לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

זיכרון לשעת בוקר עת החלפת שעון


החלפנו שעון. הילדה קמה ב-6:20. שזו בעצם המקבילה לחמש וחצי בשעון חורף. סטנדרטי

ישבנו ליד השולחן לשתות קפה ולאכול פרוסה. מוזר, אנחנו אף פעם לא עושים את זה, תמיד אני שותה את הקפה בסלון. בעודנו יושבים ליד השולחן פתחתי את שקית השטויות שאמא שלי שלחה לי. היו שם ספרים שקראתי בימי ילדותי.

אחד מהם היה איילת מקבלת (לכל המחפשים אותו בנרות, אז יש לי אותו. כמה תשלמו לי עליו?...?) נזכרתי למה פעם כ"כ אהבתי אותו.

לא בגלל ההסברים המפורטים.

לא בגלל האיורים המבהילים.

לא בגלל שכל הכיתה ידעה שאיילת קיבלה מחזור... סטנדרטי

בגלל התמונות!

כל כמה דפים יש תמונות של ילדות שכנראה היו באזור גיל 13 שנראה שהיו להן חיים מא-גניבים. נזכרתי שהייתי בת 14-15, שעות הייתי שוקדת על התמונות הללו והייתי רוצה גם.

זה הביא אותי למחשבה שההורים שלי תמיד נתנו לי (בסופו של דבר) את מה שרציתי. אבל זה תמיד היה, כמו שצדי צרפתי אומר, ליד ולא בדיוק מה שממש רציתי. לדוגמא: חפרתי לאבא שלי שנים על סאמר סקול בקיימברידג'. לפני גיל 16 קיבלתי סאמר סקול. אבל לא בקיימברידג', אלא בעיירה כ-20 דקות ליד לונדון. זה לא היה אירוח משפחתי,אלא בתנאיי פנימייה.

אהובי שאל אותי בצחוק איך הגבתי לזה ונזכרתי איך ישבתי ביום הכנה לנסיעה, על הרצפה ולו בכדי לעשות דווקא. התפדחתי מאבא שלי שהתעקש לרשום את כל מה שהיה כתוב כבר על הדף. התבאסתי מזה שאני הכי מבוגרת בקבוצה ולא דיברתי עם אף אחד.

ההרגשה הזו המשיכה גם בשדה התעופה עד לדוכני הצ'ק אין באנגליה (במטוס היה סרט של מייקל ג'יי פוקס שלא ראיתי  (או דוק הוליווד, או מייקי כוכב עליון) כך שלא היה שום סיכוי בעולם לקומוניקציה מצידי), אז כבר התחלתי לדבר עם מישהי מהקבוצה.

השאר, כפי שכל מי שמכיר אותי יודע, הוא היסטוריה. שנים, הנסיעה הזו לאנגליה נחשבה לחופשה הטובה ביותר שהייתה לי איי פעם...

כשסיימתי בחיוך את הטיול בממורי ליין, שאל אותי אהובי- מה המסקנה? צריך לתת לילדה את כל מה שהיא רוצה? עניתי לו- לא, צריך לתת לה את מה שהיא צריכה, עם קריצות למה שבא לה. היא, כמוני, תצטרך ללמוד איך להוציא מזה את הטוב.

 

כיף להתחיל ככה את הבוקר..

חיוך

נכתב על ידי , 30/3/2012 06:16   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-30/3/2012 18:25
 



חגיגי חדשני ופוגעני- עצמונית


היום st Patrick's day והבלוג שלי מתקשט בצבעים ירוקים.

סתם, אני אפילו לא יודעת מה המשמעות ההיסטורית של היום. הרי זה לא החג שלי. נזכרתי שפעם ביום הזה, עוד בימי ירושלים, יצאתי עם סמרטוטי לברוד ושתינו גינס. אז הגעתי למסקנה שאני חסידת מרפיס. יאמממ.. איזו  בירה טעימה.. איזו נוסטלגיה. נזכרתי בעוד משהו, קצת פחות טוב ומרגש. הבחור שהכיר לי לראשונה את מרפיס נפטר לפני כמה שנים מסרטן...

לפני כמה שבועות הרהרתי בלעשות מעשה יורם קניוק ולבקש מבית המשפט שיקבע שאני חסרת דת. כך אני אוכל להנות מכל העולמות ולחגוג את כל החגים. יותר נכון, בהכירי את העצלנות הטיבעית שבי, לא לחגוג בעצם אף חג. אח"כ עלה הרהור של איך אני אעשה דבר כזה לילדה שלי. אם אני חסרת דת, איפה זה שם אותה? איך היא תרגיש מאוחר יותר, בגן ובבית הספר שידברו איתה על חגים של יהודים והיא לא תבין את ההקשר הזה אליה.

 

אנחנו טובעים מבחינה כספית ולא נעים לי. אני חושבת על כל 200 שקל של חדר כושר ומפנטזת על נופשים למלטה, ביודעי ששום דבר מזה לא ממש יצא לפועל.

לא נעימה לי ההתנהלות הזו. לא מתאים לי בכלל! לא רוצה להיות כמו ההורים של אהובי, חיים מהלוואה להלוואה והם מעולם לא פתחו לו אף לא תוכנית חיסכון אחת. מה שיפה בכל זה, ששנה הבאה זה לא הולך להשתפר, להפך. אני יכולה לתלות את זה בבחירות המיקצועיות שעשה אהובי ולהטיל האשמות. אבל את הבחירות הללו הוא עשה לפני שהכרנו. כך שזה לא ממש משנה ולא מאוד רלוונטי.

