לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Apocalypce




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

ערב


והינה אני פה שוב ..מה להגיד לא יודעת.. תכלס אין לי מה להגיד מה יש לי עכשיו על הראש זה רק עבר והוו וזהו וסתם רגשות שאני שונאת היום פעם ראשונה בחיים שלי היגעתי למצב שאני אתחלתי להאשן. למה? אני בעצמי לא יודעת אולי דבילי אבל מה לעשות החיים הם אותו דבר חחח ;היום עבר לי יום של זיכרונות חח איך אני שונאת את זה כל שניה אני חייה בתיקווה שהכל יחזור להיות כמו פעם אבל למעשה זה סתם דפוק כי אני יודעת שכמו פעם לא יהיה עכשיו יש לי רק דברים שיש ואני צריכה להכניס את זה לראש שמה שהיה היה וזה לא יחזור כמה שאני לא אנסה למרות שכבר ניסיתי כל כך הרבה שכבר נימעס לנסות ;הערב יהיה מצחיק אני בטוחה בזה בהתחלה צחוקים ואז דיקאון של כל אחת מאיתנו! איזה דפוק זה בנות כל שניה בוכות כמו איזה דבעיות ולא יכולות להיתמודד אם מציאות חחח מילה אחת קטנות חלשות דביליות ;מחר אני מתחילה משהו חדש בחיים שלא עשיתי אף פעם אני יעשה דבר שאולי אשנה קצת את החיים שלי לא יכולה עוד להגיד אם זה לטובה יהיה או לרע אבל בכל זאת מה שלא יהיה אני יעבור את זה בקלות. עד כמה שטוב לי עכשיו שאני יכולה להיתמודד אם כל דבר בחיים זה מוזר לי קצת אבל עדיין אני אוהבת את זה ;עבר קימעת חודש ואני כבר שחכתי הכל מה שהיה איצלי שנה ו8 חודשים חח הכל אלך פשוט לאזאל ואני מבינה כמה טוב שזה קראה! אני לא סובלת לא בוכה לא חושבת על זה שהיה אני פשוט חופשיה בתוך הנשמה ולא אכפת לי מכלום כל מה שחשוב לי עכשיו זה רוח של החיים חופשה של הלב וחוזק של הגוף אני לא מצטערת על כלום כי כל מה שהיה רק חיזק אותי ולימד אותי לכך !

נכתב על ידי , 28/10/2007 19:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 303 



תמונה




20
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לApocalypce אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Apocalypce ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)