלוג הזה היא נקראה נשואה2, שלא התנהגתי כמו עצמי באותו הקיץ. היא טענה שלהפך, הייתי לחלוטין עצמי בקיץ ההוא- זה שחיי היום יום הם אלה שלא נותנים לי להתבטא. היא יודעת, היא הכירה אותי מגיל 8.

זה היה הקיץ הכי טוב שהיה לי איי פעם בחיים שלי! באמצע ביקור בעיר באת', בין הסתכלות על הקתדרלה של העיר לבין התבוננות במופעים, נדרתי לעצמי כשאני אהיה גדולה, אני אעבור לגור באנגליה.

 

היום 14 שנים אחרי, אני עדיין חושבת על המידרחוב בבאת', על המוזיאון באוקספורד, על פיקדלי שבמרכז לונדון על המדריכים בקאמפ, על המשחקים על כל הכיף ונזכרת בערגה.

אני יושבת במרכז דאון טאון טבריה וחושבת על אנגליה..

 

נכתב על ידי , 19/2/2008 17:35   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של jspca ב-25/2/2008 13:02
 



הכל בשש מילים


אתה חייב לראות איזה חירבון דפקתי

נכתב על ידי , 15/2/2008 10:39   בקטגוריות שטותי  
הקטע משוייך לנושא החם: 6 מילים
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של in the groove again ב-15/2/2008 19:38
 



יום האוהבים



חג בלונים, לבבות ורומנטיקה נהדר לכוווולם..

במיוחד לך אהובי היקר והנפלא שחיפש לי בובת קרמיט (ולא מצא)


 

נכתב על ידי , 14/2/2008 12:13   בקטגוריות אהבה ויחסים, ארועים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לייני ב-4/7/2008 00:32
 



שבוע טוב


איך חיים בחיים נטולי שאיפות?

איך מגיעים למצב בו אין ממש למה באמת להתקלח ולהתלבש בבוקר?

איך מגיעים למצב שבגלל זה, כל אלה ועוד גורמים לשבור שתיקה של קרוב ל-10 חודשים?

 

אני לא במצב אובדני. אני לא חושבת לסיים את חיי, אני בתחילתה של תקופה חדשה. אבל, נראה שלכלום אין משמעות.

(נהיה לי קר, אז הלכתי להדליק את המזגן)

המצב באמת קשה כשאני כותבת קטעים בעלי שורות בודדות, משפטים נטולי מילות קישור.

 

הקאמבאק הגדול...

 

 

 

נכתב על ידי , 3/2/2008 09:54  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-7/2/2008 16:14
 





24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)