לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

חברות, מה היא?


היום, במרחק של כמה חודשים; אני יכולה לכתוב על המקרה בלי שאהיה נגועה בכעס, עצבים, אכזבה, פחד- כל הרגשות השליליים הללו, אתם יודעים. אז איך בכלל להתחיל?.. איך להתחיל ולהשמע נורמלית?..

את כ' הכרתי בתור חברה של שותפתי הנהדרת מפעם, כפרה. חשבתי שהיא מצחיקה והיא עשתה דברים שלעולם שלי, לא הייתה נגיעה אליהם, לכן התעניינתי קלות, כגון ריקודי בטן. הבעיה החלה כשהיא נכנסה לדירה בתור שותפה. אני מודה ומתוודה שלא חשבתי שזה יהיה רע שהיא תכנס, מישהי שאנחנו מכירות וחוץ מזה חברה טובה מאוד של השותפה- לגיטימי.

כ' נקראה בהרבה שמות מאוד לא מחמיאים בבלוג זה- תפלצת, נרקיס- לא לעניין. זה קרה, כי מבחינתי היחסים ביננו החלו להדרדר. בעיות של שותפות. מפרספקיטבה של היום, הן נראות כ" כ ילדותיות, על מה התעצבנתי עליה כ"כ?...

אבל התעצבנתי...

מאוד...!

מצד אחד, יש את כפרה; שאיתה לא רבתי אפילו לא פעם אחת (נראה לי), יושבות על גרעיני אבטיח ומעבירות ביקורת על ה"שגריר" ו"כוכב נולד" ונקרעות מצחוק. מצד שני, יש את כ'; שאיתה אני לא מסוגלת לתקשר ומתכסחות רוב הזמן.

בניסיון למנוע לחץ, ריבים פומביים ומצבים לא נעימים- פניתי לבלוג. פרייה, הו פרייה היקרה מכל; הבלוג שהיה ככותל ולוח כתיבה כאחד; הבלוג בו הכרתי כ"כ הרבה אנשים- שהיו, הלכו ואף נעלמו... הכתיבה, הייתה נוראית. רמת העצבים והמחשבות שלי היו באמת באמת ירודות. אני מניחה שאני יכולה להגיע לרמות מאוד נמוכות. לא מחמיא במיוחד לראות עכשיו לאיזה שפל יכלתי לרדת, רק מבחינת החשיבה..

ימים חלפו, כפרה עזבה, נשארתי עם כ'; קצת כשותפה ואח"כ היא עזבה. היחסים השתנו, למדתי להכיר אותה בתור אדם וגיליתי אדם. אני חושבת שהיא הכירה אותי קצת יותר. או את האדם שהיא חשבה שהיא הכירה. הבנתי שאנחנו יכולות להיות גרועות בתור שותפות; אבל אחלה בתור חברות- ואת זה, אני זוכרת במפורש שאמרתי לה, אפילו דיי בהתחלה!

הכתיבה בבלוג שלי נהפכה לכזו רוטינית, בעיקר אחרי שהכרתי את אהובי וסגנון החיים שלי השתנה. אולי הייתי צריכה למחוק את הדברים הפוגעים והרעים. אבל עובדה, זה לא נעשה.

יום שבת אחד, בבית הוריו של אהובי, קמתי לבדוק את דואר וואלה וראיתי 10 מיילים בערך מ-כ'- היא גילתה את הבלוג!!

היו שם.. ציטוטים מפוסטים שלי. היו שם.. איומים לפנות לכל מיני ערכאות, כולל כפרה ואמא שלה. הייתה שם.. הבטחה לניתוק הקשר, דבר שאכן קרה. אני חזרתי אליה במייל, אמרתי לה שהבנתי על מה היא כועסת- היא כעסה ובצדק. אני זוכרת שהתנצלתי על העובדה שהיא נפגעה, זה אכן, כאמור, היה מאוד מעליב. אבל..

אני לא יכולה היום, בשנת 2007, להתנצל על האדם שהייתי בשנת 2005.

לפי התחושה שלי, היא רצתה שאני אגיד "את צודקת, אני אדם לא בסדר, תסלחי לי בבקשה תסלחי לי" ואת זה, לא עשיתי! דבר נוסף, היא טענה שכל מה שהפריע לי זה העובדה שהיא גילתה את הבלוג וזה שהיא מנתקת איתי בכלל את הקשר, לא מפריע לי; לכן, עוד יותר יש סיבה לנתק קשר.