מצד שני, הוצאת פאקינג ציון  700 בפסיכומטרי, למה לעזעזל הלכת ללמוד היסטוריה???????????

(דרמטית? אני ? לאאאא.... )

 

טוב שיהיה שבוע טוב. ביום רביעי האור והחושך משתווים ומתחיל האביב באופן רישמי

 

נכתב על ידי , 17/3/2012 19:33   בקטגוריות חפירות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-28/3/2012 20:48
 



קישתא חורף, קדימה אביב


יודע מה? לא נכון.

לא נכון שרע לי, לא נכון שבאסה לי. לא נכון! אני מתנגדת למחשבה הזו, היא פשוט לא נכונה...

 

את ינואר התחלתי בנפילה מפוארת בכביש עקב כתם שמן ענק על הכביש ביציאה מהאאוטסורס. באופן אבסורדי לא היה אף אחד שרץ לעזרתי (שתבין, רחוב ריק). בהתחלה לא הצלחתי לנשום או לזוז. התקשרתי לאהובי שכמעט עזב את הכל ורץ להוריד אותי לבית חולים. כש- 180 סנטימטרים וכמה מאות קילוגרמים גירדו את עצמם מהכביש, התקשרתי אליו לומר לו שאין צורך להגיע. הקטע הכי הזוי, שלא לקחתי חופש מחלה, הגעתי יום יום למשמרת. המנהל שלי צחק והסתלבט עליי. אני צריכה לתבוע להם את הצורה... רק עוד לא החלטתי אם אני עושה את זה תאונת עבודה בבית הדין לעבודה, או תביעה אזרחית לעירייה חסרת אחריות במקום כמו החור שבהר.

מה שנשאר לי היום, שלושה חודשים וחצי אחרי המקרה, זו ברך שמקפיצה אותי לשמיים אם אני רק בטעות קצת נשענת עליה. לא יכלתי להתאמן או לעשות אירובי.

 

אם בהתעמלות עסקינן. החלטתי שהנפילה הזו לא תעזור אותי ו-2012 זו השנה בו אני מתחילה הליך הרזייה ודבקה בו!!

באותו חודש ינואר פשוט ניגשתי למרכז הקהילתי הקרוב לאזור מגוריי והצטרפתי לקבוצה של חלי ממן. מה אני אגיד, זה היה כ"כ פשוט וכל מה שהייתי צריכה זה לבוא, לשלם 200 שקלים ולהתחיל אורח חיים חדש.

היום אני חודשיים ושבוע אחרי ו-fucking A אחד גדול, אני מינוס 10 קילוגרמים שלמים...

אני סוף סוף יכולה לומר שאני לא הכי שמנה שהייתי בחיים שלי. אני אוהבת את מה שאני עושה. אני מפנטזת על היום בו אני אכנס לגליק בקיץ הבא וארכוש בגד ים חדש, לא במידה 52.

עשיתי את זה בלי להתאמן (ראה ערך הפיסקה הקודמת) עדיין. אבל עשיתי עוד מעשה ונרשמתי לקומפלקס הספוקט של החור שבהר. כ"כ יקר, כ"כ גורם לחור משמעותי בכיס המשפחתי. אני מקווה שיהיה שווה את זה.

(גם אהובי נכנס להליך, אם כי טיפה שונה וירד 7ק"גים שלמים עד כה)

 

מה שמביא אותי למחשבה בלתי פוסקת על התקציב המשפחתי. בגללו, העסק שלי ממריא בנסיגה. ישנה משוואה אבסורדית שכזו שבשביל להצליח בלהיות עצמאי, צריך להוציא כסף. אבל בשביל להיות מסוגל להוציא כסף, צריך להצליח בלהיות עצמאי.

האאוטסורס משלם פחות או יותר את המעון של ספקוצה. אבל לא יותר. השכר בהחלט לא מספיק לי. אבל גם עניין יעוץ החארטה עדיין לא מוכיח את עצמו. חודש הבא יהיה שנה מאז התחלתי ללמוד את המקצוע. אני לא יכולה לחזור למשרה מלאה כיוון שאז לא יהיה לי זמן אל המיועצים שלי וחוץ מזה, משרה מלאה לא מביאה אותי אפילו ל-4K בחודש ואני לא יכולה לעזוב את האאוטסורסינג כי אז גם לשלם לגן אני לא אוכל.

התחלתי לחשוב על לחפש עבודה אחרת. משרה מלאה במשהו שהוא אינו שירות לקוחות. משרה שתתן לי שכר קצת יותר טוב ונוכל להרשות לעצמנו להוציא את צ'רלי ל- much needed פנסיה.

 

הדבר הכי משמח בכל מה שקרה בחודשים האחרונים  הוא ש- סוף סוף הגענו למרץ!!!

החורף הזה הזכיר לי חורפים קשים בירושלים. כמה שהיה קר. כמה שלא היה תנור וכמה שהיינו כלואים עם ספינקה בבית, מול ערוץ הופ ילדות ישראלית.

אוטוטו אביב ופסח וחוםםםםםםםםם. חיוך

אני עדיין מתעקשת ש-2012 היא שנה של שינוי, של חידוש ושדברים חייבים להיות טובים יותר לא משנה מה. אבל לפעמים זה כ"כ קשה....

נכתב על ידי , 14/3/2012 21:48  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-18/3/2012 09:48
 





24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)