לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

קלוז'ר ומתיחת קו חוצה (ושוב אני כותבת מהצפון)


אתמול היה יום השנה השני לפיגוע אצלנו באונ'. היה לי הרבה מה לכתוב על זה, אבל כשניגשתי לעניין, גיליתי שאני פשוט לא מסוגלת. לכן עזבתי את זה. כנראה שאני עדיין לא יכולה לכתוב על הפיגוע או על המוות של קובי.




במקום זה אני אכתוב סוף סוף את הפוסט על קומבי, שאני אוכל סוף סוף להשאיר אותו מאחורי ולשים קו חוצה על השם שלו ברשימת הנפשות. הוא אולי פועל, אבל לא אצלי.

כדי לכתוב עליו צריך לחזור אחורה. לעובדה שגרתי במקום מסויים במשך 3 שנים ובשנה האחרונה, החלטתי שהגיע הזמן לעבור לדירה ולהתחיל בחיים חדשים. קיבלתי דירה (בניגוד לחדר הפשוט שהיה לי עד כה) בבניינים החדשים, בהם הייתה לי גישה חופשית לאינטרנט (ספק של האונ') ובחינם.

כמובן שעוד ביום הראשון חזרתי לאהבה נושנה שלי, להתקשקש עם אנשים בצ'טים..

אני לא זוכרת את היום המדוייק בו התחלנו לדבר, אני גם לא זוכרת באיזו תכנת מסרים ספציפית השתמשנו. אני רק זוכרת שהיה נחמד ביותר לדבר איתו. הוא נורא הצחיק אותי והיה לי מאוד קל לזרום עם השיחה.. שהייתה על הכל וגם על שום דבר...

קומבי הוא בחור מדהים (את זה אני חייבת לתת לו), אינטיליגנט, ליברלי, מצחיק ויש לו עבודה סבירה ביותר (פלוס פלוס). היה לו רק חיסרון אחד..

הוא 168...

ז"א.. שאני גבוהה ממנו ב-12 סנטימים..

ע"כ, בהתחלה לא רציתי שום קשר איתו, מהסיבות המובנות. לא ראיתי כל טעם לפתח שום דבר בשום צורה עם מישהו שקצת..הממ.. איו הגיון בשילוב ביננו.. אבל, הכימיה ביננו הייתה כ"כ מצויינת, שהוא התעקש שנפגש, ולא רק שנראה איך אנחנו נראים, "הרי לא יהיה ביננו כלום, בגלל הבדלי הגובה" (זה משפט מפתח ביותר).

אז נפגשנו.. ב-13 בספטמבר שנה שעברה..

כשראיתי אותו ישר רציתי לקפוץ עליו. אני לא זוכרת אף גבר שהרגשתי כזו משיכה כלפיו מהרגע הראשון שהנחתי עליו את עיניי. הוא הרגיש את אותו הדבר, ורצה לנשק אותי בערך 10 דק' לאחר שנפגשנו, ולא הסכמתי. ברם, שעה וחצי אחרי כבר היינו כרוכים אחד בתוך השני, למרות שסקס מלא קיימנו רק בערך חודש אח"כ..

אני חושבת שהתאהבתי בו מהיום הראשון, האהבה שהייתה בלתי אפשרית. אני למדתי שאני יכולה להיות עם מישהו ולראשונה בחיי, עניין הגובה לא מהווה אישיו.. אבל זה לא היה כך לגביו.

התחלנו לריב..

רוב המריבות ביננו נבעו מהעובדה שמעולם לא הגדרנו מה היינו אחד בשביל השנייה. אהבתי אותו מאוד, גם הוא הרגיש הרבה מאוד כלפיי. הסקס היה מדהים, השיחות מגרות ביותר. אבל מעולם לא הגדרנו אחד את השני כחבר וחברה. נפרדנו וחזרנו אחד לשנייה בלי סוף. ותמיד אבל תמיד ההתפייסות הייתה כרוכה בסקס פיצוצי, הטוב שהיה לי כל חיי.

לאט לאט זה התחיל לדעוך..

באיזה שהוא שלב, גיליתי (לשמחתי) שאני כבר לא מאוהבת בו יותר, אני לא רוצה בו כבן זוג, הסקס איתו נפלא, אבל לא מספיק יותר. לעיתים קרובות הייתי שואלת אותו "קומבי, מה אתה רוצה ממני? המריבות ביננו, הן כמו מריבות של זוג נשוי, אבל אתה מתעקש שאנחנו לא זוג".. המריבה שפיצצה את  הכל הייתה המריבה בה לראשונה בתולדות יחסי איתו, הרמתי עליו את הקול. פשוט צרחנו אחד על השני. ידעתי, שלצערי הרב, זה הסוף. ידעתי שאצלו ואצלי אין אפשרות להיות סתם "ידידים", זה הכל או לא כלום.

היה לי כ"כ קשה לסיים את העניין, הוא אמר לי דברים נוראיים, בכוונה לגרום לי להרגיש מחורבן ושאני אבכה. כשהסתיימה השיחה, ובה גם הקשר ביננו, ביום הסטו' -11.05, הרגשתי חלולה, ריקה. כל הקשר שהיה במשך 9 חודשים וזה מה שנשאר..

לא הרגשתי רע, או צבועה, או לא בסדר. בניגוד לכל הפעמים שניסיתי לחתוך את הסיפור ותמיד חזרתי אליו, לא הרגשתי שהסיבות שלי לא נכונות, שהייתי לא בסדר, או איזו שהיא תחושת חרטה.

