לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

אני בדרכי למוסד הסגור


שלומות ממחלקת הריון בסיכון בבית חולים כלשהו בצפון.

קקה!! חרא!! ועוד@#$%@@#!

החל מיום ראשון. דוק טען שאני מאבדת מי שפיר ושלח אותי לבדיקות בבית חולים. הבעיה היא שהם רואים באופן יומיומי שאני ממשיכה לאבד מים. מה נסגר אצל נצר הקטן- דברים אינם ברורים.

כשהגעתי למיון הכרזתי- אני לא יולדת היום ואני דפנטלי לא עושה עוד ניתוח קיסרי!!

הם ניסו להתעלם ממני ולהתים אותי על כל מיני טפסים שאומרים שנאי מסכימה לזירוז (אוי ואבוי) למכשירים כגון מלקחיים (השם ישמור) ואמרתי שאני לא מסכימה. אם יגיע מצב לניתוח נדבר- אבל לא בשבוע 32

אז עצוב לי עכשיו. במקום לבלות את החג בטיולים ובבריכה עם אישי היקר והילדה היפה, אני כאן- רואה אותם שעתיים ביום וזה מאוד כואב להיפרד ממנה שהיא בוכה שהיא רוצה את אמא ולהשאר עם אמא...

 

אני מתגעגעת לאבא שלי (אבא בגרסה של לפני 2008)- עם כל העצבים וחוסר הסבלנות שלו לעיתים, אני כ"כ רוצה לדבר איתו ולשמוע מה יש לו לומר.

 

אני לא מוכנה פיזית לתינוק עכשיו.

אני לא מוכנה נפשית לתינוק רך כ"כ עכשיו

אני לא רוצה ללדת פג ואני לא רוצה ללדת אותו בניתוח

 

עצוב לי קצת עכשיו

 

 

נכתב על ידי , 29/3/2013 17:18   בקטגוריות זוועה, פסימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-31/3/2013 13:53
 



אביב הגיע


באופן רישמי (אמנם מחר) האביב הגיע!!

אפשר לנשום (ולהוציא את כל האלרגיות החוצה. חיוך)

אפשר לחשוב בלי שהמוח מתערפל. אפשר לצאת החוצה ולראות שמים.

אפשר להתחיל להיות אופטימיים יותר במחשבה.

זה לא ממש עוזר. אבל אפשר לנסות.

 

היום יום הולדת לאמא שלי. פעם ראשונה לבד מזה שלושים ומשהו שנה. נורא נורא קשה לה ולי מאוד קשה לחשוב על איך היא מתמודדת.

שבוע הבא אמור להיות יום הולדת לאבא שלי, אם הוא היה עדיין איתנו.

את גיל 60 ההורים שלי חגגו על אונייה בקאריביים.

את גיל 61 ההורים שלי חגגו בבית החולים עם אבא שלי.

את גיל 62, הוא כבר לא יחגוג בכלל.

 

יחד עם זה שאביבהגיע ויש התחדשות וגם יום הולדת לאהובי היקר וגם נצרקה אמור להגיע בקרוב. התחושה היא קשה. יש אבנים בקרביים

נכתב על ידי , 20/3/2013 12:38   בקטגוריות ארועים, הרהורים ומחשבות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya the guru ב-21/3/2013 13:22
 



חברים גידלתי ורוממתי


לא שמעתי מהארוכה קרוב לשבוע. היא לא הרימה טלפון ולא שלחה אף סמס. אני, שהייתי צריכה נשימה ארוכה מהמשפחות של הארוכה וההקצוצה* לא יצרתי קשר גם אני.

היום אני מקבלת הודעה- מה העניינים? נעלמת לי...

סיפרתי שהייתי עמוסה בסידורים- מס הכנסה, דולות ואמא שלי ותהיתי מה המצב אצלם.

ההודעה הבאה שקיבלתי היא האם אני יכולה לקחת את הבת שלה היום מהגן שתהיה אצלי כיוון שיש לה מה לעשות.

אמרתי לאהובי שבמקרה היה איתי באוטו כשכל ההודעות התקבלו- אתה מבין? לא באמת עניין אותה מה מצבי, היא פשוט צריכה ממני משהו...

 

*פוסט על מי הן הארוכה והקצוצה יגיע בקרוב

נכתב על ידי , 13/3/2013 15:23   בקטגוריות בקטנה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קורע מצחוק


 

מצחיק וקורע

ואותי מחזיר לכל אלה שהשתוממו למה אני לא ברקיע השביעי בגלל ההריון

נכתב על ידי , 8/3/2013 10:54   בקטגוריות בקטנה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya the guru ב-8/3/2013 21:29
 



לדף הבא
דפים:  

24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)