לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

היה לי דוד כזה בטלן שהתעצל לנוח


אחיו של האיש, בני הקמניה רכשו כרטיסים להופעה של כוורת בפארק.אני, שנורא רציתי לראות אותם בברכת הסולטן והתאכזבתי, קצת ירדתי מעניין ההופעה.

זה הרגיש קצת כמו שכשארוסמית' הגיעו סוף סוף לארץ ב- 94, אני הייתי באנגליה.

כשלא היה לי עם מי ללכת להופעה של פיל קולינס ב-2005.

כשכל פעם שתכננתי לנסוע לחול לראות את מארק קנופלר, אז נכנסתי להריון.

ועכשיו פתאום יש כרטיסים...

נורא קשה לי להתרגש ונורא קשה לי לשמוח. יש לנו כמה בעיות אובייקטיביות שממש מקשות עליי לשמוח מהעובדה שאני אראה את ההופעה האחרונה ביותר של להקת הגיזרים שאפילו הילדה בת ה-3.5 שלי מזמזמת את השירים שלהם.

אני תוהה אם האם במצבנו הכלכלי אנחנו יכולים להוציא סכומים לא קטנים על ההופעה הזו. הרי זה כרוך ברכישת כרטיסים, לנסוע לת"א, לשתות ולאכול.

אני תוהה מה נעשה עם תינוק בן 3 חודשים שסביר להניח שיינק באופן בלעדי- עם מי נשאיר אותו והאם הסבים שלו יוכלו להתמודד עם שני ילדים, שאחד מהם מתעורר תדיר בלילה.

אני תוהה אם אחרי שנחזור (הרי לא נוכל לקחת חדר במלון כמ ושעשינו בהופעה של רוקסט בגלל הסיבה שמעלינו), נהיה גמורים מעייפות, תינוק ישאיר אותנו ערים- האם האיש מתכנן ללכת ליום של קלדנות תוססתב עבודתו...

קיצר, ככל שאני חושבת על זה יותר, אני רואה שלא כדאי שאני אסע- אפשר לרפאנד את הכרטיסים כמעט עד יום המופע. אבל אולי האיש יפנק את עצמו עם אחיו והבת דודה (שברור שאני צריכה לממן לה חלק מהכרטיס כיוון שהיא הייתה בחתונה שלי וטרחה לקנות מתנות לילדה שלי כל פעם שהיא ראתה אותה- NOT).

לפחות יהיו לו תמונות

נכתב על ידי , 17/4/2013 23:26   בקטגוריות ארועים, חפירות, סיפורי חארטה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya the guru ב-26/4/2013 00:17
 



מעליות מעליות


זה שאהובי ואני ישנים בנפרד בימים האחרונים זה שורש כל רע. הוא הוגלה אחר (חוסר) כבוד למיטה הנוספת בחדר העבודה (מיטה וחצי) עקב בעיית נחירות וחירחורים קשה שמצליחה להעיר אותי משנתי הממילא הקלה מדיי ומקשה עליי להירדם בחזרה. הבעיה היא, שכשהוא רחוק, כל החרדות חוזרות אליי בפול פורס.

אני חושבת האם אני אצליח לחלק את עצמי בצורה נכונה כאמא לשניים. אפילו שכל אלה שסביבי אומרים שהילד השני קל יותר. אני תוהה עכשיו אם זה אותם אלה שאמרו שההריון השני יהיה קל יותר מהראשון.. קקות

אני תוהה אם יהיה לנו כסף לכלכל את הבית בצורה המצומצמת ביותר בה אנחנו חיים כיום, או שפשוט נשקע בחובות, הלוואות והוצאות לפועל.

אני תוהה אם אני מצליחה ואצליח לתת החינוך הטוב ביותר לילדים שלי, בעיקר לספקוצה. להעניק את הכלים להתמודד עם העולם באסרטיביות אבל עם זאת ברגישות. בראייה נכונה בלי שיכוו יותר מידיי.

אני תוהה אם העולם שרואה אותי כפרייה הסוערת, עזת המצח והמוח, שמפלחת את הדרך מבלי להסכים לאכול בולשיט מאף אחד, יודע כמה אני חסרת ביטחון, נטולת אסרטיביות אמיתית (נזכרתי בפגישה עם דני סנדרסון ותוצאותיה)

כמה אני באמת מפחדת...

אני תוהה אם אני אצליח לסיים הלימודים שלי איי פעם ולמצוא עבודה שתחזיק אותי בכבוד, או שלנצח אני אהיה זו שתגיד לכולם שיש לי תואר ראשון וחצי תואר שני. דבר שהוא לא באמת נכון.

אני תוהה אם יהיה לי את הכסף לשלם לדולה, לרו"ח ולמועצה איזורית עמק הירדן ולגנים ולעיריית החור שבהר..

 

אין שום סיכוי שאני אצליח להירדם עכשיו...

 

 

נכתב על ידי , 16/4/2013 00:00   בקטגוריות זוועה, הרהורים ומחשבות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya the guru ב-16/4/2013 22:14
 




מנסה, מנסה בכל כוחי לכתוב פוסטים והאקספלורר לא מאפשר לי

כבר פעמיים כתבתי פוסט מושקע במיוחד, על היציאה מבית החולים וכו וישרא מסרב לפרסם

עכשיו אני עם השועל ומקווה שהפירסום יהיה יעיל יותר

 

בקרוב בקרוב

נכתב על ידי , 13/4/2013 14:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-14/4/2013 09:23
 





24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)