לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

אבדות..


ההודעה הראשונה אמרה "אני מתגעגע אליך, אחי"

אז הגבתי בתגובות באופן ליצני "אל תדאג, אני בטוחה שיטפלו בו ממש טוב במקום שהוא מגיע אליו" קיבלתי כמה לייקים מאחותו ומאוד כמה אנשים וממש התרגשתי. ידעתי שהוא הולך לבקר כאן ולהעביר פה שנה שלמה. נראה את הילד כל סוף שבוע אצל קמניה ונקבל פיסה קטנה של אמריקה בארץ ישראל הקטנה.

ההודעה השניה אמרה "ההלוויה של הילד תתקיים בתאריך ___ ותצא מ____"...

הייתי בשוק..

המשמעות של התגובה הלא רצינית שלי הכה בי חזק ביותר. אני חשבתי שהילד בן ה-17 שצריך להגיע בקיץ להעביר שנה בארץ ישראל עומד אוטוטו להגיע. בפועל הייה זה אחיו הגדול, אותו פגשתי בקיץ שעבר שנפרד ממנו לתמיד

 

זאת אחרי שהתבשרתי שבדצמבר האחרון איבדתי את הדוד של אבא שלי, זה שהעברתי אצלם ערבים וסופי שבוע בירושלים ןעם המוות שלו, נמחק לחלוטין כל קשר שהיה לי לעיר הבירה כולל הלמיודים שלי.

 

ממש אבדות קשות

 

(עדיין לא מתכננת לטנף את המיני פוסט הזה באנשים הקקות שמקיפים את חיי)

נכתב על ידי , 31/3/2014 19:19   בקטגוריות זוועה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לפעמים כשאני כך לבדי אני חוזר(ת) לסמטאות ילדותי..


אני לא יודעת על מה לכתוב פה- על גסיסתו של ישראבלוג או על השטויות בחיים שלי.

אגב, שום דבר פה הוא לא דבר שלא נחפר עד לעיסה ירוקה צמיגית ומגעילה באזניו של אהובי היקר. מסכן...

 

כשהתחלתי לכתוב פה, איי אז בשלהיי 2004. הייתי סטודנטית, הייתי בשנות העשרים לחיי, גרתי בירושלים, הייתי רווקה. ג'יגלתי בין עבודת המוקד (שרק היום אני יודעת להעריך כמה מוצלחת היא הייתה) לבין לימודי הליבה יחד עם כמה קורסי העשרה פה ושם (אבל בצורה לא מוצלחת).

אני זוכרת שנורא רציתי חבר. נורא.כל הזמן התעסקתי בין צ'טים, לאודיגו, להכרויות, למסיבות, לשטויות ולבלאגן. לא הייתה לי עצם רצינית אחת בגוף, למרות שלקחתי את עצמי ברצינות יתרה. היו לי חברות כמו האמריקאית, כמו הנשואות, כמו כ ושותפתי לדירה ל' שהיום אני לא זוכרת איזה כינוי נתתי לה.

המקום באמת סיפק לי מפלט. התאפקתי כ"כ לא לכתוב כמה פוסטים ביום, בשביל האפקט והרגשתי שהקהילה לוקחת אותי מאוד ברצינות ומספקת לי סוג של עולם. הכרתי אנשים- וירטואלים וגם קצת פחות- התחברנו, צחקנו, רבנו וגם אהבנו. אהבנו לקרוא אחד את השני והיה קשה לי להפרד או לקבל ארועים ששינו את חיינו כגון ההתאבדות של מירב או ההעלמות של מרגי- היא, היא זאת שבהזכותה הבלוג שלי נפתח ובעצם פתוח עד היום.

לימים הכרתי את אוהבי היקר והנה, אנחנו ביחד כבר 8 שנים. לא הרבה יודעים שהכרנו פה, ממש פה בין דפי ישראבלוג. כשהוא כתב על דכאונות וחיי יום יום בקורפוריישן, אני כתבתי על מסיבות, דיאטות, בנים וגם קצת חברויות ולימודים. המוסיקה, הספרים, ההומור והבלוג הם אלה שקירבו אותנו. ירושלים הייתה זו שחיברה ביננו.

אז נכון, ישרא שינה את פניו במשך השנים והפך לפלטפורמה למכורות אנה ובלוגי הגשות. אבל תמיד תהייה בתוכי איזו תחושת נוסטלגיה וצביטה כזו בלב. אני לא רוצה שיסגרו את האתר. אני יכולה להמשיך לייחל לימים עברו ולתקופת הזוהר. אבל אני יודעת שאלו לא ישובו ושצריך, כמו כל דבר בחיים שלי כרגע, להסתפק במה שיש. ויתרה מזאת, תמיד כיף לחזור כמה פעם בחודשים ולראות את ישראבלוג היקר והמוכר ולדעת שאם איי פעם, יש לי שלשול מילולי, אז גם יש לי איפה לשפוך אותו.

 

חיבוק

 

(לא בא לי לזהם את מה שכתבתי עכשיו בפוסט דפוק על האנשים בחיי. זה יהיה לפעם אחרת)

נכתב על ידי , 30/3/2014 20:54   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



I hate being sick


שונאת, שונאת, פשוט שונאת להיות חולה!

