לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

reuti_x^

you cant make me say,i'm braek away


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

פוסט 2 טההדאא :]


חח רואים שמשעמם ליי? ממ , אני רואה ת'כתבות על פרסי אמטיוי ,

ובאייסי עם יאנושש :]

אוףף מתי ישימו כבר טוקיו הוטלל בערוץץ הזההה?!  מה שבטוח ב-16.11 אני כל היום בערוץ הזה :)

מממממ , כבר אמרתי שמשעמם ליי? חחחחחחחחח ,

 

תהנו מלקרוא על השיעמוםם :]

 

בההביי  :-*

 

נכתב על ידי , 28/10/2007 14:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון :]


היי :] ממ זה פוסט ראשון ,

 

אין לי כל כך מה לכתובב , חחחחחח..

הייתי בבת מצווה של חברה שלי לפני כמה ימים , היה ממש ממש כיף :P

אבל הדיג'יי לא שם מונסון :/ דרן אגבב , כבר אמרתיי שאני מאוהבת ונשואה לטום קאוליץ..? חחחח , *כן כן תמשיכי לחלום *

 

אממ , אני זזתיי לאכול מקדונלדס חיחיחי קנו לי ת'דבר החדש הזהה יאיי ^^ חיחיחי בהה בייי :]

נכתב על ידי , 27/10/2007 15:39  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreuti_x^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reuti_x^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)