לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006


אני מתחתנת!!

נכתב על ידי , 25/8/2006 20:13   בקטגוריות איזה קצע..  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי ב-14/9/2006 18:54
 



הודעת מערכת מליונשבעתאליפמאתיימואחד


חודש לא קל.

עם בעיות בבית, בעבודה, במדינה ובהתאמה.

בזמן האחרון אין לי כח לכתוב, גם אם יש לי מה. ויש לי המון.

אני חולה עכשיו ורציתי לשתף במחשבה אחת שעלתה לי בראש לי כמה ימים..

ערן החליף פלפון ובמסגרת המבצע גם אני (איך? איך לא קנית בלוט'וס? איך?)

הקו הקודם נותק ואיתו גם ההודעה במשיבון שאמרה שהטלפון הוחלף ובלה בלה בלה.

פתאום נפל האסימון...

קומבי לעולם כבר לא יתקשר אליי!! הוא לא ידע איך להשיג אותי!! לעולם אני כבר לא אוכל להשוויץ בפניו שהחבר שלי מוכן להיות איתי, בניגוד אליו. שהוא נותן לי אהבה, אורגזמות ומבשל לי ארוחות גורמה !! (סימני קריאה רק כי דחפתי כמה אחרי כל משפט) לעולם!!

כשאמרתי את זה לערן זה הצחיק אותו.

איזה קטע..

 

נכתב על ידי , 22/8/2006 17:32   בקטגוריות איזה קצע..  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי ב-23/8/2006 20:00
 



אני תוהה אם להתעצבן


בעצם, את זה כבר עשיתי. אני תוהה לאן לנתב את העצבים.

אולי אני צריכה לעשות תחרות, סקר. מה אנשים סביבי יותר: עצבנים, חרדים או סתם חארות.

אני בכלל לא צריכה לכתוב כשסביבי נהרגים יותר ויותר חיילים ואזרחים. מה שגרוע יותר, שאני הכרתי יותר ויותר הרוגים. הרבה יותר ממה שהייתי רוצה להכיר.

הבוס היום קרא לי ולבחור החדש לישיבה. ישיבת סיכום אחרי 3 שבועות.

הוא אמר שיש לו תחושה שדברים לא זורמים כמו שהם צריכים לזרום (?!) שאנחנו אולי לא בקיאים בנעשה כמו שהיינו אמורים להיות (?!) שאולי הייתה איזו שהיא נפילה בחפיפה (!!)

זה מאוד הרגיז אותי, הייתי על סף דמעות והבוס שלי אמר לי שאני נראית "עגמומית". אני תהיתי בכל רם..

האם אני אמורה להיות מומחית בכל החומר אחרי 3 שבועות?

 האם אלה שעשו לי חפיפה באיך לצלם תיקים ולקפל מכתבים היו אלו שאמרו שאני לא מספיק טובה?

 האם אני אמורה לדעת לענות לכל השאלות של דבר שהתחלתי להתעסק איתו רק אתמול?

 האם כל המלעיזים לא יכלו לומר את הדברים בפנים והיו צריכים לבוס?

לא בקול רם חשבתי שאולי למישהו יש אינטרס "להתלונן" עליי? אולי אני "אעוף"?...

בוס אמר שהוא הרים גבה לכל מה שהמלעיגים אמרו לו והוא לא מקשיב להם בכלל, או שמקשיב גם לצד השני.

הוא טען- מה שהרגיז אותי הכי הרבה ומשום מה לא אמרתי לו דבר על זה- שמחזיקים לי את היד ואצלי זה כמו גנניה. אני לא עושה דברים לבד.

זה פאקינג שקר וכזב.

אני לא יודעת אם זה מה שאמרו לו, או שהוא "הסיק" את הדברים לבד.

לא דיברנו יותר מידי כי היו לי דברים על הראש, כמו המצב של האחים שלי בצבא למינו.

אבל אח"כ, התחלתי לחשוב. בחשיבה הזו תהיתי איך להגיב. מצד אחד, רק הרוסייה שהיא זו שהעבירה לי את רוב החפיפה יכלה ללכת ו"להתלונן" והיא אכן אמרה לי שהיא דיברה עם הבוס (רק שלי היא אמרה שהיו לה הצעות ייעול). מצד שני, יש את "התרנגולייה" והן אחת לאחת צבוע! ניסיתי להשמר מהן ולהיות קורקטית עם כולן. אבל, עכשיו אני תוהה אם לא ניסיתי להשמר מהצד הלא נכון. אולי הנחשים מתחת לקשים הם אלו שכביכול אמורים להיות "חברים" שלי, אבל הן לא.

