לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כדי לנצח צריך לראות את הצד השני מובס


מטומטמות העולם- התאחדו! אין לכן מה להפסיד מלבד את המוח שלכן!...

כינוי: 

בת: 20



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

לנסוע לחו"ל


עוד חודש ראש השנה וכל מה שאני רואה מול העיניים זה:

דילים לחו"ל

טיסות לחו"ל

מלונות בחו"ל

ים וברכה בחו"ל

שופינג בחו"ל

אוכל של חו"ל

אני רוצה לטוס לחו"ל!!!

 

שוב פעם אני מרגישה לכודה....

אוף

נכתב על ידי , 25/8/2011 08:29   בקטגוריות זוועה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של G_dot ב-4/11/2011 10:12
 



sleeping with my sister*


זהו השם של התוכנית שאני רואה כרגע בערוץ 8. זוהי תכנית שמדבר על שני זוגות אחים למחצה שמאוהבים אחד בשניה. זוג אחים אחד מסקוטלנד והשני גר במיניאפוליס שבארה"ב. המשותף לשניהם ששני זוגות האחים לא ידעו או נפגשו אחד עם השני כל ימי חיהם ונתקלו אחד בשני בשנים מאוחרות, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם. לאחר שנפגשו- הופ- אהבת אמת.

 

התחושה שלי בצפייה בתכנית הזו, זהה באופן מפתיע לתחושה שלי כשקראתי את ספריה של וו.סי אנדרוס. תחושה לא נעימה בבפנים של הקישקע. את יודעת שזה לא אמור להתרחש, שהחברה מוקיעה כזה דבר. אבל, את לא יכולה שלא לצפות בסרט או להמשיך לקרוא את הספרים. על אף הגועל. את הספרים הללו, נטשתי באיזה שהוא שלב. לא יכלתי להמשיך להתמודד עם גילוי העריות, האונס, התחושה המורבידית שעולה מהם.

 

התכנית מראה את התחושה של האחים. הזוג הסקוטי נתפס על ידי אימם והם הועמדו לדין בגין גילוי עריות. בארה"ב זה לא מתרחש. אבל כששני האחים עוזבים את בני הזוג שלהם במטרה לממש את האהבה ביניהם, כמובן שהם הופכים לשיחת העיר. כשגז"ד מגיע, האחים הסקוטים שהופרדו למשך יותר משנה אחד מהשני, מקבלים מאסר על התנאי. הם יכולים להמשיך את הקשר בינים. אבל, אסור להם לקיים יחסי מין. כל הזמן חשבתי, למה לא לעזוב למקום שאף אחד לא מכיר אותך, לשנות את השם כמו שעשו האחים דולנגיינג'ר ולהתחיל לחיות מההתחלה- תחת מעטה של שקר. אבל כשאף אחד לא יודע מי אתה, הוא גם לא שופט אותך.

 

ככל שהתכנית מתקדמת, ישנה נגיעה במשהו גנטי, איזו הפרעה שנקראת GSA הההפרעה הזו מתקיימת בעיקר אצל אחים שלא הכירו ולא ראו אחד את השני לעולם.

זה חשוב ונכון לגעת בהפרעה הזו, בעיקר אם היא גנטית. טיפול ומחקר בזה יכול לשנות יחס של חברה ויכול לשנות אפילו חוקים. אני חושבת שהנגיעה בסרט בהפרעה הזו הייתה שיטחית ולא ממצה. אפילו לא הסבירו ממש ממה היא נובעת.

הסרט עצמו היה דיי שיטחי. הוא נגע על פני השטח בתחושה של שני זוגות האחים. לא הרגשתי איזו שהיא הזדהות עם הסבל שעוברים המשתתפים בה. שום מסקנה חותכת לא הגיע בסוף התוכנית

 

פיספוס, חבל.

 

*אני מניחה שהבודדים שיקראו את הפוסט ידלקו בגלל הכותרת. אבל כאמור, זה שם התוכנית ולא אני בחרתי אותו

 

נכתב על ידי , 3/8/2011 14:04   בקטגוריות אהבה ויחסים, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוגניה ב-25/8/2011 15:31
 





24,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreya the guru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freya the guru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)