אז לא. לא הפריע לי שהיא גילתה את הבלוג, רק העובדה שהיא נפגעה. הרבה מאוד אנשים בחיי יודעים שאני כותבת: נשואה1 בזמנו הייתה קוראת פעילה; גם שולר מידי פעם נכנסת ואהובי- הוא בכלל מתקן לי טעויות בפוסטים..

בדבר אחד היא כן צדקה!

לא הייתי כנה איתה. החברות שלנו לא הייתה אמיתית, מבחינתי. וזו הסיבה שלא נלחמתי על הקשר ביננו ונתתי לו להתפוגג. אם ההרגשה היא שמערכת יחסים בין שני בני אדם היא לא טובה. אז, אולי באמת לסיים אותה.

שוב, ההשתקפות שלי בעיני עצמי לא כ"כ יפה. לא יצאתי אדם ישר, או אמין, או טוב- פריטי מאץ' יצאתי זבל. האם אני מצטערת... על שזה התגלגל בצורה כזו- כן. אבל מה שהיה- אני לא יכולה.

בתחילת השבוע, אהובי קיבל מייל והעביר אותו אליי. כ' ביקשה את הטלפון שלי כדי לדבר איתי. חשבתי קצת ובסוף שלחתי לה מייל. אני חושבת שאנחנו צריכות להפגש ולטהר את האוירה. אני לא יודעת איזה קשר יכול לחזור להיות בין שתינו, אולי לא יהיה. אולי רק נתגבר ונצא חזקות וחכמות יותר. חוץ מזה, העזיבה שלי את ירושלים, מחייבת סגירת קצוות.

אני לא יודעת אם היא תקרא את הפוסט הזה- עכשיו הריי יש לה גישה לבלוג. בין כה אני נפגשת איתה ואומר לה את כל מה שכתוב כאן. אבל, חשוב לי שהכל, גם הפוסט וגם הדיבור, יבוא ממקום של כנות ולא ממקום של בקרת נזקים (איזה באסה, גילו לי את הבלוג, איך אני יוצאת עכשיו מזה עם מינימום נזק)

 

נכתב על ידי , 27/6/2007 10:36   בקטגוריות חפירות, הרהורים ומחשבות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של margi ב-30/6/2007 17:38
 



העתיד כבר כאן


מעניין.

הבלוג שלי בתקופת חייו האחרונים, מתנהג בדיוק כמו בהתחלה שלו- אף אחד לא קורא, אף אחד אינו מגיב. אבל איזה הבדל, איזה הבדל בין פרייה של היום לפרייה מלפני 3 שנים (פחות חודש).

זה אינו פוסט הסיום, הוא יגיע עוד כשבוע, ביום בו נמסור את המפתחות חזרה לבעל הדירה וניסע, אהובי ואני, דרך כביש 90 (כביש הבקעה) לבית החדש שלנו.

לכן, לפני שאסיים ואסכם את כל מה שהיה לי בשנים האחרונות, אני חושבת שאכתוב את מה על מה שהולך להתרחש ומה שקרה בשבועות האחרונים.

עזבתי את העבודה (גיל, רינה, חדוה ודיצה), השכרנו את הדירה (במהירות הבזק) והתחלנו להעביר חפצים.

היום גם אהובי סיים את עבודתו, בנימה מעט צורמת. אבל, בהתחשב שהטון בכל תקופת עבודתנו שם היה כ"כ מקולקל, אז אני יכולה לומר, שזה סיום "נהדר" לתקופה מחורבנת.

אחקטן השתחרר מהצבא, לשמחה ואנחת הרווחה של כל בני הבית. הוא התחיל לעבוד במתקן אותו מנהל אבא שלי בחיפה ואף הספיק ללמוד ולסיים קורס ברמנים- בהצטיינות!!

אחגדול והאחת שיחקו אותה. עד כדי כך שהם בישלו לי אחיינית!!

אחיו של אהובי התחתן ועברנו בהצלחה חלקית כמה ארועים שיבטיים שכאלה (אני עדיין שמנה)

ואצלי..