כל הדרך הביתה מאוטובוס המחורבן (הראשון לא הסכים לעצור לי), חשבתי מה אני אומרת לרוסייה. איך אני אומרת בצורה קורקטית, פרונטלית וישירה את כל מה שאני חושבת. אבל.. עוד מחשבה התגנבה לי לראש. אולי הבוס רוצה לעשות "הפרד ומשול". אולי הוא רוצה שאני אכנס בהן כדי שלא יווצרו יותר קליקות ממה שקיימות כרגע. לקליקות הללו, אגב, אין לי ולבחור החדש, שום קשר. אנחנו בעל כורחנו, נכנסנו לקן צרעות. (בכל מקרה, מישהי בעבודה אמרה שבוס אוהב לעשות הפרדות)

הוא לא אמר רק עליי. דווקא הוא חשב ששנינו לא נכנסנו היטב למערכת.

רק שאני תוהה איך להתנהל מעכשיו. ברור שאף אחד/ת לא חבר/ה שלי. אבל עדיין, עד פברואר אני צריכה איכשהו להסתדר איתן, נכון?

רבל, הלך לעבוד שחור ואני ממתינה לו כאן. עם זלדה וכוס קפה ביד.

תשמרו על עצמכם

נכתב על ידי , 10/8/2006 16:50   בקטגוריות סיפורי חארטה, עבודה  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי ב-20/8/2006 17:59
 



האם את/ה מאושר?


באמת, אתם מאושרים?

טוב לכם? אתם מרוצים?

על פניו, נראה שאני אמורה לזרוח מאושר.

למה לא, בעצם?

עברתי לדירה נפלאה עם החבר שלי. מצאתי עבודה שמפרנסת אותי נכון לעכשיו. התקבלתי ללימודים. אני יורדת במשקל ואוטוטו יסתיימו הסמינרים שלי

אני אמורה להיות מפוצצת מאושר, לא?

אחקטן נמצא קבוע בשטחים ואילו אחגדול קיבל בסוף השבוע צו 8 ללבנון. הוא מ"מ טנקים ביחידה שסופגת...

(אני אפילו לא מוכנה להעלות את זה על דל מקלדתי) אני בכלל לא אכתוב את מה שאני חושבת על הלחימה הזו בשלושת השבועות האחרונים. רק שיסתיים כבר!!!

האחת בלחץ, ההורים שלי בסיוט ורק ערן לפעמים "מפגיז"בהומור גרוע להפליא.

אז אני צריכה להיות מאושרת, נכון?

רק ש..

כשהייתי בבית של הוריי ערן, קיבלתי טלפון ממיצי, היחידי שעניתי לו- לגמרי במקרה. מיצי בישרה לי ש...

אח של שולר נהרג ביום חמישי בלבנון!

הוא לא זכה להגיע לגיל 20. אבל הוא כן זכה להשרף בטנק ולמות ביסורים כ"כ קשים. מה שיכול להטריף את המשפחה ואני בטוחה שזה קורה עכשיו, שלפני יותר מחצי שנה הוא נפצע מאוד קשה בטנק והייתה לו את האפשרות להוריד פרופיל ולצאת מהצבא ומהיחידה ההיא. אפשרות עליה הוא מייד ויתר. הלוויה הייתה כ"כ קשה. אני לא עמדתי בזה ולא הפסקתי לבכות. לעזעזל, עד עכשיו אני לא מפסיקה לבכות- הכרתי את הילד היטב.

ושולר?

שולר קוראת את הבלוג הזה לפעמים. עכשיו היא במצב כ"כ קשה. כולם במצב כ"כ קשה והיא הייתה קשורה אליו כ"כ, במשפחה שהיא כ"כ מפורקת..

אז אני מאושרת. בטח שאני מאושרת. אני לא מופגזת ומלבד סופי שבוע בצפון, אני לא שומעת אף סירנות.

והמצב?

המצב חרבנה!

 

 

 

נכתב על ידי , 5/8/2006 23:04   בקטגוריות זוועה, הרהורים ומחשבות, ארועים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של tali ב-10/8/2006 19:06
 





24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)