לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

היום האחרון של החופש הגדול


הנושא החם זה גמר הישרדות אולסטרס?...?

למי שילמו פה כדי שזה יהיה הנושא החם? זה בכלל לא נכון!

הנושא החם הוא זה שהילדה שלי מתחילה גן ביום רביעי (יותר נכון ביום חמישי) ואני בלחץ!!!
כשהמטריארך של קמ**יה אמרה שהיא תשמור על ספי בחודשי הקיץ, קפצתי על ההזדמנות- גם היא לא הולכת להיות בידיי זרים, גם חיסכון בכסף, אידיליה!! אני לא יכולה לקבוע היום בדיעבד אם ההחלטה הזו הייתה נכונה או לא. אני חשה שאני מסיימת את התקופה עם הסבתא בתחושות מעט קשות.

בכל אופן, אני לחוצה.

מי יחבק את הקטנטונת כשהיא תמעד, תיפול ותבכה?

מי יתן לה מים בשעות הצהריים כשהיא כ"כ צמאה?

מי ישטוף אותה אותה כחלק מטקס השינה ביום?

ויש עוד, אבל אני לא רוצה להשמע כאמא חרדתית... מידיי...

אהובון לא מודאג, הוא גורס שמה שהוא לא יודע, אז לא מזיק לו. ואני, אני קוראת יותר מידיי הודעות בפורומים של גידול ילדים. אז אני מוטרדת.

 

אני מודה ומתוודה, חיכיתי בקוצר רוח שהיא תתחיל את הגן. אבל עכשיו, אני קצת בלחץ...

נכתב על ידי , 30/8/2010 20:43   בקטגוריות חפירות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya, but in the groove again ב-23/10/2010 19:37
 



יום הולדת לפרנקנשטיין


מרי שלי

נכתב על ידי , 30/8/2010 06:42   בקטגוריות תמונות יפות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הייקו לתאונת עבודה


בלטה רופפת

אצבע מתכחלת-

חופש מחלה

 

נכתב על ידי , 26/8/2010 21:44   בקטגוריות זוועה, עבודה, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya, but in the groove again ב-27/8/2010 10:17
 



ברומן הרומנטי שלי


אני קוראת עכשיו ספר-

הוא רוצה לזיין והיא רוצה להתחתן...

גברים מאז ומתמיד היו עם נלוז. כמו בזמן שחיפשתי חבר והם רק רצו לשחרר....

כל העולם הזה כבר כ"כ מאחוריי עכשיו ובכ"ז נזכרתי בכמה כוכבים מעברי.

 

בלי כל קשר, עוברים לי בראש כל מיני מחשבות. דברים מתרחשים בקופוריישן. חברות שהיו ונעלמו.

וכדומה וכדומה

נכתב על ידי , 25/8/2010 19:36   בקטגוריות סיפורי חארטה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya, but in the groove again ב-23/10/2010 19:39
 



לדף הבא
דפים:  

24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)