לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

נשים חזקות


התנתקתי מהטבעת של "נשים חזקות". אני לא מרגישה חזקה במיוחד. זה לא שאני לא שורדת, אני פשוט לא מתמודדת כ"כ טוב. מצד שני, קיבלתי הזמנה לטבעת שנקראת "ישרא-פו"פ". זו טבעת של פנויים פנוית, נכון? היא לא גרמה להרגיש טוב במיוחד עם עצמי. לא הסכמתי להזמנה, למרות שאני מעריכה מאוד את הצ'יף/ית שלה שחשב/ה עליי (אני מניחה). אבל אני לא עושה את זה יותר. אני לא מוכנה להקשר רומנטית יותר לאף אחד מישראבלוג. ממש לא כיף לי עכשיו לדעת שהבחורון לשעבר שלי מזיין... וכותב על זה...(לדוגמא)

הודעה שכתבתי באיזה שהוא פורום הגיעה לדף הראשי. היא משכה תגובות רבות וכמובן כמה הצעות מכל מיני גברברי אינטרנט למיניהם. מיציתי..

אני חושבת שאני אחפש אפיקים אחרים להכיר גברים. יתרה מזאת..

אני חושבת שאני אפסיק לחפש בכלל

דיי נמאס לי. אם זה אמור לקרות זה יקרה, לא? אני מאמינה גדולה בקארמה, למרות שמאוד מאוד קשה לי להבין מה רצה אדון גורל כשהוא זימן לחיי את הדוסצראופקיםחסרסובלנותבעלילורוצהלהחזירבתשובה. טוב נו.. אני מניחה שמכל מלמדיי השכלתי..

האם זה אומר, שסוף סוף, הצלחתי לאבד את האופטימיות? את התקווה?

אני נמצאת עכשיו בעבודה (כאילו דה- כרגיל..) רואה זהות בדויה ומרגישה מחורבן. יש לי מאמר לסכם ושעורי בית באיטלקית (ש.ב = compiti). ממחר, בשעה טובה ומוצלחת, אני מתחילה לעבוד על הסמינריון שלי.

long live leo da vinci

נתראה אחרי החתונה..


 

עידכון לא קשור, הוא כ"כ הצחיק אותי, אחרי כתיבת הפוסט הזה, שהייתי חייבת לקשר אליו

נכתב על ידי , 30/3/2005 00:12   בקטגוריות ספירת מלאי  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רעם ב-3/4/2005 21:33
 



יש בי עוד כוח- הפרוייקט של עידן רייכל


יש בי עוד כח עכשיו
כשהלכת חייך לי ירח
נתן את אורו בחלון
והלילה כבר לא מפחדת
לבד להיות ולחלום
הנה שוב...

זה אתה שנוגע
אתה שבורח
תדע אין לי רגע
אפילו דקה לחכות
והשמש היום
מאירה לי לצאת
אל הים הגדול

יש בי עוד כח עכשיו
רק תניח הכל כבר נחתם ונסגר
והלב מתרפא
והגשם נפסק
אז חוזר שוב הריח
האביב שוב מגיע ושוב...

זה אתה שנוגע...
נכתב על ידי , 28/3/2005 04:42   בקטגוריות ציטוט שירים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya בעבודה ב-30/3/2005 02:04
 



והיד קלה על ההדק..


נראה שכולם מבלים בפורים נהדר: יוצאים למסיבות, מבלים, מתחפשים, שותים ונהנים.

עיני לא צרה עליכם בכלל, אבל בכלל לא

הייתי אתמול בעבודה ולא יוצאת לי מהראש כתבה ששודרה באולפן שישי. ראיינו שם מאבטח רוסי ששמר על בית ספר וירה בשגגה בטכנאי מזגנים שהוזמן למקום. הבחור מת והמאבטח הורשע בהריגה.

הראיון היה רגע לפני שהוא הולך לכלא ל-20 שנים. בעצם, לכל החיים שלו.

ברוסיה הוא היה מהנדס ויחד עם המשפחה שלו הוא עלה לארץ. אני לא יודעת אם זה בגלל קשיים כלכליים או חלום של ציונות. שורה תחתונה, בארץ הוא עבד בתור שומר בחברת אבטחה בבית ספר, הוא הרוויח 2500 ש"ח בחודש, בקושי.

הבחור, משה (את השם שלו אני זוכרת) היה טכנאי מזגנים. בזמן הפנוי שלו הוא עסק בסנפלינג, גלישה, טייל במלא מקומות בעולם ובאופן כללי נהנה מהחיים.