והיום..

עברו כמעט 4 חודשים מאז. אני עדיין לא מרגישה שעשיתי טעות. אני אמנם לבד ולו יש כבר מישהי אחרת. אבל אני באמת בסדר, אני אוהב אותו לנצח, תמיד תהיה לו פינה קטנה בזוית ליבי. אבל אני יודעת שלעולם אני לא אצור איתו קשר שוב, שלעולם לא נהיה ביחד ושאני לעולם לא אשכח אותו, את מה שהוא לימד אותי ואתה מה שהוא נתן לי.

 

לילה טוב, שיהיה סופ"ש נפלא

פרייה

נכתב על ידי , 30/7/2004 23:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya ב-8/6/2005 20:11
 



היה לי כזה כיף..


אין אין..

כיש חופש יזום, על אף הידע שיש לך המוני דברים לעשות, זה הדבר הכי נפלא בעולם.

עכשי ואני בשלבי התארגנות לחזור לחיים האמיתיים. אבל היה כ"כ כיף.. הייתי בים (ולא קיבלתי חלקיק צבע אפילו) עשיתי שופינג (קניתי המון נעליים, טוב נו, רק 2 זוגות. כי בגדים במצב הצבירה המשתנה כל יום של גופי אני לא יכולה לקנות עכשיו). גיליתי שהגרנד קניון הוא אחד הקניונים היותר יקרים שקיימים (אופ).

חשבתי לעצמי..

משהו פה לא בסדר.. איך אני לומדת ועובדת כמו חמור.. האהבה הכי גדולה שלי היא לשבת ולא לעשות כלום..כאילו אני פועלת כנגד האופי שלי.

:)

 

יש לי מלא לכתוב, חשבתי הרבה מאוד כשהייתי בבית של אבאמא, אבל אני כבר אעשה את זה כשאחזור. בכל מקרה, יש לי היום ישיבה בעבודה ושקילה....

צ'או לבנתיים

 

 

נכתב על ידי , 28/7/2004 10:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בצפון..


טוב, לא כזו הגזמה, בסה"כ נסעתי לבקר קצת את ההורים שלי שגרים בצפון. לא הייתי בבית מעבר לחודש.

אז עכשיו אני במחשב של אחקטן.

 

המבחן היה בסדר. לא קראתי את כל המאמרים שהייתי אמורה לקרוא ובאיזו שהיא שאלה פשוט המצאתי. לא בדיוק המצאתי, אלא כתבתי מידע שהיה לי בעבר..

:)

 

עכשיו שאני בבית, אני מתכוונת לבקר את מיצי בחיפה. לסוע לכנרת לתפוס קצת צבע. לבקר את אחגדול והחברה שלו בדירה החדשה.. אולי אני אלך לספרייה לקחת מלאי טרי של ספרי זבל לעקרות הבית המשועממות,ז"א, רומנים.

אין לי בעצם מה לכתוב כ"כ..

 

שיהיה שבוע טוב

פרייה

נכתב על ידי , 25/7/2004 17:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של paspas ב-26/7/2004 15:59
 



תשובות לשאלון השבועי



מהו האינטרנט בשבילך? מקום לברוח אליו? מקור מידע? אמצעי תקשורת עם העולם? משהו אחר? שילוב?


אינטרנט בשבילי..
הממ..
גם וגם, גם,גם וגם.
בקיצור, all of the above




מהם הקריטריונים של גילוי הבלוג למישהו שמכיר אותך? תמיד? לעולם לא? כמה אנשים מיוחדים?


אני לא אספר על הבלוג למי שנגדו, לדוגמא: אחקטן. או למישהו שאני כותבת עליו, ובוא נגיד שהפוסט לא מחמיא במיוחד.
באופן כללי, כל מי שמכיר אותי, ויודע שכתבתי יומן כל השנים- אין לי בעיה לספר לו על הבלוג.

אחרי מה שאת מתכננת לעשות בחיים תוכלי להגיד שכבר לא אכפת לך למות מחר?

מה פתאום...
יש לי כ"כ הרבה להספיק בחיים
זו השאלה שמבטאת את הפחד העמוק ביותר שלי. את הפוביה הגדולה ביותר.


מה גורם לך לחייך?


אנשים מצחיקים, אנשים שאני מצחיקה אותם, סתם מצב רוח אווילי..
תמונות של חתולים
תמונות של כלבלבים קטנים
תמונות של מייקל ג'יי פוקס- גיבור ילדותי. (מצד שני, התמונות שלו באותה מידה גם גורמות לי להיות נורא עצובה)



מה לא תסבלי שיגידו לך?

לו רק היית נמוכה יותר...
(ארררררגגג...)


את בורחת החוצה או פנימה?

שאלה קשה...
כנראה שפנימה.


מה הזכרון הראשון שלך מחייך?

יש לי בעיה בזכרון באופן כללי, אז אני לא זוכרת מה הזכרון הכי קדום שלי

האדם עושה את הבגדים או הבגדים את האדם?

דפנטלי, האדם עושה את הבגדים.
את הטעם המיוחד שיש לי, הממ... אין עוד לאף אחד (ואולי מזל שכך)
:)

עד כמה את מרגישה שהחיים שלך תלויים במה שתעשי, ולא באחרים?

פששש...
hold that thought
כי יהיה על זה פוסט...
נכתב על ידי , 24/7/2004 01:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)