לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Apocalypce




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

מה שקוראה עכשיו!


וכך נתחיל!

עכשיו 12:22 אני יושבת בחדר שלי וקצת הרבה חושבת על כל מה שקראה לי בזמן האחרון ואני כל כך שמחה שכל הדברים האלה היו לי כי זה לימד אותי בהרבה אני אתחזקתי אבנתי הרבה וסוף סוף אתחלתי משהו משלי ואני סוף סוף עשיתי צעד הראשון לבד וקשה לי להאמין אבל אני שוכחת הכל וזה אולי קצת מוזר אבל אני שמחה שזה ככה כמה שיותר זמן עובר אני מבינה עוד ועוד ועוד אני מבינה את עצמי מה ני רוצה אני מבינה אנשים ואפילו מבינה את הטעיות שלי!

בסופו של דבר הכל לא חשוב ממש כלום לא חשוב חשוב רק דבר אחד זה להיות חזק זה להיות עצמאי ולהיות בטוח בכל מה שאתה עושה ואני אבנתי את השיעור הזה בחיים ועכשיו יותר קל לי לחיות אם עצמי בחיים כי עכשיו שום בן אדם לא יכול לפגוע בי ושום בן אדם לא יכול לפתוח בי איזשהו רגש עכשיו אני חזקה שמחה ויש לי הכל וכל הבני זונות על הזין שלי אנשים כי אני זה מה שאני ולמי שלא טוב יכולים למצוץ לי!

נכתב על ידי , 27/10/2007 12:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 303 



תמונה




20
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לApocalypce אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Apocalypce ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)