המזכירה של בית הספר הזמינה את אותו משה לתיקון כלשהו והוא בא. כשהוא הגיע לשער הוא פשוט נכנס בשער. הוא לא נעצר, גם כשהשומר צעק לו לעצור והוא ידע בדיוק לאן לפנות. אז השומר ירה בו. לאחר כמה זמן, הגיע ההודעה שהוא נפטר.

זה היה כ"כ עצוב לראות את הכתבה הזו, היא גרמה לי לבכות והיא גורמת לי גם עכשיו. זה היה ארוע שכ"כ יכל להמנע.

לו רק הטכנאי היה נעצר שניה כשהוא הגיע לשער כדי לדבר שניה עם השומר. זה כ" אופייני לישראלים להתעצבן ולנסות להדחף "מה, אני נראה לך מחבל?" אני מקבלת את זה כל הזמן בעבודה שלי. אלא פשוט להרגע קצת ולשתף מעט פעולה. אין מה לעשות אנחנו מדינה שחיה מסכנה לסכנה. לו רק היד של השומר לא הייתה כ"כ קלה על ההדק, לו רק הוא היה מנסה לדבר איתו שניה, או לנסות לעצור אותו פיזית לפני שהוא ירה בו. למה המזכירה לא אמרה כלום על זה שצריך להגיע "אורח" לבית הספר? מי נטל אחריות על הארוע הזה בכלל?

זו כזו טרגדיה

האם שאיבדה את הבן שלה ואי אפשר שלא להבין את דמעות הצער והזעם כשראיתי אותה אתמול בטלוויזיה ואת צעקות ה"רוצח" שהמשפחה של הנפטר צעקו למאבטח. מצד שני, משפחה שלמה נהרסה, חיים שלמים של אדם, שעכשיו, בגלל טעות, ישב כל חייו בכלא.

 

נכתב על ידי , 26/3/2005 20:55   בקטגוריות אקטואליה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אטלס ב-28/3/2005 21:49
 



גברים, גברים ועוד גברים (אה, גם קצת החתונה)


הפוסט הקודם (שלשמחתי, לא קיבל תגובות) נבע מציון שקיבלתי.

הלכתי לישון וכשהתעוררתי הדברים לא נראו יותר טוב משום מה. הפוסט לא נכון, אבל אני אחזור לזה אח"כ.

(לפי דעתי לאנשים נמאס מקיטורים בסופו של דבר)

עבר שבוע לא פשוט.

הייתי מאוכזבת ביותר ופיתחתי סוג של כעס כלפי הבחור האחרון. הרגשתי שהייתה פה הבטחה לאהבה שלא מומשה וקראתי לו "אפס", אבל גם זה לא נכון. עשיתי מקלחת ארוכה וחמה וחשבתי על זה (עוד) קצת לעומק. הייתי חייבת להודות שלא הכל היה גרוע, שאני חייבת לתפוס גם את הצד המלא של הגביע, כי הוא קיים.

למדנו המון אחד מהשני ומהשהות ביחד. לפחות אני מקווה שהוא למד- לא פשוט לעבור ממצב של חשיבה בסולו לחשיבה בזוג.

אני למדתי שאני יכולה להיות גם "האיש הטוב" בקשר ושאני יכולה לעשות דברים כמו שצריך לשם שינוי.

למדתי שאני יכולה לכעוס וזה בסדר. העצבים שלי לגיטימיים ולא נובעים מזה שאני קשה (מה לעשות שאני לא אוהבת לבוא אחרי מכבי בסדר העדיפויות ).

למדתי שאפשר גם להבליג ולא להתפרץ יש באימפולסיביות על כל שטות מדברים ששניה הם נראים אסון גדול ושניה אח"כ, הם פשוט לא ביג דיל. טוב נו.. חוץ מדברים שהם עקרוניים לי ועניין "ציווי" על עשיית "מצוות" זה דבר שעקרוני לי- לא פשוט.

מלבד כל זה, היה את העניין הפיזי. מה לעשות אני בחורה מאוד פיזית. בטח יהיה קשה להאמין אבל שכבנו ממש, רק פעמיים . אבל לחבק זה נהדר, לגעת זה פשוט נפלא, לגרום לו לרעוד ולומר דברים בשיא האקסטזה שאח"כ הוא מתכחש להם זה מצחיק ביותר. לאינטימיות ולמגע אני אתגעגע הכי הרבה (אם כי גם בזה היו ליקויים חמורים ביותר, אבל אני לא אמשיך הלאה ). אני הרבה יותר חזקה עכשיו, כי מתחתי את הגבולות שלי. אני יודעת עכשיו יותר טוב, על מה אני אלך בלי להסס וממה אני אשמור מרחק. בשיחה האחרונה ביננו, אמרתי לו שעכשיו יש לי אנטי כפול ומכופל כלפי כל "המגזר", יותר ממה שהיה לי. אבל זה לא מדוייק וזה לא נכון. התחושות שלי כלפי אלוהות ודת לא השתנו- הן רק התחדדו יותר, התפקסתי על מי שאני. בהחלט לכל אדם יש מטרה בחיינו, אני מקווה שגם אני הייתי סוג של מכוון בדרך שלו.