אני ניסיתי ועדיין מנסה להתקבל לקורפוריישין בו עבד אהובי לפני תק' הגלות שלו בי-ם. דבר, שהתגלה מסובך הרבה יותר ממה ששנינו חשבנו. בקיצור, עברתי ראיון עבודה ששנינו ממש לא ראינו אותו מגיע ובצורה אומללה ביותר. אני מקווה שחוסר המוכנות שלי ואיתו גם, חוסר הספונטניות וחוסר היכולת לאלתר, לא הרסו לי את העבודה שם. כי אם כן, אין שום סיבה ושום מטרה למעבר שלנו צפונה.

תק' מבחנים מגיע עלינו ולא לטובה,

העבודות בתואר שני קשות יותר, ההשקעה חייבת להיות רבה יותר ודחיל ראבק, הזמן לא קיים בכלל!!

יחד עם כל זה, יש לנו בית חדש על הראש, חתונה לנסות לארגן ועם כל אלה- לנסות לשמור על האופטימיות- לא קל.

אז כן, עוד שבוע וחצי בערך, הבלוג הזה יחתם וכך גם תקופה משמעותית בחיי


נכתב על ידי , 20/6/2007 23:43   בקטגוריות ארועים, הרהורים ומחשבות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-27/6/2007 11:11
 



המשך תחילת הסוף


זהו!

אישור מבעל הבית התקבל.

הדירה פורסמה באיי אילו אתרים באינטרנט, טלפונים כבר החלו לצלצל.

עכשיו רק חסר שמישהו יבוא וייקח את ה"עול" ממני (לא יפה מצידי, חייתי כאן בהשתוללות לא קטנה עם אהובי ועם עציץ מתפתח, כשנה שלמה).

מוזר

אף לא הייתי בצד שמראה את הבית, אלא תמיד בצד שמחפש בית

 

נכתב על ידי , 12/6/2007 11:01   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, ארועים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחילת הסוף


בנובמבר 2006, טיפה לפני היום הולדת שלי, החלטתי לעזוב את העבודה הקודמת שלי; עוד קצת כתבתי על זה גם כאן.

ימיי בתחנה המרכזית היו אמורים להיות קצרי טווח- עבודה שאני יודעת לעשות (לענות לטלפונים ולתפעל מוקד), עד שאני אמצע עבודה אחרת. אולם, העובדה שאהובי עובד שם גם, חוסר הרצון לחפש שוב עבודה נוספת (הרביעית בשנה הזו) וגם העובדה שימיי בירושלים היו אמורים להיות ספורים- גרמו לי להשאר שם.

חלפו שמונה חודשים ומצאתי את עצמי בוהה באויר ובפלזמות, בחדר קטן מלוכלך רוב הזמן ונטול חלונות. הקש ששבר את גב הגמל הייתה אמירה של מפקח קטן נטול ביצים ש"לפעמים החיים לא פאריים (ציטוט שלו) יש דרג ויש זרג"...

ההתפטרות שלי הייתה מהירה!

היא לוותה בפתיחת פה גדול ואמירת כל מה שאני חושבת על כולם; התקשרות לבוסים ב- "ביום ראשון אני לא חוזרת, לא אכפת לי שלא נתתי לך אפשרות לחפוף מוקדנית אחרת"

וכך הגעתי להיום, הבוקר המאוחר..

היום בערב/לילה, אני עובדת את המשמרת האחרונה שלי, למגינת ליבם של איי אילו אנשים בסביבה. אבל גם, לדאבון לב של כמה אחרים- על זה שנכחותי (הגדולה מאוד והרועשת) לא תפקוד יותר את מוקד תחנה מרכזית!

למרות הכל, העזיבה שלי היא בלב כבד מאוד: לא ירדה לי אבן מהלב ואני לא מרגישה התעלות נפש ושמחה- ברוך שפטרנו. אני מרגישה שזה לא נסגר כמו שצריך.

אני מרגישה...

אמביוולנטיות!

דו משמעות זו המילה- אני לא יודעת לומר מה ממתין לי בעתיד ואני לא בטוחה שעשיתי החלטה נכונה בנטישה שלי את העבר.

 

***

אגב, נזכרתי בזה עכשיו, לפני כחודשיים שלחתי לרפאל  קורות חיים שלי- בתור מידענית. שכחתי מזה והמשכתי הלאה בחוסר המרוצות הטיבעית שלי. שלשום הם חזרו אליי, פעמיים!

איזה קטע...

נכתב על ידי , 8/6/2007 11:09   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, עבודה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Full Metal Jacket ב-10/6/2007 23:29
 



לדף הבא
דפים:  

24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)