מאז שחזרתי לאאוטסורסינג אני עובדת במשרה מלאה. אין יותר משרת אם קצרה מלווה במשרה של עצמאית שלא קיימת. אני עובדת כל יום מ7:45 עד ארבע בצהרים ולפעמים אפילו עד חמש או שש.אני מגיעה גמורה הביתה, אני לא מדברת שאחרי שעה וחצי הקטנים שלי כ"כ גמורים שהם הולכים לישון. בשעה שמונה בערב, אני מעולפת על הספה. כך שהרבה ערבים פשוט אין לי כוח. אין לי כוח להזיז את עצמי לבשל, לנקות שירותים, להפעיל מכונה ולקפל כביסה. אז הכל מצטבר לסוף השבוע

אבל מה קרה?...

קמתי הבוקר עם גרון סגור. הראש מסתחרר ואני לא יכולה לעשות כלום.עם כל זה, קטני מסרב ללכת לישון בצהרים וספינקה מנדנדת ברמות על. הבטחתי לאמא שלי שאבשל משהו להיום בערב ורציתי נורא להכין עוגה עבור יום ההולדת של אהובי היקר שמתרחש מחר

אז כלום! נאדה!

כלום לא נעשה.

אני לא יכולה להסתכל על הבית, נהיה לי שחור בעיניים (לא מעצבים, הרצפות פשוט שחורות מרוב לכלוך).

יחד עם כל אלה, אני לא יכולה להרשות לעצמי לקח חופש מחלה כי אני צריכה שעות מסויימות לתלוש המשכורת לגן של הגבר הקטן שלי. חוץ מזה שכל העדרות שלי, זה סיפור שלא מהעולם הזה במקום העבודה הישן חדש שלי

 

פשוט כיף! כיף להיות אני!!

 

נכתב על ידי , 21/3/2014 16:27   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, זוועה, חפירות, סיפורי חארטה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



spring is here


יכול להיות שעשיתי צעד קדימה ושני צעדים אחורה..

הייתי בשוק מאנשים שחשבתי שהם בפינה שלי שהראו את היכולת לעשות מעשים מלוכלכים מאחורי הגב. מסתבר שבכל שלושיםו משהו שנותיי, עדיין לא פיתחתי עור של פיל ועדיין אני מאמינה שאנשים בבייסיקלי, הם בסדר?

זה לא הגיוני, אני הרי מצטטת ללא הרף את הסיסמא שאהובי אמר לי עוד בתחילת מערכת היחסים ביננו- שאנשים, הם לא בני אדם. הוא אמנם התכוון לטבריינים. אבל כשחושבים על זה... יש טברייניות בהורים שהרגיזו אותי.

אז אינפרנדתי אותם בפייסבוק ומחקתי אותם מזכרון הסלולארי שלי. אני לא מצליחה להעניק להם את הכתף הקרה כיאות, כיוון שאני לא לוקחת ומביאה את הילדים מהגנים במשך השבוע. לא הרשתי לאהובי שיהיה מגעיל אליהם מההקשר- את המבט הקר והריק, את חוסר התגובה ואת חוסרו של החיוך, אני יכולה להעניק בכוחות עצמי.

לא פוצצתי עניינים עם אף אחד כי-
אלף- אני לא בת 3

בית- אני לא רוצה לפגום בילדה שלי שהולכת עם הילדה שלהם לגן.

רק שעכשיו אני חשה שאני צריכה לחזור לעצמי ולמשפחתי. החברים לא ממש הוכיחו את עצמם והמשפחה.... אל תגרמו לי להתחיל עם זה עכשיו בכלל- שאני אכתוב מה דעתי על הבת דודה שמתחתנת ושלא טרחה להופיע לחתונה שלי? (מעניין אם אני אזכה להזמנה לשלה) או על זו שמשריצה עכשיו ורוצה אותי בבריתה (אפילו לא ברית, מסכן הגבר הזה שחותכים לו) רק כדי שאתן לה כסף?

בקיצר, אני ממורמרת ואפילו היום הראשון של האביב לא הצליח להעלות לי את מצב הרוח.

אני עובדת המון ומתנחמת בעובדה ששעוד כמה חודשים, סביר להניח שאני אזכה לקידום כלשהו (חבל שהוא לא יבוא לידי ביטוי בשכר). העבודה הזו, קשה וארוכה ככל שתהיה, מקדמת אותי ואת אהובי לקראת היציאה מהמשבר הכלכלי אליו נכנסנו. נכנסנו עד כדי כך, שאני לא מוציאה לקטני דרכון, כי אני יודעת שלא יהיה לו שימוש בשנים הקרובות.

אני רק טיפלה מתבאסת על העובדה שלפני 9 שנים עשיתי ויזה לאמריקה ולא יצא לי להשתמש בה ולפי דעתי, סוף החודש היא פגה תוקף

 

יצא לי יותר מידיי לשכוח כמה מזכך לכתוב במקום בו אף אחד לא מכיר אותי ואני באמת יכולה לשפוך הכל עם טעויות, בלי פילטרים, בלי הגהה וכל מי שמפריע לו מה ואיך שאני כותבת (טבריינים לדוגמא)- יכול להכנס לי לתחת בערך ויהיה לו שם הרבה מקום.........................

 

חג אביב שמח לכולם

 

 

נכתב על ידי , 20/3/2014 21:21   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, חפירות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya the guru ב-21/3/2014 16:37
 



לדף הבא
דפים:  

24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)