וזו יקיריי... הייתה הפעם האחרונה בהחלט שהוא הולך להיות מוזכר בבלוג זה.

(מטומטמות העולם- קדימה להתאחד!!)


קיבלו לעבודה בחור חדש.

הוא כ"כ חמוד וכזה סקסי. יש לו מבט קטלני וחיוך מדהים, כולו נראה: אני-מניאק-אבל-זיין-משהו-בן זונה-ויודע-את-זה. הוא עדיין ילד, צעיר. אבל הוא ישבור רבבות של לבבות, אם הוא לא עשה את זה כבר. בכל אופן, הרבה בחורות יסכימו "לזרום" איתו..

למה בכלל העלתי אותו?

אה, נזכרתי. צפינו יחדיו בכוכב נולד וזימרתי לעצמי את השיר של צביקה פיק (השולטט!!1), או כך חשבתי. כי לפתע הוא שאל אותי: תגידי, למה לא הלכת להבחן? את שרה ממש יפה ויש קול טוב"...

הייתי בשוק ריגעי. בהיתי בו לכמה שניות. אפילו לא עלה בדעתי לשאול אותו, איך אתה יודע שלא נבחנתי? בכל אופן אמרתי לו שכל העניין עם ע' ומבחנים שלי דיי הורידו את הכל מהפרק. מה גם שאני זקנה מידי בשביל כוכב נולד, ראיתם את ממוצע הגילאים שם? הם לא היו לוקחים אותי לעולם. זה הצחיק אותו ויש לו שיניים לבנות ופנים שחומות ועיניים ירוקות..

מאיפה הביאו דבר כזה אליי???

אני בשיא הכנות מקווה שלא נעבוד הרבה ביחד (דבר שמתבדה מיד כיוון יש לי איתו משמרת כבר מחר), כי זה לא בריא לי כל הגברים הסקסיים הללו. ראיתם מה קרה עם המורה למוסיקה שלי, עבר סמסטר שלם עד שאזרתי אומץ לומר לו..

"שלום"

דרך אגב, אני מחפשת באינטרנט תמונה שלו כדי לשים פה ואז כולכם תידעו ממה אני נרטבת. כל מה שאני מצליחה למצוא זה תמונה קבוצתית מ"יוסוף ואחד" ושם הוא נראה לא משהו והתמונה מרוחקת קצת. מקסימום נצלם אותו בהחבא. אני לא יודעת איך לעשות את זה, יש לי סמסטר שלם לחשוב על הסיפור.


עוד שבועיים החתונה...

אני אהיה שם. עם שמלה וורודה בוהקת, עם בלונד זוהר, עם איפור מדהים ולבדי.

אבל, אתם יודעים מה? זה בסדר!

כפרה הציעה לבוא לחתונה בתור בת הזוג שלי ולומר לכל הרומנים הזקנים שהיא עושה לי טוב. היא הצליחה להצחיק אותי. אמרה שדווקא לי, היא לא דואגת. היא יודעת שאני בחורה איכוצ'ית ואני אמצע את אותו בחור שיצליח להבין אותי- שיהיה חבר טוב וגם מאהב נפלא. (באסה לי קצת לחשוב שהיחיד שהצליח להבין אותי מכל הבחורים שהתיימרו לחשוב שהם מכירים אותי, היה קומבי- הדרדס המהנדס ). אני שוב מתפזרת..

יהיה כיף בחתונה, כי אני אהיה יפהפיה (אבל הכלה יותר ), אני ארקוד, אני אשתה ואני אשתולל ונעשה שמייח בחתונה הזו.

וואו- יצא דיי ארוך, אה?

אז אני אוותר על הקטע על הלימודים כרגע, אני עדיין רוצה שתקראו הכל.

שיהיה לכולם חג שמח ומרגש

ואני מאוד אשמח אם כל המגיבים האנונימיים והאנונימיות שמשאירים לי פה תגובות יזדהו, לפחות בניק כלשהו, שאני אדע למי לחזור

אוהבת המון, שוב תודה על התמיכה

פרייה

 

נכתב על ידי , 25/3/2005 02:56   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-28/3/2005 16:31
 



לדף הבא
דפים:  

24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)